71.Bölüm;Kobaylar
Wu Yijun kahkahayı patlattığında, Liang Peng sonunda Chen He'ye bir aptalmış gibi bakarak gülmeye başladı.
Yakışıklı genç okçu sonunda bir an şaşkına döndükten sonra diğer çocukluk arkadaşının kendisine kötü bir şaka yaptığını anladı.
Wu Yijun, Chen He'nin Bai Zemin'i çocukluk aşkı için potansiyel bir düşman olarak gördüğünü çok iyi bildiğinden, ancak o böyle sözler onu kızdırmak için söylediğinden, niyetinin ne olduğu açıktı."Yijun seni..." Gizlice Shangguan Bing Xue'ye bakarken gülse mi ağlasa mı bilemedi. Ne yazık ki, onun ifadesinin her zamanki gibi soğuk ve kayıtsız olduğunu fark edince hayal kırıklığına uğradı.
Sahneye okunması zor bir ifadeyle baktı ve gizlice başını salladı. Shangguan Bing Xue, Wu Yijun'un atmosfer kötü olduğunda gerilimi azaltmak için şaka yapmayı seven biri olduğunu biliyordu, öyle olsa bile şaka gerçekten biraz garipti.
"Birinci Derece Böceği'anin etini yutan denekte herhangi bir değişiklik var mı?" Shangguan Bing Xue sordu, daha önceki mesele üzerinde durmadan ve hemen unutarak.
"Şu an için herhangi bir değişiklik yok." Wu Yijun'un yüzü sonunda ciddileşti ve küçük kapalı odaya bakarak, "Zaten dört saat oldu ama o insanlarda herhangi bir değişiklik olmadı... Her ihtimale karşı daha fazla beklemek ister misin, Bing Xue?"
Shangguan Bing Xue başını salladı ve kayıtsızca, "Doğru. Akşama kadar bekleyelim ve olumsuz bir değişiklik olmazsa, söz verdiğimiz gibi onları hemen bırakacağız." dedi.
Liang Peng, Shangguan Bing Xue'ye baktı ve o soğuk ve kayıtsız yüzün altında aslında zalim bir kadın olduğunu fark ettiğinde kendini tutamadı.
Bahsettiği test konusu aslında Qiao Long'un diğer insanları kaçakçı olarak konumlarını kullanarak kötüye kullanan üç uşağıydı. Ancak, Qiao Long, Bai Zemin'in grubu tarafından mağlup edilip öldürüldükten sonra, bu üç uşak savaş esiri oldular.
Shangguan Bing Xue hepsini öldürmek istese de, dünyanın büyük resmini görebilen oldukça zeki bir kadındı. Bu nedenle, kendisiyle tartıştıktan sonra, Birinci Derece fil böceğinin etini test etmek ve üç denekten birinde herhangi bir mutasyon veya malformasyon olup olmadığını görmek için bu insanları kobay olarak kullanma fikrini buldu.
Shangguan Bing Xue'nin fikri Bai Zemin ve Liang Peng tarafından tereddüt etmeden onaylandı ve Chen He hala bunun doğru olmadığını düşünmesine rağmen sonunda kabul etti.Üç erkek öğrenciye Qiao Long'un gücünü kötüye kullandıklarını söylediklerinde, doğal olarak hiçbiri kobay olmayı ve böceğin etini tatmayı kabul etmedi. Sonuçta, kim onları öldürebilecek ya da garip bir yaratığa dönüştürebilecek bir şeyi yemeye istekli olabilir ki?
Ne yazık ki, üç adam için, Bai Zemin, işi yapmak istemezlerse onları canlı canlı zombilerin içine atmakla tehdit ettiğinden, hiçbirinin seçebileceği çok fazla seçeneği yoktu. Fırsatı değerlendiren Shangguan Bing Xue, başlarına kötü bir şey gelmediği sürece gitmelerine izin vereceğine ve kimsenin onları durdurmayacağına söz vermişti.
Daha önce Qiao Long ile yaptığı gibi onları zombilerin içine atacağını söylediğinde yalan söylüyormuş gibi görünmeyen Bai Zemin'in soğuk bakışları ve Shangguan Bing Xue tarafından uzatılan "müttefik eli" altında üç erkek öğrenciler itaatkar bir şekilde kobay oldular.
Bununla birlikte, Liang Peng hala bu kadar kurnaz ve zalim olacağını beklemiyordu...Tehlikenin sonsuz derecede arttığı bir gece onları serbest bırakırsa, projeyi geçmeleri durumunda üç test deneğinin zaten zayıf olan hayatta kalma şansları daha da düşecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Aksi𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...