Pekin Üniversitesi tüm Çin'in en prestijli üniversitelerinden biri olmasının yanı sıra dünyanın en önemli üniversitelerinden biri olan yabancı öğrencilerin bile katıldığı son derece büyüktü.Kampüs birkaç dönüm büyüklüğündeydi ve üniversite tek başına küçük bir şehir gibiydi; süpermarketler, karaokeler, hatta öğrencileri çok fazla dışarı çıkmadan tesiste kalmaya davet eden restoranlar bile vardı.
Erkek yurdu ile spor salonu arasındaki mesafe sadece dört yüz metre kadardı, ancak tüm yollar zombiler, evrimleşmiş böcekler ve canavara dönüşmüş gibi görünen hayvanlar şeklinde tehlikelerle dolu olduğundan,bu mesafeyi geçmek zorlu bir başarı haline geldi.
Bai Zemin acımasızca atıldı ve kılıcıyla tekrar tekrar kesti.
Yol boyunca, beş kişinin daha hayatını kurtarmış, yanında hayatta kalanların sayısını neredeyse yirmi dörde çıkarmıştı.
Altın çerçeveli gözlüklü ve oldukça yakışıklı bir adam, kendisine bariz bir aşkla bakan bir kız öğrenciyle sohbet ediyordu. Bu adamın adı Lian Xuan'dı ve üniversitenin öğrenci derneğinin başkan yardımcısıydı.
Kıyametten önce, Lian Xuan mükemmel notları olan örnek bir öğrenciydi ve yakışıklılığına ek olarak birçok kadın talip vardı; Şimdi dünya değiştiğine göre, ona gözlerinde tuhaf parıltılarla bakan hayatta kalan bazı kızlar vardı.
Lian Xuan da o zaman hayatta kalmak istiyorsa başka seçeneği olmadığı için savaşmaya cesaret etmişti. Şu anda 3. seviyedeydi ve iki ya da üç zombiyle tek başına başa çıkabilirdi. Bai Zemin'in grubuyla karşılaştığında, onun için ölüm anlamına gelen altı zombi tarafından kuşatılmak üzereydi.
İki zombiyi öldürdükten ve Bai Zemin diğer dördünü öldürdükten sonra, Lian Xuan gruba katıldı ve başıboş kalan zombilerin öldürülmesine yardım etti; Sonuçta, sürekli olarak kendisinden daha yüksek seviyedeki yaratıklarla savaşan ve onları öldüren Bai Zemin gibi biri için bile, bir veya iki zombi içeri sızmadan bu kadar büyük bir insan grubunu korumak %100 güvenli değildi.
Swoosh!
Aniden, yirmiden fazla kişiden oluşan gruba şaşırtıcı bir hızla doğru ilerleyen uzakta yeşil bir gölge belirdi.
Bai Zemin, neredeyse yirmi santimetre uzunluğunda bir sivrisinek öldürmüştü ve daha tepki veremeden, o yeşil gölge zaten savunma çevresini aşmış, Lian Xuan'ın önünde belirmişti.
Lian Xuan'ın yüzü bembeyaz oldu ve bir adım geri attı.
Birkaç zombiyle karşılaşsa yine de iyiydi ama büyük bir arı veya ortalamanın üzerinde hıza sahip mutasyona uğramış bir köpek ortaya çıkarsa, tepki vermesine bile imkan yoktu!
Lian Xuan şimdiye kadar sadece zombi öldürdüğü için, ilk dört veya beş zombi sırasında sadece ekstra nitelikler elde etti ve sadece dayanıklılık kazandı. Lian Xuan ayrıca güç seviye atlayarak kazandığı altı statü puanını da kullanmıştı, bu yüzden hızı sadece ortalamaydı.
Lian Xuan, kendisiyle sohbet eden kızı yakaladı ve onu o garip gölgenin önüne atıp bu süreçte siper alırken tereddüt bile etmedi.
Yeşil gölge aniden parladı ve bir sonraki anda kızın vücudu ikiye bölündü.Kanı her yere sıçradı ve ölmeden önce gözlerinde bir şok ve inanmazlık parladı. En çılgın rüyalarında bile asla olmazdı. normalde kültürlü, kibar ve centilmen olan Lian Xuan'ın böylesine acımasız bir hamle yapmaktan çekinmemesini bekliyordu.
Hayatta kalanlar panikledi ve birkaçı düzensiz bir şekilde her yöne kaçmaya başladı. Diğerleri korkudan hareket etmediler ve daha akıllı olanlardan bazıları, hayatta kalmak için tek umutları olduğu için Bai Zemin'e yaklaşmaya çalışırken sadece uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Action𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...