Bir an düşündükten ve hayatını tehdit edebilecek bir yaratık olduğunu düşündükten sonra, Bai Zemin, Lilith'in önünde gösteriş yapmaya çalışmak yerine, güvenli davranmaya karar verdi.İkinci kata ulaşana kadar merdivenlere doğru geri çekildi ve oradaki zombileri bekledi. Sırtı neredeyse duvarlardan birine değiyordu ve vücudunun sol tarafı merdiven duvarı ile alt katın duvarının birleştiği köşeye dayanıyordu; bu şekilde arkadan saldırıya uğramayı engelleyebilir, hasarlı eliyle saldırılara uğramaktan kurtulabilir ve aynı zamanda biri ona mümkün olan tek açıdan saldırmaya kalkarsa sağ eliyle hemen tepki verebilirdi.
İlk zombiler kısa sürede merdivenlere ulaştı ve aşağı inmeye başladı. Ancak beklendiği gibi Bai Zemin'in kendilerini beklediği yere yuvarlanırken yüzüstü düştüler. Zombiler kendi bedenlerini düzgün kontrol edemedikleri ve sadece düz bir çizgide ilerlemeyi bildikleri için merdivenlerin basamakları onların sonu oldu.
Bai Zemin kılıcını durmaksızın tekrar tekrar aşağı yukarı salladı. Zombilerin kafaları sürekli yerde yuvarlandı ve artan katliamdan sonra kan birikmeye başladı ve kendi ayaklarının altında küçük kırmızı bir havuz oluşturdu.
Ama zombileri öldüren sadece Bai Zemin değildi.
Arkadan gelen zombiler çoğu zaman diğer zombileri ezerek öldürüyorlardı ve diğer birçok zombi tepetaklak düşüyor, yere sert bir şekilde çarptıktan sonra boyunlarını kırıyorlardı.
İki dakika sonra, elli zombinin tamamı Bai Zemin tarafından tamamen yok edilmişti. Tek bir zombi bile düştükten sonra başları yere yuvarlanmadan tepki veremezdi.
"Kılıçla biraz daha iyi oldun." Lilith, kasıklarına bakarken hafifçe gülümsedi ve oyunbaz bir sesle, "Acaba oradaki o kılıçla da bu kadar iyi misin?"dedi.
Bai Zemin'in ağzının köşesi birkaç kez büzüldü. Ancak, her zamanki gibi sessiz kalmak yerine, bu sefer birkaç gündür canını sıkan soruyu sormaya karar verdi.
"Lilith, sen bir succubus olduğuna göre, muhtemelen hayatın boyunca pek çok erkekle yattın, değil mi?"
"Sen..." Lilith, oldukça cüretkar bir soruyla hafifçe şaşırarak gözlerini açtı. Ancak, hiç utanmadı ve düz bir sesle cevap verdi: "Sizin insanlar çok vahşi bir hayal gücünüz var."
"Ne demek istedin?" Bai Zemin merdivenleri tekrar çıkarken sordu. Hissettiği sinirleri yatıştırmak ve saklanan yaratığı cezbetmek için Lilith ile konuşmaya karar verdi.
Aslında, Lilith'in şakaları genellikle Bai Zemin'in ağır ruh halini rahatlattı ve şüphesiz Bai Zemin'in hâlâ tamamen aklı başında kalabilmesinin nedenlerinden biriydi.
"Bir succubus olmama rağmen, bu güç kazanmak için bir erkekle yatmam gerektiği anlamına gelmez." Lilith onu birkaç adım geriden takip etti ve gözlerini devirirken yavaşça, "Açık değil mi?Tıpkı senin gibi, daha fazla gelişmek ve daha güçlü olmak için güçlü düşmanları yenmem ve büyük miktarda Ruh Gücü emmem gerekiyor."
"Emmen?" Bai Zemin yüzünde hafif bir şaşkınlık ile geriye bakmaktan kendini alamadı ve hayatının en aptal sorusunu sordu: "Ama sen bir succubus değil misin?"
"Şeytan aşkına!Aptal mısın?" Lilith kendini tutamadı ve kafasına bir şaplak indirdi ve ciddi bir sesle, "Aramızda succubus olan bazı insanlar varken, ben öyle değilim. Sırf seninle şaka yapıyorum diye yattığımı mı sanıyorsun? İnanması güç olsa da, hayatım boyunca bir erkeğin bırakın biriyle yatmayı, çıplak vücudumu görmesine bile izin vermedim!"
Bai Zemin'in ayak sesleri durdu ve o, ona inanamamazlık dolu gözlerle baktı.
"Bakire misin?"
"Bunun derdi ne?" Lilith ona baştan çıkarıcı bir gülümsemeyle baktı ve fısıltıyla, "Artık saflığımı almak istiyor olabilir misin?Kya~ Küçük Zemin sen çok kötü bir adamsın~" dedi.
Bai Zemin'in nefesi iblisin fısıltısını duyduğunda biraz düzensizleşti ve bunu sorduğuna pişman olarak çabucak başını salladı.
Lilith ayrıca burada Bai Zemin'in hayatının söz konusu olduğunu bilerek şaka yapmayı bıraktı ve bazı şeyleri yavaş yavaş açıklamaya başladı: "Siz insanların hayal ettikleri ve yarattığınız hikayeler tam olarak doğru değil. Örneğin, biz succubiler doğamız gereği güzeliz ve cinsel çekiciliğimiz inanılmaz derecede yüksek. Ama bu kadar, cazibemiz daha yüksek... Şey, muhtemelen var olan en güzel kadınlardan biri olmama ve hatta Yüce Varlıklar arasında bile beni geçebilecek bir kadınla tanışmadım. Onur duy, küçük Zemin."
"Vay... Alçakgönüllülüğün gerçekten inanılmaz." Bai Zemin, kapısı tekmelenen bir odadan çıkan üç zombiden oluşan bir grubun kafasını keserken şaka yaptı.
"Hey! Ben ciddiyim!" Lilith, zorbalığa uğramış küçük bir kız gibi davranmaya başladı. Masum davranışı son derece sevimli ve çekiciydi ve baştan çıkarıcı vücuduna güzel bir tezat oluşturuyordu.
"Evet evet." Bai Zemin zombileri katletmeye devam ederken gelişigüzel bir şekilde başını salladı. "Ne derseniz deyin, majesteleri Güzel Kraliçem."
"Tsk." Lilith, Bai Zemin'in kendisine inanmadığını biliyordu, bu yüzden sadece dilini tıklattı ve gözleri biraz tereddütle parladı. Ancak sonunda, başını hafifçe salladı ve düşündüklerini yapmamaya karar verdi, aksi takdirde işler kontrolden çıkabilirdi.
Öte yandan Bai Zemin, üçüncü katın her tarafına dağılmış olan bin üç yüzün üzerinde zombiyi çoktan bitirmişti. Erkek yurdu gibi kız yurdu da çok büyüktü; Ne de olsa üniversite son derece büyüktü ve öğrenci sayısı sayılamayacak kadar çoktu.
Herkesin kampüste kalmadığı doğru olsa da, en az %40'ı kaldı. Erkekler yurdu ve kadınlar yurdu sadece dört-beş katlı, ancak birkaç metre ötede uzanan büyük binalardı.
[Normal Zombi seviye 5'in Ruh Gücünü elde ettiniz.
[Seviye 21'e ulaştınız. Serbestçe dağıtabileceğiniz iki durum puanı aldınız].
"Hah... İyi zamanlama." Bai Zemin kendini biraz bitkin hissetmeye başlamıştı, ancak beş yüzüncü zombiyi öldürdükten sonra, ona seviye atladığını söyleyen tatlı mesaj retinasında belirdi ve bu yorgunluğu hemen giderdi.
Yaklaşık on dakika sonra, Bai Zemin nihayet dördüncü kata çıkan merdivenlere giden yolu açmıştı.
Ming Shui Shui tarafından anlatılan hikayeye göre, Qiao Long üçüncü kata ulaştığında garip bir zombi tarafından püskürtüldü ve şu ana kadar Bai Zemin, Qiao Long'un yeteneğinin hava topları tarafından yok edilen cesetleri göremediği için hemen hemen her şey eşleşti.
Ama... O zombi o zaman neredeydi?
Bai Zemin'in cevabı çok geçmeden geldi, çünkü binanın dördüncü katına çıkan merdivenin en üst basamağına adımını atar atmaz, sanki onu tek parça halinde yutmak istercesine korkunç bir basınç vücudunu sardı.
Bu baskı o kadar güçlüydü ki Bai Zemin şimdiye kadar hayatında sadece bir kez benzer bir şey hissetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Action𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...