51.Bölüm;1 Vs 1: Tehlikeli Göğüs göğüse Savaş!
Ani hava akımının son hızlarla sırtına yaklaştığını hisseden Bai Zemin, vücudu beyninden önce tepki verdiği için bir an bile tereddüt etmedi.
180 derecelik bir dönüş yaparak ve kılıcını yukarı kaldırarak, Bai Zemin'in 85 Kuvvet puanı, düşmanını ikiye bölmek istiyormuş gibi vahşice aşağı doğru keserken tamamen patladı.
CLANG!
Metalin metale çarpma sesi yüksek sesle yankılandı ve Bai Zemin sağ kolunun çok hafif uyuştuğunu hissetti. Ancak, Güç statüsü bu noktada düşük değildi, bu yüzden geri çekilmek zorunda kalmadı.
"Sonunda çıktın, seni lanet zombi!" Beklenen düşmanına bakarken Bai Zemin'in yüzünde bir gülümseme yükseldi.
Gerçekten de Ming Shui Shui'nin açıklaması eksik ama doğruydu.Canavar şüphesiz bir zombiydi. Ancak, normal zombilerin veya Bai Zemin'in şimdiye kadar karşılaştığı diğer zombilerin aksine, bu zombi tamamen koyu mavi bir cilde sahipti. Zombinin gözleri sonuna kadar açıktı ve diğer zombilerin aksine gözlerindeki yeşilimsi parıltı hiçbir şey göremeyen normal zombilerin aksine görüşünün orada olduğunu gösteriyordu... son derece çevik ve iki kol yerine uzuvlar olarak iki garip, keskin görünümlü kılıca benzer bıçağı vardı.
"Hücum!" Bai Zemin tüm gücünü zombinin bıçaklarından birine çarpan kılıca uygularken vücudunun tüm ağırlığını öne doğru bastırırken bağırdı.
Şaşırtıcı bir şekilde, zombi birkaç adım geri gitmeye zorlandı. Bu, gücünün kuşkusuz Bai Zemin'inkinden daha düşük olduğunu gösterdi!Grrrr...
Zombinin ağzından tuhaf bir homurtu çıktı ve vücudu aniden öne doğru eğilerek bir an önce durduğu yerden kayboldu.
Hızlı! Bu zombi inanılmaz hızlıydı!
Bai Zemin'in gözbebekleri daha da genişledi ve dişlerini gıcırdatırken tüm gücüyle hemen sağ tarafına doğru kesti.
CLANG!
Patlama!
Güçlü bir metalik çınlamanın ardından, hızlı olan ama belli ki özellikle yüksek bir Kuvvete sahip olmayan zombi havaya uçtu ve karşı duvara sert bir şekilde çarptı.
Ancak Bai Zemin biraz korkmadan edemedi.
Adrenalin çıkışını bir şekilde kontrol etmek ve artırmak için Kan Manipülasyonu becerisini kullanan önceki deneyi olmasaydı, normal refleksleri önceki saldırıya zamanında tepki verebilmesi için yeterli olmazdı... Bu, şimdiye kadar ölmüş olacağı anlamına geliyordu!
Sadece bir ticaretten sonra öldü!
Evrim yolunda resmen adım atan canlılar işte bu kadar ürkütücüydü! Dahası, Bai Zemin'i yoldaşlarından biri haline getirmek için tek bir kesime ihtiyacı olan bu zombi!
Bai Zemin, evrimleşmiş zombi uçarak gönderildiğinde fırsatı değerlendirdi ve Kan Manipülasyonu becerisini etkinleştirdi. Bu koridorda yaydığı kan bir anda on kan zincirine dönüştü ve onun kontrolü altında evrim geçiren zombiye doğru uçtular.
Evrim geçiren zombinin yeşilimsi gözleri soğuk bir şekilde parladı ve garip şekillerde hareket etmeye başlamadan önce sıçradı.Yaratık, hızından dolayı altı kan zincirinden kurtulmayı başardı, ancak dördü onu, nereye kaçmaya çalışırsa çalışsın imkansız olacağı noktaya kadar kuşatmayı başardı.
Ancak, bundan sonra olanlar Bai Zemin'in beklemediği bir şeydi.
Swoosh!
Evrimleşmiş zombinin vücudundan garip bir büyülü enerji fışkırdı ve şekli bir yumurtaya benzeyen yarı şeffaf renkli bir bariyer, enfekte olanın vücudunu çevreledi. Dört kan zinciri enerji bariyerine çarparak yere düşmeden önce metalik sesler çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Aksi𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...