8.Bölüm;Daha güçlü ve daha güçlü

389 59 4
                                    


22-23 yaşlarında, mavi spor giyimli, sol elinde bir yay ve yarısı boş bir ok kılıfı olan yakışıklı bir genç aceleyle geldi.

"Demek bu adam daha önceki okçu."  Bai Zemin sessizce düşündü.

Genç okçu gümüş saçlı kadını gördüğünde gözleri parladı ve sanki omuzlarından bir yük kalkmış gibi gülümsedi, "Bing Xue, "iyi olmana" sevindim..."

Bing Xue? Bai Zemin bu kadının neden tanıdık geldiğini nihayet anlamadan önce gözlerini kırpıştırdı.

Shangguan Bing Xue, dördüncü sınıf öğrencisi ve şu anki öğrenci derneği başkanı. Sadece kampüsteki en güzel kadın değil, aynı zamanda sınıflarda bir numaralı kişiydi.

Bai Zemin onun hakkında çok az şey biliyordu çünkü onunla birkaç kez öğrenci başkanı olarak önemli bilgileri ve olayları bildirmek için öğrenci toplantıları düzenlediğinde karşılaşmıştı. Ancak onun için önemli olmadığı için onun varlığını unutmuştu.

"Ben de iyi olmana sevindim Chen He."

Shangguan Bing Xue'nin soğuk ve kayıtsız bakışı genç adamı gördüğünde pek değişmedi.Ancak Bai Zemin, ona baktığında nefretin veya iğrenmenin tuhaf parıltısının büyük ölçüde azaldığını fark etti.

Her neyse, zombi sorunu çözüldüğü için Bai Zemin bu grubun konuşmasını dinlemek için durmadı ve arkasını dönüp sessizce uzaklaştı.

"Bir dakika, küçük kardeş!"  Liang Peng onun uzaklaştığını görünce çabucak bağırdı. Sözleri diğer çiftin dikkatini çekmişti.

Bai Zemin durdu ve bir sonraki sözlerini bekleyerek sessizce ona bakmak için döndü.

"Burada bizimle kalmaya ne dersin?"  Liang Peng teklif etti. "Dördümüzün birlikte gücüyle, bu yaratıkları kolayca yok edebilir ve daha iyi bir hayat yaşayabiliriz."

Bai Zemin'in gözlerinde tuhaf bir parıltı vardı. Sadece arkasını döndü ve uzaklaşırken sıradan bir şekilde, "Daha önce kurtardığım bir düzine öğrenci ve öğretmeni arayacağım. "Burayı temizlemek için tesadüfen kendi yolumdan ayrılmadım" dedi.

"Eee?" Liang Peng şaşırmıştı.

Öte yandan, Shangguan Bing Xue de arkasını dönüp uzaklaşmadan önce ona soğukça baktı.Genç okçu Chen He, aralarında sohbet ederken çabucak onu takip etti.

On dakika sonra, Bai Zemin, Liang Peng, Shangguan Bing Xue ve Chen He tarafından kurtarılan hayatta kalanlar grubu, yaklaşık yetmiş kişilik büyük bir grup oluşturmak için bir araya geldi.

Fırtına, yakında durmak gibi bir niyeti olmadan hâlâ şiddetle estiğinden, yaydığı kan ve metalik koku birkaç dakika içinde yağmur tarafından yıkandı. Bu, diğer canlıların yiyecek aramak için bu yere yaklaşmasını engelleyebilirdi.

Ancak dezavantajları da vardı. Bu dezavantajlardan biri de herkesin kıyafetlerinin tamamen ıslanmasıydı. Ne yazık ki şimdilik ancak böyle dayanabilirdiler.

Spor salonunda saklanan kişiler, 5 dakika tartıştıktan sonra korkularına aldırmadan kapıları açmak zorunda kaldı. Hiçbiri kapıları açmaya ve tehlikenin içeri girmesine izin vermeye istekli olmamasına rağmen, Liang Peng, kapıları açmazlarsa kapıyı zorla kıracağıyla tehdit ettikten sonra, pes etmekten başka seçenekleri yoktu.

Bai Zemin, spor salonunun içinde saklanan toplam yaklaşık otuz kişiyi keşfetmesine şaşırdı. Bu otuz kişi arasında erkekler, kadınlar ve bazı öğretmenler de vardı. Hepsi onlara endişe ve şüpheyle baktı.

Buna gelince, Bai Zemin bunu görmezden geldi. Herkesten ayrıldı ve herhangi bir gizli tehlike olmadığından emin olarak binada dolaştı.

Pekin Üniversitesi spor salonu gerçekten çok büyüktü ve spor salonu olarak adlandırılsa da her türlü işlevi olan devasa bir binaydı.

Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin