121.Bölüm;Luo Ning
"Dört göz, sağır mısın?!" Daha önce uyarıda bulunan militan, Fu Xuefeng'in hala kamyonetten inmediğini görünce bağırdı ve öne çıktı, "Eğer beş saniye içinde kahrolası arabadan inmezsen, seni deliklerle dolduracağım ve seni domuzlara yem edeceğim.!"Fu Xuefeng sonunda tepki verdi ve hızla araçtan indi. Böyle bir silahla işaret edildiğinde bacakları titredi ve yüzü korkudan bembeyaz oldu. Bu bir Tip 79 hafif makineli tüfekti, militanların dün onlara saldırdığı Tip 54 tabancadan tamamen farklı bir silahtı!
"Hareket et." Bai Zemin hafifçe fısıldadı ve diğer ikisi tarafından yakından takip edilerek ileriye doğru yürüdü.
"Lanet olsun, zamanımızı boşa harcıyoruz." Daha önceki militan, üçüne kaşlarını çatarak bakmadan önce tekrar homurdandı, "Siz üçünüz nereden geldiniz? Bu yere ne yapmaya geliyorsunuz? Bu bölge Dört Büyük Patron'a ait!"
Fu Xuefeng kekeleyerek açıklamaya başlamadan önce Bai Zemin'e kurnazca baktı, "B-Biz üçümüz Pekin Üniversitesi'nden kurtulduk. Birkaç gün önce şans eseri kaçtık ve saklandık..."
Bai Zemin'in Fu Xuefeng'i konuşturmasının nedeni tam olarak hissettiği sinirlerdi. Militanlar, kendisi veya Zhong De çok fazla konuşursa bir şeylerin yanlış olduğunu söyleyebilirdi, sonuçta ikisi de oyuncu değildi ve doğası gereği çok sakindi.
Fu Xuefeng soruları yanıtlarken, Bai Zemin çevreyi kurnazca taradı ve gizlice şaşırdı.
Tek bir evrimleşmiş canavar onları kolayca yerden koparabileceğinden, tahta çitler köyü savunmak için işe yaramazdı. Ancak, hiçbir gücü olmayan normal düşük seviyeli zombiler için bu tahta çitler, hayatta kalanlar için biraz zaman kazanabilecek büyük bir engeldi.
Sokaklarda zaman zaman biraz kirli ve yırtık pırtık elbiseler giyerek geçenler oluyordu. Neredeyse herkesin ifadesi karanlıktı ve etrafa dikkatle bakarken gözleri korkuyla parlıyordu.
Çoğu insan evlerinin dışında oturuyordu, ölü yüzlerle boş bakıyordu. Ara sıra birileri midelerini aç bir şekilde tutarak yerde kıvranıyordu, bu da tüm bu insanların bir süredir çok az yemek yediğinin hatta hiçbir şey yemediğinin açık bir işaretiydi.
"Hey! O çantanın içine ne getiriyorsun!" Diğer militan Bai Zemin'in elindeki plastik torbayı fark ettiğinde sıkılmış gibi göründü ve hemen yüksek sesle sordu.
Bai Zemin militana baktı ve sefil bir şekilde başarısız olan korkmuş bir ifade takınmaya çalıştı. Sonunda, herhangi bir soruna yol açmamak için, çantayı sessizce açtı ve içindekileri gösterdi.
"Lanet olsun, bu adam dilsiz falan mı?" İkinci militan mırıldandı ve fazla bir beklenti içinde olmadan gelişigüzel bir şekilde çantanın içine baktı. Ancak, o ve arkadaşı, pirinç içeren küçük çantayı ve süt kutusunu gördüklerinde gözleri parladı.
İlk militan küçük pirinç torbasını kaptı ve "Lanet olsun! 200 gramdan fazla beyaz pirinç!"
İkinci militan da şaşırmış görünüyordu ve kendi başına kontrol etmek için pirinç torbasını ondan kaptı.
Kampta, malzemeler dört patronun en güçlüsü Ye Qigang tarafından sıkı bir şekilde kontrol edildi. Normalde, çalışmayan bir kişi, yulaf ezmesine benzer, ancak esas olarak suyla seyreltilmiş lapa haline getirilmiş bir miktar pirinci yiyebilirdi.
Malzeme almak için hayatlarını riske atan silahlı militanlar dışında köydeki herkes yavaş yavaş açlıktan ölüyordu. Dört patronun açıkçası bu kadar çok insanı nasıl yönetecekleri konusunda hiçbir fikirleri yoktu, çünkü köye biraz parlaklık ve düzen vermek için işleri bile devretmediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Action𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...