161-170

295 33 11
                                    

161.Bölüm;Evrimin İkinci Aşaması

Bai Zemin, Shangguan Bing Xue ve Wu Yijun ile birlikte hızla işe koyuldu.  Birbirlerinden çok uzaklaşmadan, çünkü tüm Kurt Örümceklerinin katledildiği doğru olsa da, hangi noktada daha fazla düşmanın ortaya çıkacağını bilmiyorlardı, bu yüzden şimdi kırmızıya boyanmış kalın halı gibi orman aramaya başladılar.

"İşte bir Ruh Taşı!"

"Bu da bir tane."

İki kadın uzaktan seslendiğinde daha on saniye bile geçmemişti.

Bai Zemin tam zamanında eğildi ve başka bir Ruh Taşını avucuna koymadan ve her iki taşa bakmadan önce aldı. Gözleri parladı ve tam nefesinin altından bir soru sormak üzereyken, Lilith'in güzel ve kusursuz sesi kulaklarında çınladı.

"Daha önce de söylediğim gibi, tüm canavarların bir Ruh Taşı üretme şansı vardır. En zayıf ve en düşük seviyeli canavarlar bile bu kuralın istisnası değildir. Aslında, zombiler bile seviyeleri ona ulaştığında nispeten düzenli bir şekilde Mana Taşları üretmeye başlayacaklardır."

Bai Zemin kendi kendine başını salladı ve devam etti, "Acele etmeli ve siz insanlar tarafından yapılmış o eski silahları almalısınız. Bu şekilde insanları mümkün olduğu kadar çok Ruh Taşını aramaya ve toplamaya getirebilirsiniz."

"... Bir sorun mu var?" Bai Zemin sadece kendisinin duyabileceği bir sesle fısıldadı.

"Pek değil," dedi Lilith sakince. "Fark etmiş olabileceğiniz gibi, insanlığın ateşli silahları Birinci Düzeni çok fazla etkilemiyor, bu yüzden evrimleşmiş canavarların malzemesinden silah üretmeye başlasanız iyi olur."

Bai Zemin sıkıca kaşlarını çattı ve kısa bir düşündükten sonra Lilith'in sözlerinin gerçekten doğru olduğunu fark etti. Neyse ki, o çoktan hazırlıklarını yapmıştı ve şu anda hayatta kalanlar mutasyona uğramış ve evrimleşmiş hayvanların bedenlerini parçalamak için çalışıyorlardı.

En kısa zamanda bunun üzerinde çalışmaya başlayacağım. Bai Zemin gizlice zihinsel bir not aldı.

"Ayrıca," Lilith tekrar araya girdi.  " Yeni yaş Canavarları konusunda çok fazla endişelenmenize gerek yok. Garip yaratıkların yavaş yavaş ortaya çıkacağı doğru olsa da, bu dünya evrimin ikinci aşamasına girene kadar birbirleriyle üreyemeyecekler.  "

"Ne? Evrimin ikinci aşaması mı?"  Bai Zemin'in gözleri büyüdü ve kulak misafiri olmaktan ve potansiyel olarak bir deli olarak görülmekten kaçınmak için sesini zar zor tutabildi.

Sonunda tekrar duyana kadar Lilith'in sesi birkaç saniyeliğine tekrar duyulmadı.

"Dünyanın manası sayısız yıldır uyuyordu, muhtemelen bu gezegen doğduğu andan itibaren bile. Şimdi, Ruh Kaydı sayesinde emeklemeyi öğrenen yeni doğmuş bir bebek gibi... Ama yine de yürümeyi öğrenmesi gerekiyor, o zaman  koşmak ve saire. Kısacası, kendi gücünüzü ve fraksiyonunuzu ne kadar erken kurarsanız, sizin ve geleceğiniz için o kadar iyi olur."

Bai Zemin derin bir nefes aldı ve ona hiçbir şey söylemeden başını salladı.  Ne de olsa, evrimin ikinci aşaması veya evrimin onuncu aşaması, bu tür şeyler şu anda onun için endişelenecek bir şey değildi.

Ana odağı değişmemişti ve yapması gerekenler de değişmemişti. Tıpkı Ruh Kaydı'nın Dünya'ya geldiği ve uyuyan manayı uyandırdığı ilk günden beri yaptığı gibi, daha da güçlenmesi gerekiyordu.

Arkasındaki ayak seslerinin sesi yavaşça dönmesine neden oldu, sadece Shangguan Bing Xue'nin yanında Wu Yijun ile birlikte ona doğru yürüdüğünü gördü. Her iki kadın da kollarında bir yığın Ruh Taşı taşıyordu.

Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin