191-200

207 21 8
                                    

191.Bölüm;İkinci Dereceden Şaşırtıcı Derecede Güçlü Arkaik Ayı

İki M3 tipi zırhlı araç toprak yolun ortasına doğru hızla yaklaşıyordu. İki askeri araç önlerine çıkan her şeyi ezen iki metal canavar gibi görünüyordu.

İster büyük ağaç gövdeleri ister beton parçalar olsun, M3 ZMA'lar önlerine çıkan her şeyi ezerek ilerlemeye devam etmiş ve bu makinelerin farklı ortam ve durumlarda hareket etme konusundaki büyük gücünü göstermiştir.

İki yüz metreden biraz daha uzakta bir ağacın üzerinde duran güzel ve soğuk Shangguan Bing Xue bir an için savaş alanını izledi ve kayıtsız bakışları hafifçe titremekten kendini alamadı.

Her ne kadar patlamayı daha önce duymuş ve alevlerin karşı ormanın bir kısmını yaktığını görmüş olsa da, böyle bir cehennemle karşılaşmayı kesinlikle beklemiyordu.

Yer kana bulanmış, çapı iki yüz metreyi aşan bir krater, eskiden ana yolun bir parçası olan yerle birlikte uzanıyordu; ormanın her iki bölümünün bir kısmı yok olmuş, gevşek toprak ve karmakarışık kayalardan oluşan bir yığından başka bir şeye dönüşmemişti.

Ancak sadece onu değil, M3 ZMA'ları kullanan iki askeri de şaşırtan şey, hiç şüphesiz İkinci Derece ayının perişan durumuydu.

İkinci Düzen ayısı yaklaşık yirmi kişiyi katletmiş ve ezici varlığı, hayatta kalan otuz kişinin baskıya dayanamayarak ormana kaçmasına ve diğer vahşi yaratıklar tarafından katledilmesine neden olmuştu.

Kullanılan silahın tabanca, hafif makineli tüfek, ağır makineli tüfek ya da tüfek olması fark etmiyordu; kullanılan mühimmatın normal ya da yüksek nüfuz kabiliyetine sahip olması fark etmiyordu; karşılarındaki yaratığın savunması sadece umutsuzluğa kapılabilecekleri bir seviyeye ulaşmıştı.

Yaklaşık yirmi el bombasının patlaması bile canavarı sadece hafifçe yaralamıştı. Aslında bu yara o kadar önemsizdi ki neredeyse tamamen görmezden gelinebilirdi! Karşılığında aldıkları tek şey canavarın öfkesi ve açığa çıkan gücü olmuştu!

Ancak...

"Şimdi buradaki gerçek canavarın kim olduğunu bilmiyorum." Shangguan Bing Xue, İkinci Dereceden ayının sefil durumuna bakarken ne hissedeceğini bilemiyordu.

Canavar o kadar kötü yaralanmıştı ki her an yere yığılacakmış gibi görünüyordu.

Ancak Bai Zemin'e baktığında, burada patlak veren savaşın düşündüğünden daha şiddetli olduğunu fark etti.

Kıyamet başladığından beri Bai Zemin'i ilk kez bu kadar perişan bir halde görüyordu. İlk karşılaşmasında ve İlk Düzen Alev Böceği'ne karşı ölümüne savaşında neredeyse hayatını kurtardığında bile, ayaklarındaki neredeyse yürümesini engelleyen yanıklar dışında şimdiki kadar elverişsiz bir durumda değildi.

Bu noktada Bai Zemin'in tüm vücudu darmadağın olmuştu. Yan tarafında kontrolsüzce sallanan kırık bir kolu olmasının yanı sıra, yüzünün sağ tarafında da büyük bir kesik vardı ve biraz daha derin ya da biraz daha aşağıda olsaydı, kafası vücudundan ayrılıp parçalara ayrılabilirdi.

Her şeyi sanki tanrılara ve şeytanlara karşı bir savaştan çıkmış gibi görünüyordu.

Shangguan Bing Xue durumu iki saniye boyunca tarayıp analiz ettikten sonra endişeyle bağırdı: "Uzaklaşın! Çabuk!"

Bai Zemin hızla geri sıçrarken onu fark etmiş gibiydi.

Dahası, Shangguan Bing Xue kanı kontrol etmesini sağlayan beceriyi etkinleştirdiğinden de emindi çünkü canavar kendi kanı tarafından sanki küçük bir köpek yavrusunu hapseden sağlam demir zincirler gibi hapsedilmişti.

Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin