171;İhanet
Bai Zemin, ölümüne savaşmak için kesinlikle yeterli cesarete sahip adamları kaybetmenin üzücü olacağını düşündüğü için kasanın içindeki asker grubunu gerçekten öldürmek istemedi.Bu nedenle, Fu Qigang'ın dar görüşlü biri olmadığı için rahatladı ve kafasında en azından mantıklı bir mantık yürütmeyi başardı. Sonuçta, Bai Zemin isteseydi, hayatlarının tümünü bir saniyede sonlandırabilirdi.
Fu Qigang, Bai Zemin'in çok sayıda doğrudan atış yaptıktan sonra bile ne kadar iyi olduğunu gördüğünde muhtemelen bunu fark etti ve bahse girmeye karar verdi; Kasayı açan kişinin dost canlısı bir insan olduğuna ve düşmanca biri ya da bir tür garip canavar olmadığına bahse girdi.
"Ben Bai Zemin." Bai Zemin derin bir sesle cevap verdi.
Hâlâ sohbet etmek için yer olduğunu gören Fu Qigang, soğukkanlılığını yeniden kazanmadan önce istemsizce rahat bir nefes verdi ve devam etti, "Bai Zemin, nasılsın? Az önce olanlar için adamlarım adına özür dilerim. Ama muhtemelen sen benden daha iyi biliyorsun, dünya artık eskisi gibi değil."
"Unut gitsin." Bai Zemin görülemeyeceğini bildiği halde elini salladı ve kaşlarını çatarak devam etti, "Dışarıdaki durumu biliyor musunuz? Burada ne oldu? Dışarıda gördüklerime göre, askeri kampın tahrip edilmiş birkaç bölümü var ve her yerde yatan birkaç cansız beden var."
Bu, Bai Zemin'in en başından beri kafasında dolaşan bir soruydu. Yıkılan yerler bir canavar tarafından yapılmış olabilir, ancak sorun şu ki, birçok askeri adam açılan ateşle katledilmişti! Böyle bir şey bir canavarın yapabileceği bir şey değildi.
Fu Qigang cevap veremeden, rüzgar uludu ve Bai Zemin onun önünde, sadece beş metre ötede bir hayalet gibi belirdi.
"Artık daha iyi sohbet edebiliriz." Gülümsedi ve başını salladı.
Gözleri inançsızlık ve korkuyla parlarken, askerlerin yüzleri bembeyaz oldu. İstemsizce geri adım attılar ve silahlarını doğrulttular ama ateş etmeye cesaret edemediler ve önlerindeki genç adama dikkatle baktılar.
O hızlı! Fu Qigang'ın öğrencileri hafifçe daraldı ve ikinci kez dünyanın gerçekten değiştiğini kabul etti. Ne de olsa böyle korkutucu bir hız, geçmişte bir insanın sahip olabileceği bir şey değildi.
"Silahlarınızı indirin."
Fu Qigang içini çekti ve elini arkasında salladı. Ancak askerlerin silahlarını indirmediklerini ve Bai Zemin'e hala aynı ihtiyatla baktıklarını görünce, ifadesi yavaşça düşmeye başladı.
Bunu gören askerler yavaş yavaş silahlarını indirdiler ve nişan almayı bıraktılar. Ama yine de hayatları buna bağlıymış gibi onlara tutundular.
"Yani?" Bai Zemin dostça bir gülümsemeyle ısrar etti.
Fu Qigang kapalı bir metal kutunun üzerine oturdu ve Bai Zemin'e oturmasını işaret etti, o da yaptı. Ardından Fu Qigang, askeri kampın durumunu ve şu ana kadar bildiklerini açıklamaya başladı.
...
Geçmişte bu askeri kampta toplam beş bin silahlı adam olduğu ortaya çıktı. Özellikle güçlü bir üs değildi çünkü modern silahlardan ziyade eski silahları saklamaya ve korumaya yönelikti ve bazı ağır silahlar olsa da, çok da fazla değildi.
Bunu duyan Bai Zemin, içinde biraz acı hissetmekten kendini alamadı. Ancak, biraz daha düşününce böyle bir şey çok doğaldı. Ne de olsa, Yanqing Bölgesi kalabalık nüfusuyla değil, ormanlık alanları ve geniş dağlarıyla biliniyordu; bu nedenle, böyle bir yerde bu kadar çok ateş gücüne sahip olmak mantıklı değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Action𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...