30.Bölüm;zihin manipülatörü

325 47 2
                                    


Fu Xuefeng korkmuş muydu?  Elbette korktuğu belliydi.

Ancak paniğe karşı savaştı ve geri çekilme içgüdülerini zorla bastırdı.  Tüm vücudu, her hücresi ona bunu yapmaması ve korunacağını bildiği yere geri adım atması için yalvarıyor gibiydi.

Fu Xuefeng, diğer kurtulanların bakışlarını; acıma, alay etme, küçümseme, merak etme, inanmama, şaşkınlık ve daha birçok farklı anlam taşıyan bakışlarla sırtına diktiğini hissedebiliyordu.Ancak direndi.

Bütün bunlara dayanmasının nedeni? Aslında bu çok basit bir sebepti ve birçokları için özel bir şey olmayabilirdi... İstediği tek şey hayatında en az bir kez başını kaldırabilmekti.

Küçüklüğünden beri, zayıf bünyesi ve ortalamanın altındaki görünüşü nedeniyle her zaman farklı şekillerde alay konusu olmuştu. Çalışkan bir aileden gelen Fu Xuefen de ailesinin onunla gurur duymasını istiyordu.

Artık dünya değiştiğine göre, hayatını değiştirebilmeyi ve eğer hala hayattalarsa, anne babasına ihtiyaç duyduklarında güvenebilecekleri bir güvenlik kaynağı verebilmeyi çok istiyordu. Bai Zemin gibi güçlü bir kişi ona yardım elini uzattığı için, Fu Xuefeng ona tutunmak için her şeyi yapmaya hazırdı.

Zombi yavaşça yaklaşırken Fu Xuefeng bacaklarının titrediğini hissetti. Yine de çok yavaş ilerledi ve yaratığın hareketlerini dikkatle inceleyerek zombinin etrafında dönmeye başladı.

Bai Zemin'in eylemleri nedeniyle, tüm grubun bir an için durmaktan başka seçeneği yoktu ve herkesin dikkati küçük insan eşkenar dörtgeninin sol tarafında neler olduğuna odaklanmıştı.

"Ve şimdi ne?" Liang Peng, sahneyi incelerken hayal kırıklığı içinde sordu.

Chen He Bai Zemin'in pervasız hareketlerini görünce gülse mi ağlasa mı bilemedi. Hareketi neredeyse herkesi her an saldırıya uğrayabilecekleri bir yerde durmaya zorladı.

Ancak, Bai Zemin'den başka onun bu kadar sakin olmasının nedenini bilen tek kişi Shangguan Bing Xue idi. Üç gün önce neredeyse hayatını kurtarmış olan o, bu yere çok yakın bir yerde devasa böceğin ölü yattığı savaş alanı olduğunu biliyordu.

Yakındaki tüm tehlikeli yaratıklar böcek tarafından ezilmiş, Bai Zemin tarafından başları kesilmiş veya beyinleri Shangguan Bing Xue tarafından tarafından ezilmiş ve dondurulmuştu. Bu nedenle, tek geçici tehlike, kesinlikle yüze ulaşmayan bazı dağınık zombilerdi.

Yaklaşık iki dakika zombinin etrafında döndükten sonra, Fu Xuefeng sonunda biraz sakinleşti ve Bai Zemin'in sözlerinin tamamen doğru olduğunu fark etti... Bu kıyamet yaratıkları inanılmaz derecede yavaştı!

Aniden, Fu Xuefeng sağa fırladı ve zombinin yavaşça dönmeye başlamasına neden oldu. Ancak, önceki hareketi sadece bir aldatmacaydı ve hızlıca sola hareket ederek bir an için zombinin kafasını karıştırdı.

Fu Xuefeng kılıcını havaya kaldırdı ve korkularını üzerinden atmak için bağırarak tüm gücüyle aşağı indirdi.  Ne yazık ki korkusundan konsantre olamadı, bu yüzden kılıç kafasına düşmek yerine zombinin kollarından birini kesti.

Ancak üzgün ya da hayal kırıklığına uğramadı; aksine sevindi. Çünkü sonunda biraz dikkatli olduğu sürece bu akılsız zombilerin düşündüğü kadar tehlikeli olmadığını anlamıştı!

Bir uzvunun kaybı nedeniyle zombinin zayıflamış tarafından yararlanan Fu Xuefeng, sessizce zombinin arkasına geçti ve fazla beceri gerektirmeden güçlü bir eğik çizgiyle, enfekte yaratığın kafasını kolayca kopardı.

[Normal Zombi seviye 3'ün ruh gücünü elde ettiniz. Dayanıklılık +3.]

[Seviye 2'ye yükseldiniz. Ücretsiz olarak dağıtabileceğiniz 2 durum puanı aldınız.]

Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin