91.Bölüm;Kan çılgını: Birinci düzen Bai Zemin & Yeni beceri! (Bölüm 1)
Shangguan Bing Xue hızla yanındaki dev bir ağacın arkasına saklandı ve şaşkınlıkla gözlerinin önündeki sahneyi dikkatle izlerken çömeldi.
Berrak bir çimen parçası gibi görünen şeyin ortasında, kristal berraklığında sudan oluşan küçük bir göl vardı; doğru hatırlıyorsa küçük bir gül ve lale bahçesinin olduğu küçük bir ada olan bir göl.
Gölün yanında her türden en az otuz kırk hayvan vardı. Bazılarının birkaç bacağı vardı, bazılarının iki ayağı üzerinde duruyordu ve diğerleri de gelişigüzel yerde sürünüyordu.
Bedenleri neredeyse on beş metreye uzanan tuhaf görünümlü yılanlar, dev fil böcekleri, otuz santimetreyi geçen şişman arılar, köpekler, kediler, her türlü yaratık savaşmadan oradaydı.
Ara sıra birbirlerine savaşma arzusuyla ve gözleri öldürücü bir niyetle baksalar da hiçbiri ilk ısırığı almadı; bu nedenle, ağaç tepelerinde esen rüzgarla birlikte duyulabilen tek şeyin zaman zaman bir hırıltı sesinin veya gölün dalgalanan suyunun duyulduğu huzurlu bir sessizlik vardı.
Aniden, diğer birkaç Birinci Derece yaratıkla çevrili garip bir yaratık, bulunduğu yerden yavaş yavaş gölün kıyısına doğru süründü. Diğer Birinci Düzen yaratıkları, garip yaratığın geçmesine izin vererek dikkatli bir şekilde hareket etmeye başladılar, ancak herkesin gözleri, sanki onun koruyucuları ya da tutsaklarıymış gibi canavarın üzerinde sabit kaldı ve gözden kaybolacağından korktular.
Shangguan Bing Xue, Chen He'nin bir gün önce tarif ettiği yaratığın görünüşünü nihayet bir anlığına yakaladığında bir iğrenme dalgası hissetmeden edemedi.Yaratık aslında büyük bir solucandı. Üç metreden uzun gövdesi, her yerde süründüğünde, iğrenç görünümlü yapışkan bir sıvı izi bırakıyordu. Midesi sanki içinde hareket eden milyonlarca canlı varmış gibi tuhaf bir şekilde hareket ediyordu.
Bir an için Shangguan Bing Xue, devasa solucanın hamile olduğunu ve belki de doğum yapmak üzere olduğunu düşündü. Ancak çok geçmeden bunun böyle olmadığını anladı.
Dev solucan son derece yavaştı, bu yüzden kıyıya nispeten yakın olmasına rağmen içmeye başlaması için suya ulaşması birkaç saniye sürdü. Birkaç yudumdan sonra dev solucan aniden hareketlerini durdurdu ve ağzı genişçe açıldı ve içinde korkunç görünen bir diş seti ortaya çıktı.
uluma!
Yaratık, daha önce sakin olan gölde dalgalanmalara ve bazı dalgaların yükselmesine neden olan tiz bir uluma çıkardı. Önceden sakin olan orman aniden tedirgin oldu ve Shangguan Bing Xue onun keşfedildiğini düşündü.
Ancak kısa süre sonra her şey tekrar sakinleşti ve sonrasında olanlar asla unutamayacağı bir şeydi.
Dev solucanın şişmiş midesi, yaratığın ağzından kalın bir safir renkli hava bulutu çıkarken çıplak gözle görülebilecek bir hızla küçülmeye başladı. Safir renkli hava kısa sürede çevreye yayıldı ve ormana karışmaya başladı.
Ağaçlar canlanmaya başladı, bitkiler yavaş yavaş büyümeye başladı ve hayvanlar ve böcekler derinden emmeye başladı.
Mana! Shangguan Bing Xue'nin gözleri parladı ve sonunda her şeyi anladı, daha önce hiçbirinin çözemediği gizemi çözdü.
Bu yerde neden bu kadar çok Birinci Derece yaratık vardı? Üniversitenin küçük ön bahçesi nasıl oldu da bir anda tarih öncesi filmlerden fırlamış gibi görünen bir ormana dönüştü? Neden tüm bu canavarlar evrimleşmek için birbirleriyle savaşmıyorlardı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Action𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...