35.Bölüm;Kibirli ve gaddar Qiao Long (3. Bölüm Son)

318 45 2
                                    


He Yuhan ve Xu Fen, görünüşte lider olan insanlara bakarken, daha dikkatli bir gözlem üzerine bu grubun birliğinin özellikle iyi olmadığını fark ettiler. Aslında He Yuhan, ikisi de kampüsteki ünlü kişiler olan Shangguan Bing Xue ve Chen He dışında, adını bilmedikleri kılıçlı adam ve muhafızı korumaktan sorumlu ekibin lideri Liang Peng, orada bulunan herhangi bir kişiye özellikle yakın olmadığını kurnazca fark etmişti.

Bai Zemin gereksiz girişlerle çok fazla uğraşmadı. Bu insanlar bazı işleri tehlikesizce yapabileceklerini iddia etseler de, şimdi en çok yoksun olduğu şey savaşçılardı. Chen He meselesine gelince, bunu unutmadan önce bir saniye bile düşünmedi.

Shangguan Bing Xue, Chen He'nin ifadesinin biraz çirkinleştiğini gördü. Bai Zemin'in ifadesine gelince... O kadar kayıtsızdı ki, onunla rekabet ediyor gibiydi. Grubun zaten olduğundan daha fazla sorun yaşamasını istemediğinden, iki yabancıya baktı ve şüpheyle sordu, "Siz ikiniz, bana bir hafta boyunca nasıl hayatta kalabildiğinizi söyler misiniz? Sadece evrimleşmiş insanlar değilsiniz. Ruh Gücünü Ruh Kaydı'ndan emenlerin, burada altı gün boyunca yemek yemeden rahatça dinlenebilecekleri özellikle güvenli yerler de yok."

Bai Zemin'in kulakları bunu duyunca hafifçe seğirdi ve dikkatini tekrar iki kişiye odakladı. Shangguan Bing Xue'nin keskin zekası olmasaydı, o gerçekten bu kadar küçük bir şeyi umursamazdı; ama şimdi gerçekten merak ediyordu.

Ayrıca, üç gün önce kendisine komplo kuran kişi hakkında hâlâ bilgi almayı umuyordu.

Bai Zemin en ağır yaralarından kurtulurken, Lilith ona, parçası olduğu gruba ait olmayan bir adamın, Birinci Düzen Alevli Böceğine karşı ölümüne savaşını bitirdikten sonra birçok zombiyi etrafını sardığını söylemişti. O zamanlar, eğer Shangguan Bing Xue'nin zamanında ortaya çıkması olmasaydı, Bai Zemin aslında o yerde ölmüş olabilirdi.

Tam da bu nedenle, borçlu olduğunu bildiği için ona karşı tutumu biraz daha hoşgörülü hale geldi. Bai Zemin her zaman iyilikleri hatırlayan bir insandı... Ama aynı zamanda düşmanlıkları da hatırladı.

Geçmişte bir yakını ona en acımasız şekilde ihanet etmişti. İntikam olarak, Bai Zemin depresyondan çıkınca, gizlice o kişinin yatak odasına girdi ve gece boyunca metal bir boru ile kollarını ve bacaklarını kırdı.

Onu zombi yemeğine dönüştürmek isteyen birini nasıl unutabilirdi?

Bai Zemin bu insanların ağzından böyle bir insan bulmayı beklemese de cehennemde bile hoş sürprizler oluyordu.

He Yuhan'ın gözleri, Shangguan Bing Xue'nin sorusunu duyduğunda öfke, sitem, üzüntü ve birçok karmaşık duyguyla parladı. Alçak sesle, dünyanın değiştiği ilk birkaç günde kendisinin ve Xu Fen'in tanık olduğu olayları anlatmaya başladı.

Her şey kaotik hale gelmeden önce, fırtına aniden patlak verdiğinde, He Yuhan kız arkadaşına yatakhanesine kadar eşlik ediyordu. yere diz çökmesi onu adımlarını durdurmaya zorladı.

Acı sadece birkaç saniye sürdü, ancak yanına baktığında şok oldu ve güzel kız arkadaşının yağmurun altında afallamış halde durduğunu fark etti. He Yuhan ona seslenmeye çalıştı, ama ölmekte olan beyaz gözlerini gördüğünde o kadar korktu ki yardım edemedi ama arkasını döndü... İşte o zaman kaos patlak verdi.

En yakın bina olan He Yuhan, kadın yatakhanesine koştu ve girişi işe yarar herhangi bir şeyle kapatmadan önce kendini bir odaya kilitledi. Bir gün sonra kapı, Qiao Long adında yakışıklı, güçlü kaslı bir adam tarafından kırıldı.

Qiao Long, çocukluğundan beri bir tür dövüş sanatlarında sıkı eğitim almış bir kişiydi, bu yüzden bir şekilde birkaç zombiyi öldürmeyi, Ruh Gücünü özümsemeyi ve gelişmeyi başardı. Ancak şans eseri, birbirleriyle dövüştükten sonra ciddi şekilde yaralanan iki üst düzey mutasyona uğramış köpekle karşılaştığında geldi; Fırsatı değerlendiren Qiao Long, mutasyona uğramış her iki köpeği de öldürdü ve doğrudan 15. seviyeye evrimleşti.

Ancak, Qiao Long aslında dişlerini yakışıklı bir adamın yüzünün arkasına saklayan acımasız bir yılandı. İktidara geldikten sonra dünyanın ve geçmişin kurallarının artık geçerli olmadığını çok çabuk anladı ve kabul etti; bu yeni dünyadaki tek geçerli kural, tüm kuralların en güçlü yumruğa sahip olan tarafından yazılmasıydı.

Durumun tamamını anlayan Qiao Long, olağanüstü bir uyum yeteneği gösterdi. Bununla birlikte, yeni hayatın tadını çıkarmaktan başka hiçbir şeyi umursamadan en karanlık arzularını da serbest bıraktı.

Qiao Long, grubu içinde herkesi kendisine "Kral" demeye zorlamıştı.  "Kral olarak, Qiao Long'un doğal olarak toplam sekiz güzel kız öğrenciden ve iki güzel kadın öğretmenden oluşan kendi haremi vardı. Bu on kadından sadece dördü en iyi yemeği yiyip güçlü birinin desteğine sahip oldukları için mutluydu ama diğer altısı isteksizdi.

Ne yazık ki, bu kadınlar zayıftı ve Qiao Long kendini onlara zorladı.

Qiao Long, kadınları sadece ona hizmet etmeye zorlamakla kalmadı, aynı zamanda kurtardığı hayatta kalanlar grubundaki en iyi yemeği yedi ve en iyi tedaviden yararlandı.  Bu, doğal olarak, beş sıcak kanlı öğrenciden oluşan bir grubun karşısına çıkmak için ayağa kalktığı birçok insanın hoşnutsuzluğunu uyandırmıştı.

Ne yazık ki bu sıcakkanlı öğrenciler normal insanlardı. Beş normal insan, yalnızca dövüş sanatlarında usta olmakla kalmayıp, kendisininkinden çok daha yüksek miktarda Ruh Gücü emmiş olan Qiao Long ile nasıl kıyaslanabilirdi? Qiao Long, beş erkek öğrencinin bacaklarını kırdı ve onları elleriyle sürünerek ve yavaş zombilerin benzer hızlarda peşinden koştuğunu izlerken yüksek sesle gülerken bir grup zombiye attı.

Sonunda, zombilerin "sonsuz dayanma gücü" nedeniyle, beş öğrenci tüm güçlerini tükettiklerinde canlı canlı yenildi. Bu olaydan sonra artık kimse Qiao Long'a karşı çıkmaya cesaret edemedi ve Qiao Long, sefahat ve kontrolsüz bir hayat yaşıyordu. geri kalanı kedi ve köpeklerin hayatını yaşıyordu.

Hikayeyi anlatmayı bitirdikten sonra, He Yuhan, kendisinin ve Xu Fen'in kaçmayı başarmasının sebebinin, Qiao Long'un üç gün önce bir nedenden dolayı korkmuş olarak geri dönmüş olması ve birkaç "imparatorluk cariyesi" ile fiziksel ilişki kurma korkusunu dışa vurması olduğunu açıkladı. Bu fırsattan yararlanarak ikisi de gece kaçtı.

Hayatta kalanlar grubu Qiao Long'un eylemlerini duyduklarında çoğu soğuk havayı içine çekmeden edemedi.Kadınlar, ölümden beter bir hayat sürme düşüncesiyle dehşete kapıldılar ve o insanların yaşadıkları acı karşısında gözleri acıyla doldu.

He Yuhan'ın sözleri aynı zamanda herkesin ne kadar şanslı olduklarını anlamalarına da hizmet etti. Sonuçta, grubun kendi sorunları olsa da, en azından herkes nispeten düzgündü ve en güçlü dört lider görünüşte akıl sağlığını korudu; hatta şehvet düşkünü Liang Peng bile  kimseyi müstehcen bir şey yapmaya zorlamazdı.

Aniden yerin sıcaklığı aynı anda birkaç derece düşer gibi oldu ve hayatta kalanlar güzel ve genellikle kayıtsız Shangguan Bing Xue'ye şaşkınlık ve korkuyla baktıklarında kendilerini geri çekmeden edemediler.

Bai Zemin, Chen He ve Liang Peng bile ona farklı tepkilerle baktıklarından birkaç adım uzaklaşmak zorunda kaldılar.

He Yuhan'a bakarken gözleri alev alev yanarken, ayaklarının altındaki zeminin bir kısmı tamamen donmuştu. Çok yavaş, kelime kelime söyledi, "Sen... Beni Qiao Long'un olduğu yere götür."

Sesi, tüm sıcaklıktan kopmuş ve tüm duyguları unutmuş gibi görünen bin yıllık buz kadar soğuktu..

Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin