Şimdiye kadar, Shangguan Bing Xue'nin konuşması ve açıklamaları son derece mantıklıydı.Tam da bu nedenle şimdiye kadar kimse onun sözünü kesmemişti ve öğretmenler bile bu konuda hiçbir şey söylemeden sadece kenardan izledi.Tüm ülkedeki en prestijli üniversitelerden birinin öğrenci derneği başkanı olmaya gerçekten layıktı.
Ancak kimsenin beklemediği şey, bir sesin aniden araya girmesiydi.
"Bir dakika.Yalnız hareket etmek istiyorum."
Herkesin gözü otomatik olarak az önce farklı ifadelerle konuşan kişiye çevrildi.
Chen He Ağlasa mı yoksa gülse mi emin olmayan bir ifadesi vardı, Liang Peng tepki veremeyecek kadar sersemlemiş görünüyordu ve öğretmenlerin ifadelerinin açığa çıkardığı farklı türde düşünceleri vardı.
Öte yandan, Shangguan Bing Xue, Bai Zemin'e biraz yorgun bir bakış attı ve soğuk bir şekilde, "Yalnız mı gitmek istiyorsun? Deli misin?"
Bai Zemin soğukkanlılığını korudu ve önündeki güzel kadının ifadesini umursamadı. Sakince, yavaşça, "Deli olsam da olmasam da, akıl sağlığım için endişelenmenize gerek yok, Bayan Shangguan," dedi.
Bai Zemin'in öğretmeni Jia Jiao, elinden geldiğince onu ikna etmeye çalıştı: "Öğrenci Bai, neden biraz daha düşünmüyorsun? Dördünüzün gücüyle birlikte her şeye ve her şeye karşı iyi olmalısınız. Hayatta kalma şansı kesinlikle daha yüksek olurdu."
Bai Zemin başını salladı ve başka bir şey söylemedi. Belli ki çoktan kararını vermişti. Bu insanların hiçbirinin onu tanımaması üzücüydü, aksi takdirde Bai Zemin bir kez bir karar verdiğinde, onun fikrini değiştirmesini sağlamanın pratikte imkansız olduğunu bilirlerdi.
"Sen... Sen sadece bencilce davranıyorsun ve hayatını anlamsızca riske atıyorsun. İstediğini yap." Shangguan Bing Xue ona soğukça baktı. Aslında, bakışları o kadar soğuktu ki, insanların ruhlarını delme ve onları tamamen dondurma kapasitesine sahipmiş gibi görünüyordu.
"O zaman ben de öyle yapacağım." Bai Zemin sakince başını salladı ve "Şimdiki zamanı göz önünde bulundurursak, sanırım bu görev başka bir zamana bırakılacak.Yarın bana görevimin ne olduğunu söyleyebilirsiniz. Herkese iyi geceler" derken ayrılmak için döndü.
Bai Zemin bir kez daha geriye bakmadan ayrıldı ve koridorun sonuna doğru gözden kayboldu.
"Oldukça soğuk bir adama benziyor, değil mi?" Chen He Kafasını kaşıdı ve zoraki bir gülümsemeyle söyledi. Ancak dışarıdan sıradan görünmesine rağmen, içeride inanılmaz derecede şaşırmıştı.
Bai Zemin, Shangguan Bing Xue'ye tamamen kayıtsız kalabilen, tanıştığı ilk Chen He'ydi. Kadın ya da erkek fark etmeksizin sayısız insan tarafından olağanüstü bir adam olarak görülen Chen He bile, başta böyle bir niyeti olmamasına rağmen onun cazibesine kapılmıştı.
Shangguan Bing Xue'nin göksel güzelliği, buz gibi kişiliği ve gizemli aile geçmişiyle birleşen uhrevi aurası, şüphesiz onu sadece üniversitede değil, tüm Pekin'de bile en büyük güzellik yaptı; onunla karşılaştırılabilecek başka bir kadın bulmak zordu.
"Unut gitsin.O halde devam edelim." Shangguan Bing Xue, Bai Zemin'in yavaşça kaybolduğu tarafa baktı ve bakışlarını geri çekmeden önce soğuk bir şekilde söyledi.
O sadece iyi niyetliydi ve kimsenin boş yere ölmesini istemiyordu. Ancak, eğer o adam tek başına hareket etmek isterse, bu konuda hiçbir şey yapamaz ve onu yalnız ölüme terk edebilirdi.
* * *
"Neden o insanlara bu kadar mesafeli görünüyorsun?" Lilith, Bai Zemin döndüğünde sorguladı. Grubun sohbeti orada olmasa bile kendisi tarafından net bir şekilde duyulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Acción𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...