111-120.Bölümler;

534 42 18
                                    

111.Bölüm;Ateşli Silah

"Burada da öyle güzel çocuk."  Liang Peng şakacı bir tonda söylemeden önce kıkırdadı, "Bu arada, bence o buz kızı unutup kendine seksi bir kız bulmalısın. Sence de daha iyi değil mi?"

Chen He Utanç içinde kızardı ve ona tekme attı, "Cehenneme git adamım."

Liang Peng, önceki sözlerine herhangi bir tepki vermemiş gibi görünen kayıtsız Shangguan Bing Xue'ye bakmadan önce yüksek sesle güldü.

Hafifçe başını salladı ve başka bir şey söylemedi. Bu onun veda selamıydı.

"Eh, sanırım senden gelen bu zaten iyi." Liang Peng başını salladı ve gülse mi ağlasa mı bilemeden, "Bana güzel sözler söylemiş olsaydın, aslında bana gizlice lanet ettiğini düşünürdüm," dedi.

Liang Peng başka bir şey söylemeden arkasını döndü ve inmiş olduğu ve içinde yetmiş ila seksen kişinin hayatta kaldığı otobüse doğru yürüdü.

Üç gün önce grup, hepsinin aynı yöne gitmeyeceğini öğrendiğinde, Bai Zemin ve diğerleri, bazılarının güneye, bazılarının ise kuzeye gideceğini duyurdu.

Ruilin Şehri'nin kuzey kesiminde aileleriyle birlikte hayatta kalanlar hızla ayağa kalktılar ve sayısı yüzden az olan ailelerini bulmak için Liang Peng'i takip etmek istediklerini ifade ettiler. Ailelerinin hayatta olup olmadığı bilinmiyordu ama umutlar pek yüksek değildi.

Hayatta kalanların olduğu otobüsün yanı sıra et, mutasyona uğramış hayvan eti, pirinç taneleri, erişte, saf su ve süt gibi bazı küçük lüks eşyalarla dolu ikinci bir otobüs de motorlarını çalıştırdı.

İlk günden beri sürekli savaşan ve büyük miktarda erzak elde eden ana liderlerden biri olarak, Liang Peng doğal olarak hatırı sayılır bir pay alma hakkına sahipti ve Bai Zemin, omuz omuza savaşmış olduğu bir kişiden her şeyi alacak kadar acımasız değildi.

Kısa süre sonra iki otobüs biri arkada diğeri önde olmak üzere hareket etti ve yavaş yavaş kuzey yönüne doğru uzaklaştı.

İki otobüs görüş alanından kaybolurken Bai Zemin, "Biz de hareket etmeye başlamalıyız. Daha yapacak çok işimiz var" dedi.

Geri kalanlar kabul etti ve ayrılmadan önce birkaç saniye daha mesafeye bakan Chen He dışında hepsi kendi otobüslerine bindi.

Kısa süre sonra, sekiz otobüsün motorları çalıştı ve şimdi daha küçük olan karavan, önceki iki otobüsün ayrıldığı yönün tersine, doğrudan Ruilin Şehri'nin güneyine doğru hareket etmeye başladı.

Otobüs liderlerinin bir daha bir araya gelip gelmeyecekleri henüz bilinmiyordu. Bu yeni dünyada, insanların bir gün tekrar buluşma fırsatına sahip olup olmayacağını bilmek zordu.

* * *

Üniversitenin yakınındaki sokaklar, çarpışan arabalar, çöken ışık direkleri ve çeşitli bina enkazlarıyla tam bir karmaşa içindeydi. Bu nedenle yarım saatlik bir yolculuktan sonra bile otobüsler fazla ilerleme kaydetmemişti.

Birkaç kez grup, arabaları yoldan çıkarmak gibi engelleri yoldan çıkarmak için motorları durdurmak zorunda kaldı. Buna gelince, Bai Zemin ayrıca gaz tanklarını boşaltmaya başlamadan önce hayatta kalan bir grubun Fu Xuefeng'in koruması altında otobüslerden inmesini ve böylece şişeleri ve galon yakıtı doldurmasını sağlamıştı.

Şu anda, çalışma tamamen durmuşken, yakıt da gıda kadar değerli bir metaydı. Bir damla daha az yakıt, hiçbir şekilde geri alınamayacak bir damla olduğu anlamına geliyordu ve zaten yenilenemez bir enerji iken, dünyanın sonunun gelmesiyle bu, binlerce seviye daha da kötüleşmişti.

Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin