40.Bölüm; Farklılıklar & Benzerlikler (Bölüm 1)

308 46 2
                                    


"B-Bana yaklaşma, lanet yaratıklar!"  Qiao Long, Hava Manipülasyonu becerisini etkinleştirirken elleriyle geriye doğru sürünerek, daha önce yumruklarını kullanmanın, Bai Zemin'in daha önce söylediği gibi, yalnızca becerisinin gerçek doğasını gizlemek için olduğunu gösterdi.

Vur!... Vur!... Pat!

Üç hava topu üç zombinin kafasını uçurdu ve yer kısa sürede kanlar içinde kaldı. Hemen ardından, diğer üç büyük boy hava topu, yakındaki diğer üç zombinin kafasını patlattı.

Ancak, Qiao Long'u dehşete düşürecek şekilde, üç hava topu daha yaratmak istediğinde, Mana'sının kalmadığını fark etti!

Önceki savaşlarında, çok fazla Mana tüketen tek kişi Shangguan Bing Xue değildi; Qiao Long da aynıydı. Onu öldürme niyetiyle yaptığı keskin ve tehlikeli saldırılar nedeniyle, Qiao Long yeteneğini mümkün olan en üst düzeye çıkarmak zorunda kaldı ve ne yazık ki ona göre, Shangguan Bing Xue'nin Buz Yapıcı yeteneği, toplarına ve buz mermilerine ya da buz pabuçlarına karşı savunmak için buzdan duvarlar oluşturarak onu kendisinden uzak tutmak için mükemmel bir karşılıktı.

Qiao Long'un Hava Manipülasyonu becerisi, yakınındaki havayı kontrol etmesine izin verdi, ancak Bai Zemin'in Kan Manipülasyonu becerisinin aksine, Qiao Long insanların içindeki havayı kontrol edemedi; her becerinin artıları ve eksileri vardı. Ancak ikisi de çok güçlüydü.

"Güçlü becerilerin Mana tüketimi de normalden çok daha yüksek." Bai Zemin'in gittikçe uzaklaşan sesi Qiao Long'un kulaklarına ulaştı.

Dehşete kapılmış ve paniklemiş bakışlarının altında, bir zombi yüzünü keskin bir ısırık almadan önce uzandı ve kafasını tuttu.

"Aaargh!!! Acıyor!!!! Çok acıyor!"

Başka bir zombi onun yanında diz çöktü ve kolunu ısırarak bu sırada büyük bir et parçasını kopardı.

"Bana yardım et! Daha önce yaptıklarım için özür dilerim!"

Üçüncü bir zombi diğer koluna tutundu ve elini yemeye başladı, tek bir ısırıkla iki parmağını kopardı.

"Ben senin köpeğin olmaya hazırım! Senin için katır gibi ölesiye çalışacağım!"

...

Qiao Long'un çaresiz çığlıkları her yerde yankılandı ve sesinin yakındaki binalar arasında sekmesine neden oldu ve onu duyan herkesin kulak zarlarını sallayan çok tiz bir yankı yarattı.

Dört zombinin gözetimi altında, Qiao Long, vücudunun kan ve etten oluşan bir karmaşaya dönüştüğü noktaya kadar ısırıldı. Zombilerden biri boğazını ısırdığında acı ve ıstırap dolu çığlıkları kesildi.

Hayatta kalanlar, böylesine korkunç bir manzaraya kendi gözleriyle tanık olduklarında korkudan titrediler.  Sadece filmlerde, romanlarda veya fantastik kitaplarda olması gereken bir şey aslında önlerinde sansür olmadan ve hayal gücüne hiçbir şey bırakmadan yaşanıyordu!

Herkesin bakışları bilinçsizce yirmi metre ötedeki Bai Zemin'e çevrildi.  Bununla birlikte, hiçbiri ona birkaç saniyeden fazla bakmaya cesaret edemedi, sonra sanki onları aniden zombilerin içine atacağından korkmuşlar gibi aceleyle başka yöne baktılar. Geçmişte Qiao Long tarafından kurtarılan grubun bulunduğu binanın içindeki öğretmenler bile şaşkınlık ve korkuyla Bai Zemin'e bakıyorlardı.

Bu genç adamın gerçekten bu kadar acımasız olabileceğini kim düşünebilirdi ki! Ama en şaşırtıcı olan şey, ifadesinin sanki az önce yaptığı şey onu ilgilendirmezmiş gibi kayıtsız olmasıydı!

Ancak Qiao Long'un ölümüne sonsuz bir nefretle bakan bazı insanlar vardı ve bakışları Bai Zemin'in sırtına düştüğünde bu nefret minnettarlığa dönüştü; bu insanlar, Qiao Long'un zorbalığından acı çeken kadınlardı.

Yaklaşık bir hafta boyunca istismara uğrayan ve nesneleştirilen bu kadınlar intikam almak için her şeyi yapmaya hazırdı. Ne yazık ki, bu konuda bir şey yapamayacak kadar zayıflardı. Ama Bai Zemin'in görünüşü, bu kadar uzun bir karanlıktan sonra doğan güneşe benziyordu.

Lilith, "Ne kadar ironik, gelecekte farklı ırklara karşı savaşmak için insanlığın en güçlü güçlerinden biri olabilecek bu adam,aslında güçlerini kazandıktan bir haftadan kısa bir süre sonra başka bir insanın ellerinde öldü." Qiao Long'un yavaşça yutulmasını izlerken rahat bir gülümsemeyle yorum yaptı.Belli ki bu tür manzaralara çoktan alışmıştı.

Aslında, Qiao Long harika biri olmaya yazgılıydı ve temel dayanağı olan Hava Manipülasyonu becerisiyle, daha yüksek Düzenin canavarlarıyla karşılaşmadığı sürece hayatta kalmak onun için pek sorun olmamalıydı.

"O parlak kader, üç gün önce beni öldürmeye çalıştığı o fırtına gecesi ortadan kayboldu." Bai Zemin ileriye doğru bir adım atarken sözünü bitirdi.

Swoosh!... Swoosh!... Swoosh!... Swoosh!

Şimşek hızında dört kesik atarak,dört kafa yere düşmeden hemen önce havada uçtu ve nihayet durmadan önce birkaç kez yuvarlandı.

Yaklaşan zombileri görmezden gelen Bai Zemin, Qiao Long'un parçalanmış cesedinin yanına çömeldi ve inanılmaz derecede ürkütücü ve iğrenç manzara karşısında kendini tutamadı ve hafifçe kaşlarını çattı. Kusma dürtüsünü bastırarak, sonunda ilginç şeyler bulmadan önce vücudunu karıştırmaya başladı.

[Kasırga Kolye (Nadir Dereceli Hazine): İçinde rüzgara benzer harika bir element gücü içerir.  Günde bir kez düz bir hat üzerinde bir kasırga salabilir ve yakındaki hedefleri uçurabilir. Kullanıldığında, Büyü +10].

[ Draftbane Hançer (Normal Dereceli Hazine): Harbenite adlı bir metalden yapılmış, saklanması ve taşınması kolay bir hançer. Çelikten daha sert, mantardan daha hafiftir.  Kullanıldığında, Güç +5].

Qiao Long'un vücudunda sadece iki hazine olmasına rağmen, bunlar Bai Zemin için iki yeni öğeydi.

İnsan güçlerini yenerek, sadece Canavarlarda olduğu gibi Ruh Gücü ve deneyim elde etmek değil, aynı zamanda kaybedenin topladığı ve biriktirdiği tüm eşyaları elde etmek mümkün oldu. Elbette düşmanın seviyesi yükseldikçe ve sahip oldukları hazinelerin sayısı arttıkça bir insanı yürüyen bir hazineye dönüştürdüğü doğruyken, gerçek şu ki bu tür varlıkları yenmek de orantılı olarak zordu.

Ayrıca, mevcut Bai Zemin insanları öldürmekten çekinmese de, kendisini sadece birkaç hazine toplamak için insanları öldüren çılgın bir makine olarak görmedi. Birisi onun yolunu engellemediği sürece, Bai Zemin o kişiyi düşmanı olarak görmeyecek ve dolayısıyla onlara da saldırmayacaktır.

Ancak Bai Zemin'in böyle düşünmesi herkesin böyle düşündüğü anlamına gelmiyordu.  Eşyalarını almak için insanları avlayacak insanlar mutlaka olacaktı.

Bai Zemin'in yüzü aniden değişti, ama çok geçmeden rahatladı.

Swoosh!

Uzaktan bir buz mermisi fırladı ve Qiao Long'un cesedinin kafasına isabetli bir şekilde çarptı. Şaşırtıcı bir şekilde, buz mermisi beyne nüfuz ettikten sonra korkunç miktarda don saldı ve bu neredeyse tüm kafayı dondurdu ve onu bir buz küpüne dönüştürdü.

"Zombiler tarafından yutulduktan sonra o pisliğin hayatı sona ermiş olsa da, yine de onlardan biri olabilir."  Birkaç metre öteden hafif bir ses geldi.

Bai Zemin başını hafifçe kaldırarak Shangguan Bing Xue'nin yaklaştığını gördü. Arkasında Chen He ve Liang Peng ona farklı duygularla bakıyorlardı ama ikisi de aynı şeyi paylaşıyorlardı; bir korku ve ihtiyat dokunuşu.

Açıkça, Bai Zemin'in az önce yaptığı şey iki adamı çok fazla şok etmişti ve onun figürü zihinlerine tehlikeli biri olarak kazınmıştı.

Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin