Bai Zemin bileğinin içinden büyük miktarda acının geldiğini hissetti. Acı o kadar şiddetliydi ki ağzından bir hırıltı kaçmasın diye dişlerini sıkmak zorunda kaldı. Ancak, bu dayanılmaz ağrı kısa sürede kaşıntıya dönüşmeye başladı, son derece rahatsız edici bir kaşıntı! Neyse ki bu duygu da kısa sürdü, muhtemelen Kang Lan'ın becerisi sayesinde.Kang Lan'ın yüzü tamamen solgunlaştı ve önceden kırmızı olan dudakları sanki aniden bir tür hastalıktan acı çekiyormuş gibi rengini kaybetmeye başladı. Kendisini acımasızca vuran ani baş dönmesi karşısında hafifçe sendeledi, neyse ki Bai Zemin,Bai Zemin, Mana'sının tamamını birdenbire harcadıktan sonra Birinci Dereceden Alev Böceği'ne karşı verdiği savaşta da aynı duyguyu yaşamış olması nedeniyle böyle bir şeyin olmasını zaten bekliyordu.
"İyi iş Kang Lan." Bai Zemin ona hafifçe gülümsedi ve düşmesini engellerken onu nazikçe desteklerken başını salladı.
"Hayır bu hiçbirşey." Zorla gülümsedi.Tüm Mana'sını bu kadar kısa sürede kullanmanın bir sonucu olarak bitkin olmasına ve biraz midesi bulanmasına rağmen, genellikle diğerlerine karşı kayıtsız ve kayıtsız olan Bai Zemin'den bu kadar övgü almak, önceki hareket ne kadar küçük olursa olsun onun onu gerçekten takdir ettiği anlamına geldiğinden, aslında son derece memnun hissetti.
Cai Jingyi'ye baktı ve derin bir sesle, "Cai Jingyi, Kang Lan'ı destekle ve dinlenmesine yardım et" dedi.
Cai Jingyi başını salladı ve onu desteklemek için hızla öne çıktı ve ikisi de binanın içine çekildiler.
Bai Zemin kendini kurtardıktan sonra önündeki Fu Xuefeng ve Zhong De'ye baktı ve bir sonraki adımda ne yapacakları konusunda bir dizi basit emir ve talimat vermeye başladı.
* * *
Bu arada, Liang Peng, Chen He ve Shangguan Bing Xue, zombiyi yenme planının üçüncü bölümünü başlatmaya ve uygulamaya hazırlanıyorlardı.Birinci Dereceden evrimleşmiş bir yaratık olup olmadığından %100 emin olmasalar da, ölümün sadece yarım adım ötede olduğu bu yeni dünyada, en zayıf düşmanla bile savaşmak için mümkün olan en iyi şekilde hazırlanmak en iyisiydi.
"Bu yeterli olmalı." Shangguan Bing Xue hafifçe solurken iki elini de geri çekti. Eskisi gibi mükemmel beyaz yerine hastalıklı bembeyaz görünen güzel yüzünden küçük bir ter damlası yavaşça düşerken göğsü durmadan inip kalkıyordu.
Önünde yaklaşık yarım metre uzunluğunda bir buz kazığı vardı. Buz kazığının uzunluğu boyunca, dışarıyı işaret eden yaklaşık beş santimetre uzunluğunda buz çivileri vardı. Bu, büyük bir delme gücüne sahip, hedefin vücuduna kolaylıkla girebilen bir silahtı ve gövde boyunca zıt yöndeki sivri uçlar nedeniyle, delinen birinin kolayca kurtulması son derece zor olurdu.
"İyi misin?" Chen He, sırtını sıvazlarken sordu.
"Endişelenmene gerek yok. Ben iyiyim." Shangguan Bing Xue hafifçe başını salladı ve daha iyi görebilmek için buz kazığını almak için bir adım öne çıktı.
Kazık bir sopa gibi son derece ince ve son derece kırılgan görünse de, Shangguan Bing Xue onun yaratılışından emindi. Sonuçta, Mana'sının %90'ını tüketmişti, bu yüzden zihinsel olarak çok yorgundu.
Shangguan Bing Xue sadece tüm Mana'sını bu küçük yarım metrelik buz kazığına yoğunlaştırmakla kalmamış, aynı zamanda büyülü gücünün her bir parçasını ona toplamış ve beyninin her hücresini kendi yaratımına odaklamıştı. Bu buz kazığının buz becerisiyle şimdiye kadar yarattığı en güçlü ve en dayanıklı silah olduğunu söylemek kesinlikle abartı sayılmazdı.
Teorisini test etmek ve cismin gücünü kontrol etmek için Liang Peng'den tüm gücünü kullanırken çekiciyle buz direğine vurmasını istedi.
"Bu şey bozulursa daha sonra beni suçlama." Liang Peng küçük kazığa bakarken başını kaşımaktan kendini alamadı.
"En azından o kadar direnemezse, o zaman daha önce yaptığımız plan asla işe yaramaz." Shangguan Bing Xue soğuk bir şekilde yanıtladı.
Liang Peng omuzlarını silkti ve çekici kaldırdı. Yüksek sesle kükreyerek, silahın ağırlığını kusursuz bir şekilde kullanırken tüm gücüyle aşağı vurdu.
Patlama!
Güçlü bir patlamayla, yer her an çökecekmiş gibi titredi ve bir metreyi aşan birkaç çatlak belirdi. Bununla birlikte, Chen He'yi şaşırttı ve Liang Peng'in inanamamasına göre, darbenin ağırlığını alan çekicin altındaki buz kazığı, her şeyi dondurabilecek gibi görünen o kemikleri donduran soğukluğu saldığı için aslında kıymık bile etmedi.
"Etkileyici!" Chen He Dürüstçe övdü.
Daha önceki saldırı tüm duvarı yıkmalıydı ama Shangguan Bing Xue'nin yaptığı buz kazığı ona hiçbir şeymiş gibi dayandı!
Shangguan Bing Xue de başını salladı ve gözlerinde bir miktar memnuniyet parladı.
"Görüyorum ki burada işiniz bitti," diye geri döndü Bai Zemin, doğrudan üst kata atlayarak ve pencereden girerek. Geçmişte böyle bir şey imkansız olsa da, mevcut istatistikleriyle böyle bir şey artık önemli değildi.
"Hepsi burada bitti." Chen He merakla ona bakarken cevap verdi ve "Senin tarafındaki şeyler bitti mi?" diye sordu.
"Bitti." Bai Zemin cevap verdi ve sol elini kontrol ederek bir köşeye oturdu.
Daha önce Bai Zemin, kırık bileğinin tamamen iyileşmesi için en az bir haftaya daha ihtiyacı olacağını tahmin ediyordu. Ancak, tamamen iyileşmesi için sadece beş güne ihtiyacı olduğunu öğrenince hoş bir şekilde şaşırdı.
Bunun nedeni, doğal olarak, Kang Lan'ın üzerinde kullandığı Daha Az İyileştirme becerisiydi.
Elbette; Kang Lan'ın Küçük İyileştirme becerisi tek başına Bai Zemin'in hızlı iyileşmesinin nedeni değildi. Diğer önemli neden, normal bir insanla karşılaştırıldığında, iyileşme sürecini neredeyse on kat hızlandıran ezici bir şekilde yüksek Sağlık statüsüydü!
Normal bir insana kıyasla 90 Sağlık puanı ve Kang Lan'ın becerisi ve yüksek büyü gücü ile Bai Zemin'in iyileşme hızı şaşırtıcıydı. Bai Zemin, üç gün boyunca günde iki kez tedavi ile kırık kemiklerinin yeniden bağlanacağını ve onarılacağını tahmin ediyordu.
Geçmişteki ve şimdiki kendisi arasındaki güç farkının ne kadar büyük olduğunu düşündüğünde yüzünde küçük bir gülümseme belirdi. Bai Zemin geleceğin ona ne getireceğini görmek için sabırsızlanıyordu.
Tabii ki, önce bir sıyrığın ölüm anlamına geldiği bir sonraki savaşta hayatta kalması gerekiyordu. Ancak o zaman olası bir gelecek hakkında düşünmek mümkün oldu. Ancak, o kadar bile hayatta kalamazsa, o zaman yolun bir yerinde, er ya da geç düşeceği anlamına geliyordu.
Bai Zemin fiziksel durumunu kontrol ederken, Shangguan Bing Xue tüketilen Mana'yı kurtarmak için başka bir köşeye oturmuştu. Sonuçta, yaklaşan savaşta önemli bir savaşçıydı.
Üstelik bazen karmaşık gözlerle onun yönüne bakıyordu; nefret vardı ama minnet de vardı; onay vardı, ama aynı zamanda ret de vardı. Karmaşık ve karşıt duygular sürekli birbirine karışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Action𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...