38.Bölüm; Pişman Olmadan Öldürme (1. Kısım)

305 48 0
                                    


Şaşırtıcı bir şekilde, geri çekilmek yerine Qiao Long dişlerini sıktı ve yumruğunu ileri doğru yumrukladı.

Boom!

Güçlü bir hava topu devasa çekiçle çarpışarak saldırıyı durdurdu ve Qiao Long'a geri çekilmesi ve yön değiştirmesi için süre verdi. Aynı zamanda, Liang Peng'in zamanında kesintisi, Shangguan Bing Xue'ye gerekli zamanı kazandırdı.

Hayatta kalanların kalabalığı arasında Bai Zemin her şeye soğukkanlılıkla baktı.

"Ne sürpriz..." Lilith'in sesi yanında duyuldu. "İnsanın senin Kan Manipülasyonu kadar güçlü bir yeteneğe sahip olduğunu düşünmek."

"Hayır. Yeteneği daha zayıf."  Bai Zemin usulca başını salladı ve fısıltıyla yanıtladı.

"İyi.İleri aşamalarda yeteneğinizin daha güçlü olduğu doğru... Ama nereden biliyorsunuz?" Lilith ona kaşlarını kaldırarak cevap bekleyerek baktı.

"İçgüdü." Bai Zemin hafifçe gülümsedi.

"Peh." Lilith gözlerini devirdi.

Qiao Long gerçekten güçlüydü.  Shangguan Bing Xue kadar olmasa da güçlüydü. Onun yeteneği Bai Zemin tarafından zaten keşfedilmişti ve gerçekten de çok güçlüydü;  ancak, ilk aşamalarda güçlüydü, Bai Zemin, Kan Manipülasyonu becerisinin gelecekte son derece korkunç hale geleceğini biliyordu.  Öte yandan, Qiao Long'un yeteneği kıyaslandığında sadece daha önemsiz hale geliyordu.

"Neden gidip onun işini bitirmiyorsun?" Lilith biraz sıkılmaya başlamıştı ve görünüşe göre biraz kan görmek istiyordu.

"Güçlü olduğumu bilsem de, Alev Böceğine karşı verdiğim savaşta hayatta kalmamın ve galip gelmemin nedeni gücüm değil zekamdı çünkü açıkça daha zayıftım." Bai Zemin gözlerini kıstı ve derinlerde garip bir parıltı parladı. "Şimdi hepimiz aynı gruptayız, ancak gelecekte böyle olmayacak."

Lilith'in gözleri büyüdü ve şaşkınlıkla sordu, "Sen... Her birinin güçlü ve zayıf yönlerini mi inceliyorsun?"

Bai Zemin hafifçe gülümsedi ama cevap vermedi, bunun yerine Shangguan Bing Xue, Chen He ve Liang Peng'in hareketlerine odaklandı.

Neler yapabileceğinizi bilin, düşmanınız hakkında bilgi edinin, plan yapın ve her savaşta yenilmez olacaksınız. Bu, Bai Zemin'in gençliğinden beri düşkün olduğu bir atasözüydü.

O ve onlar şu anda müttefik olsalar da, Bai Zemin tanımadığı bir kişinin suikast girişimine maruz kalmıştı.  Bai Zemin hayatında bir daha asla sırtından bıçaklanma arzusu duymamıştı, geçmişte bir kez olması yeterliydi.

"Eşeği sağlam kazığa bağlamak."  Kendi kendine fısıldadı.

Bai Zemin'e sanki bir bilgisayarmış gibi baktığında, Lilith mutluluğunun ortasında biraz da olsa acıma duymaktan kendini alamadı.  Hayatta kalması çok daha kolay olacağından ve ölme olasılığı çok daha düşük olacağından böyle düşündüğü için mutluydu...Ancak, çok hızlı değiştiği için ona acıdı. İlk kez gördüğü o genç adama kıyasla, ilk zombisini gördüğünde korkmuş, hatta 5. seviye büyük arıyı gördüğünde çığlık atan genç adam, şimdiki hali çok daha soğuk ve soğukkanlıydı.

Hangi beceriyi kazandı? Lilith öğrenmeye çalışırken çıldırıyordu ama aradığı cevaba bir türlü ulaşamıyordu.

Sadece altı günde bu kadar değişmesi imkansızdı. Bu nedenle, güçlü bir pasif beceri edinmiş olmalı, ancak bunun sonucunda yan etkileri vardı.

Lilith ona karmaşık duygularla bakarken, Bai Zemin evrimleşen her birinin hareketlerini analiz ederken, savaş devam etti,

Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin