Üst düzey yaratıklara karşı savaşmak gerçekten riskliydi. Tek bir hata, yola çıkan birini yeraltı dünyasına göndermek ve efsanevi Ölüm Tanrısı'na selam vermek için yeterliydi.Aslında kıyametin ilk birkaç dakikasında 3. seviye bir zombiyle savaşmak bile son derece zordu; bir dokunuş, en ufak bir çizik ve her şey o anda ve orada bitecekti. Bir hayatın sona ermesi için bir ısırık ya da çok fazla temas gerekmedi.
Aalında, eğer Bai Zemin'in şansı olmasaydı, muhtemelen şimdiye kadar ölmüş olurdu.
O zaman, odasının penceresi küçük olduğu için, 5. seviye büyük arının doğrudan o yöne uçmaktan başka seçeneği yoktu, bu da saldırının nereden geleceğini bildiği için Bai Zemin'in ona saldırmasını çok daha basit hale getirdi. Aksi takdirde, bu kadar hızlı ve öngörülemeyen bir canavarı yenmesi imkansızdı.
Ayrıca Kan Manipülasyonu becerisini tek öldürme sayesinde elde etti. Bu yetenek olmasaydı, Bai Zemin odasından başarılı bir şekilde çıkamayacaktı ve şimdiye kadar zombi yemeği haline gelecekti.
Bununla birlikte, yüksek seviyeli canavarlarla savaşmak riskli olsa da, muzaffer olmanın ödülleri, aynı seviyedeki canavarları yenmenin alacağı ödüllerden çok daha üstündü; Her kişinin seviye başına sadece iki istatistik puanı aldığı gerçeği göz önüne alındığında, yalnızca ekstra istatistik puanları iki veya daha fazla seviyeye eşdeğerdi.
Damlalardan bahsetmiyorum bile.
Bai Zemin ileriye doğru bir adım attı ve tekrar ayağa kalkmadan önce hem küreleri hem de parşömeni sırt çantasına koydu. Hemen ve bir an bile dinlenmeden, ayaklarının altında yere sertçe bastı ve sendeleyerek kendisine doğru gelen zombilere doğru hücum etti.
Bir dakika sonra, kalan zombiler Bai Zemin tarafından temizlendi.
"Öğretmen Jia. Diğer herkese ne oldu?" Bai Zemin, daha önce kurtardığı otuzlu yaşlarında bir kadın öğretmene bakarken kaşlarını çatarak sordu.
"Öğrenci Bai... Diğerleri... Korkarım işlerin çirkinleştiğini görünce kaçtılar. Yöne gelince... Üzgünüm, korkarım bilmiyorum." Öğretmen acı bir gülümsemeyle cevap verdi.
Bu öğretmenin adı Jia Jiao'ydu ve üçüncü sınıf öğrencilerinin öğretmeni olduğu için Bai Zemin'i tanıyordu. Kişiliği doğası gereği oldukça nazikti ve geçmişte Bai Zemin'e sıradan bir aileden gelse de oldukça iyi davranmıştı.
"Anlıyorum." Bai Zemin kalan on iki kişiye bakarken sadece başını salladı.
Yaklaşık yarısı, her yönden yaklaşan zombileri görünce kaçmıştı. Bu insanlar, hayatları için savaşmaya cesaret edemezlerse büyük ihtimalle öleceklerdir; ama o zaman bile, ölme şansı yaşamaktan çok daha yüksekti.
Buna gelince, Bai Zemin bu konuda hiçbir şey yapamazdı. Şu anda hayatta kalması zaten zordu ve tek bir Büyük Hızlı Peygamber devesi onu kriz zamanları için biriktirdiği tüm statü puanlarını kullanmaya zorlamıştı. Bu canavarlardan ikisiyle karşılaşacak olsaydı, savaş alanı koşulları onu çok fazla desteklemediyse, Bai Zemin büyük olasılıkla ölecekti.
Bu insanlar kaçtığından, artık onunla hiçbir ilgileri kalmadı. Onları daha önce kurtardı çünkü sadece geçiyordu ve türünün diğer türler için yiyecek olmasını istemiyordu.
"Hadi gidelim.Spor salonuna doğru hareket etmemiz gerekiyor. Ancak o zaman biraz dinlenebiliriz." dedi ve gitmek için arkasını döndü.
On iki kurtulan geride kalmaya cesaret edemeden onu takip etti. Gelecek için korku dolu gözleri, mutasyona uğramış garip bir yaratığın bunca yıldır korudukları hayatı elinden alacağı korkusuyla dikkatle her yöne baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Azione𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...