Uyanmasının üzerinden sadece beş altı saat geçmiş olmasına rağmen, gerçek anlamda evrim yolunda bir adım atmış olan ilk düşmanı Birinci Dereceden Alev Böceği'ne karşı verilen ölümüne savaş, Bai Zemin iki gün üst üste uyumayan bir insan kadar yorgun hissediyordu.Bu nedenle, yorgun zihni ve ağrıyan bedeni nispeten güvenli bir yere geldikten sonra onu uyumaya zorladıktan sonra ertesi güne kadar uyanmasına izin verilmedi.Dünya büyük ölçüde değişmişti. Bir önceki toplumun tamamen çöktüğünü söylemek hiç de abartı olmaz, spor merkezinde hayatta kalanların tek umduğu, buradan çıkıp hükümet ve ordunun korumasına geri dönmekti; ancak o zaman biraz daha rahat hissedebilirlerdi.
Hiçbiri modern silahlarla donanmış ordunun içinde bulunduğu durumu bilmiyordu... Gerçek şu ki, hiçbiri dış dünyanın durumunu bilmiyordu. Ancak kendi akıl sağlıkları için hiçbiri umutsuzluk sözleri söylemeye cesaret edemedi ve olabilecek en kötü durumu düşünmemeye çalıştı.
Bai Zemin gözlerini tekrar açtığında, değişimin başlangıcından bu yana ikinci gün sona ermiş ve üçüncü gün resmen başlamıştı.
"Yağmur durdu," diye mırıldandı hala hafif uykulu gözlerle dışarıdaki sese odaklanırken.
Gök gürültüsünün sesi, penceredeki kerestelerin kapatamadığı küçük çatlaklar arasında çakan şimşeğin aydınlatması ve sanki göklerden bir cezaymış gibi dünyayı kamçılayan suyun şiddetli sesi; hepsi durmuştu.
"Birkaç saat önce fırtına durdu.Bu dünyadaki garip havanın nedeni, uyuyan mananın Ruh Kaydı'nın yaklaştığını hissedebilmesiydi... Ruh Kaydı nihayet bu dünyaya ulaştığına göre, işler yavaş yavaş eski haline dönecek ."
Yumuşak, sevimli, oyuncu ama aynı zamanda nazik bir ses ondan birkaç metre ötede duyuldu.
Bai Zemin soluna baktığında, artık bir tahta blokla örtülmeyen pencerenin yanındaki masada zarif bir şekilde oturan son derece güzel bir kadın gördü. Bulutların arasından süzülen birkaç güneş ışığı onu çevreleyen siyah saçları ve gece gibi koyu elbisesiyle büyük bir tezat oluşturuyordu... Şüphesiz bu, hayatında gördüğü en güzel sahnelerden biriydi.
"Melek?" Hala yarı uykuda olan Bai Zemin, mırıldanmaktan kendini alamadı.
"Ben melek değilim. Ben bir şeytanım~" Lilith ona hayatında gördüğü en güzel gülümsemeyi verdi. "Günaydın."
Gülümsemesi güzel olmasına rağmen Bai Zemin için son derece tehlikeliydi. Sanki elektrik çarpmış gibi, irkildi ve "Sana da günaydın..." diye cevap verirken gözlerini kaçırdı.
Lilith'in gözlerinde tuhaf bir ipucu yanıp söndü. Bir fikri reddediyormuş gibi başını sallamadan önce birkaç saniye gözlerini kırptı.
"Peki ya vücudun?" Bahar esintisi gibi yumuşak adımlarla ona yaklaşırken sordu.
"Şimdi sen bundan bahsedince..." Bai Zemin onun yanına otururken onu görmezden geldi. Durumunu kontrol etti ve dün hissettiği bunaltıcı acının en azından yarısının geçtiğini görünce hoş bir sürpriz oldu. Hala acı verici olsa da, artık onun için dayanılmaz değildi.
Ama en şaşırtıcı olan şey, böceğin alevleri tarafından yakılan et düştükten sonra yeni et büyümeye başladı ve daha az etkilenen kısımlarda yavaş yavaş deri oluşuyordu.
"Bu... Bütün bunlar ne hakkında?" Bai Zemin şaşkına dönmüştü.
"Sana daha önce söylemedim mi?" Lilith onun ifadesini görünce gülse mi ağlasa mı bilemedi. "Sağlığınız şu anda normal bir insanınkinden birkaç kat daha yüksek.Eğer bir insanın bu tür yaralanmalardan kurtulması üç veya dört ay sürmüşse, bunu on kat daha hızlı yapabilirsiniz!"
Aslında, şu anda sahip olduğu 90 Sağlık puanı ile iyileşme hızı, evrimi olmayan normal bir insandan yaklaşık dokuz kat daha hızlıydı, Hücre üremesi, hasarlı hücrelerin onarımı ve yeni doku yenilenmesi; her şey çok daha hızlıydı.
"Bu hızda, tamamen iyileşmek için sadece birkaç güne ihtiyacım var." Bai Zemin heyecanlı hissetti ve karmaşık bir iç çekti.
Kendini mutlu hissediyordu çünkü çabucak iyileşirse sonunda korkmasına gerek kalmayacaktı. Sonuçta, Birinci Dereceden Alevli Böceği'ne benzer başka bir canavar ortaya çıkarsa, şu anki fiziksel durumuyla onu sadece ölüm bekleyecekti. Ancak bu mutluluğun ortasında, sonunda hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını anladığı için karmaşık bir duygu vardı.
Bai Zemin hafifçe başını salladı ve kollarını uzatırken Lilith'e baktı.
Tek kaşını kaldırdı ve alay etti, "Sana sarılmamı ister misin~?"
Gözlerini devirdi ve "Bana lanet kürelerimi ver" dedi.
"Nereden biliyorsun?" Kocaman gözlerle ona baktı.
Bai Zemin kayıtsızca, "O anda bilinçsiz düşmüş olsam da, büyümeme yardımcı olabilecek hiçbir şeyi bırakmayacağın biliyorum." dedi. "Sonuçta, ne kadar hızlı büyürsem sana da o kadar iyi olacak.Değil mi?"
"Tsk..Gerçekten iyi bir mizah anlayışın yok." Lilith dilini tıklattı ve sevimli bir şekilde somurtarak onu azarladı. Ancak, o ne kadar zekiyse, hayatta kalma ve daha güçlü olma şansı o kadar yüksek olduğu için gözlerindeki parıltı neşe doluydu.
"İşte, onları sana geri vereceğim, sıkıcı adam." Elini salladı ve nazikçe kucağına düşmeden önce üç nesne ona doğru süzüldü.
Bai Zemin ona kıskançlıkla baktı. O da elini sallamak ve her şeyi kolayca yüzdürmek istiyordu ama bu yakın zamanda olacak bir şey gibi görünmüyordu.
"Bunu nereden aldın?" diye sordu şaşkınlıkla ona bakarken.
Sağ elini zarif bir şekilde uzattı ve hiçbir şey söylemeye gerek duymadan Bai Zemin'in bakışı, Dünya insanlarının taktığı alyanslara benzer gümüş rünleri olan altın renkli güzel bir yüzüğe çekildi.
"Nişanlı mısın?"diye alay etti.
"Geri zekalı." Büyüleyici bir şekilde gözlerini devirdi ve yanıtladı, "Bu bir uzay saklama halkası. İçeride eşyalarımı saklayabileceğim büyük bir alan var."
"Tıpkı romanlardaki gibi." Bai Zemin anlayışla başını salladı. "Bunlardan birine nasıl sahip olabilirim?"
Nasıl istemez ki? Ne de olsa, Lilith'inki gibi bir yüzükle her yere sırt çantası taşımasına gerek kalmayacaktı ve bu dünyadaki genel hayatı çok daha basit hale gelecekti.
"Bunun gibi büyük bir uzaysal boyutu istiyorsanız, o zaman unutun." Lilith usulca başını salladı ve rahat bir şekilde, "Bu Efsane dereceli bir Hazine. Senin için bile, henüz böyle bir seviyede bir şey elde etmek imkansız."
"Oh." Bai Zemin cesaretini kırmadan edemedi. Efsane Hazineleri unutun, daha bir Sihirli Dereceli Hazine bile görmemişti ve onun en güçlü ve en değerli iki eşyası yalnızca Nadir dereceydi.
"Fakat." Onu depresyonda gören Lilith, "Şanslıysan, daha düşük kalitede bir tane alabilirsin. Yeşil Küre de alabilirsin ve belki, sadece belki, şansın gerçekten yüksekse... Belki bir tane alabilirsin."
"Unut gitsin... Şimdilik elimdekiyle yetineceğim." Bai Zemin artık yüzük meselesiyle ilgilenmiyordu. Bu tür şeyler henüz onun gibi birine çok uzak görünüyordu.
Dikkatini kucağındaki nesnelere çeviren Bai Zemin'in gözleri zevkle parladı ve önceki tüm kötü düşünceler iz bırakmadan tamamen ortadan kayboldu.
Birinci Dereceden Alev Böceği üç nesne düşürmüştü.
İki küre ve bir beceri kaydırma.
Bu kürelerden biri Nadir Hazineyi temsil eden turuncu renkteydi... Şaşırtıcı bir şekilde, diğer kürenin rengi koyu sarıydı. Başka bir deyişle, Bai Zemin'in önünde Sihirli dereceli bir Hazine içeren bir küre vardı!
Bu onun ilk Sihirli Dereceli Hazinesiydi! Efsane dereceli Hazineler gibi inanılmaz bir şey duymuş olmasına rağmen, Xuanyuan Kılıcının ve Tam platosunun ne kadar değerli olduğunu gördükten sonra cesareti hiç kırılmamıştı, kesinlikle önündeki bu kürenin ne içerdiğini görmek için sabırsızlanıyordu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Akcja𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...