Bai Zemin, güzel kadının olağandışı girişini duyduğunda kafası karışmıştı. Ancak kafası karışmış olsa da, bunu kolayca kabul etmeye başladı."Anlıyorum." Bai Zemin başını salladı. İfadesi kayıtsızdı ve koruması hala ayaktaydı. Kazanamasa bile en azından canı için savaşmadan katledilmek istemiyordu. "Burada ne yapıyorsun?"
Lilith güzel yakut gözlerini kırptı ve uzun kirpikleri bir an için çırpındı. Giderek artan bir ilgiyle önündeki insana baktı ve biraz şaşırdı, "Sana az önce söylediklerime şaşırmadın mı? Bana bu kadar kolay inanıyor musun?"
"Sana inanıyorum?" Bai Zemin acı bir şekilde gülümsedi ve az önce öldürdüğü yumruk büyüklüğündeki arıya bakmadan önce pencereyi göstererek, "Dışarıdaki dünya zaten bir karmaşa.Normalde iki veya üç insan tırnağı büyüklüğünde olması gereken bir arı, şimdi yetişkin bir adamın yumruğu büyüklüğünde... Bu yetmezmiş gibi, bu tuhaf mesajlar tuhaf bir şekilde gözümün önünde yanıp sönmeye devam ediyor. Neden "sana inanmayayım?"
"Sadece daha aşağı bir varlık olsan da, senden hoşlanıyorum... Gerçeği olduğu gibi kabul etmesini bilen biri, ne kadar erken olursa o kadar iyi. Muhtemelen uzun süre yaşayabilirsin, insan." Lilith'in dudakları büyüleyici bir gülümsemeyle kıvrıldı. Bai Zemin'e âşık bir bakireymiş gibi baktı ve masum bir ifadeyle ama baştan çıkarıcı bir tonla, "Benim olmaya ne dersin? Sana iyi bakacağıma söz veriyorum~"
"Üzgünüm ama hayat özümü ölümüne emmeni istemiyorum." Bai Zemin kayıtsızca söyledi. Ama bu sözleri söylemenin tüm iradesine mal olduğunu yalnızca kendisi biliyordu. Karşısındaki kadın fazlasıyla güzeldi; Her jest, her kelime, her kaş çatma ve gülümseme herhangi bir erkek için ölümcüldü.
Ancak, şu anda hayatı en önemli şeydi.
Lilith bir şey söylemek istedi ama çok geçmeden Bai Zemin'in onu görmezden geldiğini fark etti, bakışları elindeki kırmızı parşömene sabitlendi.
"Sadece öğrenmeyi dilemelisin ve doğal olarak öğreneceksin." Lilith, onun şüphelerini biliyormuş gibi belirtti.
Bai Zemin gözlerini kapatmadan önce yavaşça başını salladı. Elindeki parşömeni öğrenmek istedi ve sanki sihirle vicdanında garip bir koyu kırmızı rün belirirken beyni bir bilgi seli alıyor gibiydi.
Bai Zemin, çalkantılı duygularının bir sonucu olarak vücudunda kanın hızla dolaştığını hissetti. Hatta Lilith'in vücudundaki kanın normal şekilde aktığını duyabiliyordu, bu onun ne kadar sakin olduğunu gösteriyordu. Aynı zamanda, belli belirsiz bir şekilde, isterse kendi kanının hareketini etkileyebileceğini hissetti; Lilith'in kanına gelince.O anda ona bir şey yapabileceğini hissetmiyordu.
[Harici bir aktif beceri öğrendiniz. 4 tane daha harici aktif beceri öğrenebilirsin].
Gözlerini tekrar açtığında retinasında yeşil harfler titreşti ve az önce elindeki kan kırmızısı tomar sanki hiç orada olmamış gibi kayboldu.
Bai Zemin mesajın anlamını anlamaya çalışırken kaşlarını çattı, ancak orada oturup her şeyi dikkatlice incelemedikçe onu anlaması imkansızdı. Ne yazık ki, o zamana sahip değildi.
Patlama!
Odasının ahşap kapısı dışarıdan büyük bir gürültüyle vuruldu ve Bai Zemin kendini en kötüsüne hazırlamak zorunda kaldı.
Çarpma kesintisiz devam etti ve kapının diğer tarafından gelen homurtular, en az bir zombinin içeri girmeye çalıştığını ve kapıya ne kadar sert vurulduğunu ve menteşelerin her an nasıl kırılacağını görerek ortaya çıkardı. Hiçbir şey yapmadan durmak için fazla zamanı olmadığını biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Action𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...