28.Bölüm;Korkaklık VS Cesaret

351 45 0
                                    


Bai Zemin'in sözleri orada bulunan herkesi hayrete düşürdü.Öğretmen ya da öğrenci fark etmeksizin, bu küçük toplantıya katılabilen ve fikirlerini ifade edebilen insanlar boş ifadelerle dümdüz karşıya baktılar.

Shangguan Bing Xue kaşlarını çattı ve aniden bu durumda yanlış bir şeyler olduğunu hissetti. Beyni bir süper bilgisayar gibiydi, az önce olanları hatırlıyordu ve çok geçmeden gözleri sonunda her şeyi anlamış gibi yumuşak bir şekilde parladı.

Yüzünde her zaman sakin bir ifade olan Chen He, Bai Zemin'e kimliği belirsiz bir uzaylıymış gibi bakarken soğuk havayı solumaktan kendini alamadı.

Şimdiye kadar birlikte geçirdikleri zaman fazla olmasa da Chen He, Bai Zemin'i diğer insanlarla birlikte olmaktan daha çok yalnızlıktan hoşlanan ve genellikle oldukça sakin biri olarak tanımlamıştı. Bu nedenle, şimdi onun deliye döndüğünü ve böyle kibirli sözler söylediğini görünce nasıl tepki vereceğini bilmiyordu.

Üstelik Chen He, Ruh Kaydı'nın bu dünyaya gelmesinden sonraki kıyametin ilk gününde Liang Peng'in gücünün ne kadar korkunç olduğunu görmüştü. Çekicinin tek bir darbesi bir zombinin vücudunu hamurdan bir et yığına çevirmek için yeterliydi. 

"Ne kibir, velet!" Liang Peng'in gözleri öfkeli bir boğanın gözleri kadar açıldı. Sakalları titredi ve her an üzerine atlayacakmış gibi Bai Zemin'e baktı.

Liang Peng, zombilerin kafasını keserken Bai Zemin'in hızını görmüştü. Hızlı olmasına rağmen, Liang Peng, böyle bir mesafede kendisini bir karınca gibi ezmek için sadece elini uzatmasının yeterli olduğuna inanıyordu; fiziksel gücüne olan güven böyleydi.

Bai Zemin'in gözleri küçük bir dev gibi olan adama bakarken bir soğukluk imasıyla parladı.

Şu anki ruh hali en hafif tabirle kasvetliydi. Bu yetmezmiş gibi, sol eli hâlâ ağrıyordu, ailesi açlıktan kıvranıyor olabilir ya da kim bilir nasıl bir zorluk yaşıyor... biraz acı, terör kelimesinin anlamını anlamasını sağlayabilir...

Bai Zemin ileriye doğru bir adım attı ve hamlesini yapmak üzereyken soğuk ama güzel bir ses onu durdurdu.

"Tamam, dediğin gibi yapalım."

Herkes şaşkınlık ve inanamayarak Shangguan Bing Xue'ye baktı. Bai Zemin'in kendisi bile, bu kadının onun sözleriyle bu kadar kolay ve tartışmasız aynı fikirde olmasına şaşırmıştı.

"Bing Xue, sen... Ne söylediğinden emin misin?" Chen He Çocukluk arkadaşına şok içinde baktı. Yıllardır ona aşık olduğu kimse için bir sır değildi; bu nedenle, onun zeki bir kadın olduğunu çok iyi biliyordu.  Ancak, şu anda iyi olmadığı açık olan böyle bir fikri neden kabul ettiğini anlamıyordu.

Shangguan Bing Xue nazikçe başını salladı ama hiçbir şey açıklamadı.  Mevcut olanlar arasında sadece o, Bai Zemin'in ruh halinin yerde olduğunu fark etmişti ve tam zamanında araya girmeseydi, muhtemelen işler çığırından çıkacaktı. Şu anda ihtiyaç duydukları son şey iç savaşlardı.

"Söylediklerinize katılıyorum ama aklınızdakileri daha iyi açıklamanızı istiyorum. Aksi halde kimse böyle çılgın bir fikri kabul etmeyecektir."  Shangguan Bing Xue, Bai Zemin'e kayıtsızca baktı ve yavaşça açıkladı, "Bu noktada, herkesin ruh hali iyi değil. Bilinmeyen dünyanın durumu giderek kötüleşiyor. Onlara aniden yemeklerinin kesileceğini söylesek, kimse bunu isteyerek kabul etmez."

Bai Zemin ona baktı ve biraz sakinleşmek için derin bir nefes aldı ve ağır ağır konuşmaya başladı, "Elbette istediğim şey herkesin birdenbire savaşma cesaretine sahip olması değil. Böyle bir şeyin mantıksız olduğunu biliyorum."

Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin