Yakında, Bai Zemin ikinci grup yürüyen cesetlerin canını neredeyse hiç çaba harcamadan almıştı. Tek sorun Mana tüketimiydi. Şu anda Bai Zemin, kendi Mana'sı üzerinde iyi bir kontrole sahip olmadığı zor bir problemle karşı karşıya kaldı; ne de olsa, böyle bir gücü hiçbir zaman kullanmamış veya kontrol etmemişti.Sonuçları umursamadan topyekûn bir saldırı yapmak için Manasını kullanmak isterse, tıpkı Birinci Düzen yanan böceğe karşı yaptığı gibi Mana tüketimi konusunda endişelenmesine gerek olmadığı için sorun yoktu. Ancak, amacı çok sayıda zayıf saldırı yapmak ve daha az tüketim yapmaksa, sorun ortaya çıktı.
Bu on beş zayıf zombinin hayatını sona erdirmek için Bai Zemin yaklaşık 40 Mana puanı harcamıştı, bu şu anda toplam Mana'sı 204 puan olduğu için oldukça önemliydi.
Ne yazık ki Bai Zemin bugün şanslı görünmüyordu çünkü beş kişilik zombi grubunu bitirdikten sonra girişte on kişilik başka bir grup belirdi ve ona doğru yürümeye başladı. Bazı zombiler kendi türlerinin cesetlerinin üzerinden tökezledi ve tekrar ayağa kalkmak için mücadele etti, diğerleri ise bir grup halinde girmeye çalışmaktan arkalarındakilerin giriş yolunu kapatarak kapıya sıkıştı.
Bai Zemin, başarılı bir şekilde giren ve yolu kapatan girişte sıkışıp kalanların hayatlarını sona erdirmek için toplam 15 Mana puanı harcamıştı.
"Bu zombilerden geçici olarak yararlanabilsem de, mutasyona uğramış bir canavar veya evrimleşmiş bir zombi ortaya çıkar ve bu sonsuz zombi grubunun buraya doğru hücum etmesine izin verirse, küçük hayatımın başı belada olabilir." Bai Zemin kaşlarını çattı ve inanılmaz derecede hüsrana uğradığını hissetti.
Rol yapamamakla birlikte sadece seyredebilen Lilith, Bai Zemin'e bir şeyler vermek üzereyken dudaklarında şakacı bir gülümseme belirdi ve o yavaşça, "Görünüşe göre sen"düşündüğünden daha fazla takdir ediliyorsun," dedi.
Şaşkın ve sorgulayan gözlerle ona baktı. Ancak aradığı cevap Lilith'ten değil dışarıdan gelmişti.
Sıcaklık aniden birkaç derece düştü ve şiddetli fırtına nedeniyle zaten soğuk olan atmosfer daha da soğudu. Zombilerin hırlaması ve birbiri ardına yere düşen bedenlerin sesi, devam eden fırtınada bile Bai Zemin'in kulaklarına ulaşabiliyordu.
Yaklaşık beş dakika sonra mahsur kalan zombilere bir şey çarptı ve vücutları bir daha kalkamayacak şekilde yere düştü. Başlarının arkasında, ince bir buz tabakasıyla tamamen donmuş bir bebeğin yumruğu büyüklüğünde küçük bir yara vardı.
Beyazlar içinde Shangguan Bing Xue'nin bir buz tanrıçası gibi yavaş yavaş binaya girdiğini görünce, Bai Zemin'in ifadesi biraz karmaşıklaştı.
Birkaç saniye sessizce ona baktı ve durumunu dikkatle gözlemledi.
İkisinin birbirini farklı düşüncelerle gözlemlediği yaklaşık bir dakika sonra, Shangguan Bing Xue inci beyazı dişlerini hafifçe sıktı ve sanki bir şeye karşı savaşıyormuş gibi bir adım öne çıktı.
Bai Zemin bütün bunları sessizce gözlemledi. Onun kendisine bir şey yapmak isteyeceğinden korkmamasının nedeni, ilk garip harekette, Birinci Düzen Kan Manipülasyonu ile onu içten dışa yok ederek hayatına son vermesiydi; güçlü olsa bile, kesinlikle ondan daha yüksek istatistiklere sahip olamazdı.
Ancak gerçekler, önleminin gerekli olmadığını kanıtladı. Yanına çömeldi ve tek kelime etmeden ayağa kalkmasını destekledi.
Bai Zemin sırt çantasını ve birkaç plastik poşeti sağlam eliyle çabucak aldı; sırt çantasını sağ omzuna koydu ve çantaları sağ eliyle tuttu. Shangguan Bing Xue'nin yardımıyla yavaşça ayağa kalktı. Ancak dişlerini, onu saran acıdan ve ayaklarının altındaki rahatsız edici kaşıntıdan ağzı kanamaya başlayana kadar sıkmak zorunda kaldı.
Shangguan Bing Xue onu desteklemek için sol kolunu onun ince boynunun etrafında hareket ettirdiğinde, yağmurdan ıslanmış vücudu ve gözleri hafifçe titredi. Yine de tek kelime etmedi ve onu yavaşça çıkışa doğru yönlendirdi.
Tekrar dışarı çıktıktan sonra, Bai Zemin her yere dağılmış yüzden fazla ceset görünce şok oldu. Tüm bu zombiler temiz bir atışla öldürülmüştü ve başlarında sadece kanın içeriden kaçmasını engelleyen küçük bir buz tabakasıyla donmuş küçük bir yara vardı.
Belli ki onu kurtarmak için Shangguan Bing Xue'nin bu devasa zombi grubunun hayatına tek başına son vermekten başka seçeneği yoktu. Ancak, Bai Zemin'in anlayamadığı bir şey, neden burada yalnız olduğu ve diğer ikisinin olmadığıydı? Sonuçta, Bai Zemin ondan hoşlanmadığını biliyordu.
Onu biraz rahatsız eden başka bir şey de, başlangıçta neden burada olduğuydu.Sonuçta, anlaşma ilaçları tek başına arayacak ve ona, Chen He ve Liang Peng'in grubuna katılmayacaktı.Bu yüzden, dondurucu suyun ona ulaşamayacağı nispeten güvenli bir yerde beklemesi gerekirken, bu yerde ortaya çıkması pek mantıklı değildi.
Ancak gerçek şu ki, Shangguan Bing Xue'nin görünüşü Bai Zemin'i uzun vadede hayatına mal olabilecek büyük bir beladan kurtarmıştı.
Ancak konuşmaya niyeti olmadığını görünce o da hiçbir şey söylemedi ve hissettiği acıyı attığı her adımda desteklemeye odaklandı.
Dev Birinci Dereceden Alev Böceği'nin cesedinin yanından geçtiklerinde, Shangguan Bing Xue sanki bir şey sormak istiyormuş gibi tereddüt etti ama sonunda dişlerini sıkıca sıktığı için başka bir şeye fazla odaklanmış görünüyordu. Bir şey demeden ilerlemeye devam etti.
İkisi yürüdü ve şiddetli fırtına onlara acımasızca saldırdı. İkisi de farklı nedenlerle savaşıyor gibi göründükleri ve sahip oldukları tüm iradeleri tek bir ilerleme hedefine odaklanmış gibi göründüğü için bir şey söylemedi.
Tüm bunlarla ilgili tek iyi şey, neyse ki, Birinci Düzen Yanan Böcek'in vahşi saldırısı ve alevleri sayesinde sisin biraz gerilemiş olması ve böylece geçmişte olduğundan çok daha iyi görebilmeleriydi.
Aniden on beş zombiden oluşan bir grup bir köşeyi döndü ve yolu kapatan grubun önünde belirdi. Ancak, Shangguan Bing Xue boştaki elini salladı ve on beş buz kargısı ortaya çıktı.
Sanki kendi akılları varmış gibi, on beş buz kargısı hızla uçtu ve bir sonraki saniye on beş zombinin önüne çıktılar. Akılsız yaratıkların kafalarına isabetli bir şekilde vuruldu ve bir an sonra cansız bir şekilde yere yığıldılar.
Kahverengi kürklü mutasyona uğramış bir köpek birdenbire ortaya çıkıp onlara doğru hücum ettiğinde, iki kişilik grup henüz yirmi adım bile atmamıştı.
Mutasyona uğramış köpeğin hızı çok yüksekti, en az 30 veya 40 puan. Normal bir insanın boğazı parçalanmadan önce ağlamaya bile vakti olmazdı.
Ancak Shangguan Bing Xue, saldırısını sona erdirmek için sadece bir kelime söyledi.
"Don."
Soğuk sesinin düşmesinin ardından mutasyona uğramış köpeğin vücudu ölü olarak durdu.Ayaklarının altındaki suyu kullanarak canavarın vücudu yavaş yavaş donmaya başladı ve cansız bir buz heykeli haline geldi.
Bunu görünce Bai Zemin bir parça kıskançlık hissetmekten kendini alamadı. Kadının sahip olduğu yüksek Mana kontrolüne sahip olsaydı, hayatı çok daha kolay olurdu ve birkaç saldırıdan sonra tüm Mana'sını kaybetmekten korkmak zorunda kalmazdı.
Ancak, saldırılarının ne kadar güçlü ve kesin olduğuna o kadar odaklanmıştı ki, onunla tanıştığından beri ilk kez sesinin nasıl hafifçe titrediğini fark etmedi.Sanki bu basit kelime tüm enerjisine mal olmuş gibi hemen dişlerini gıcırdattı ve yavaşça onu desteklemeye devam etti.
* * *
Bai Zemin veya Shangguan Bing Xue olup olmadığı önemli değil, ikisi de saçlarının ucundan parmak uçlarına kadar sırılsıklamdı ve eğer ikisi de kendi seviyelerinden çok daha yüksek istatistiklere sahip evrimleşmiş insanlar olmasaydı, sonuç olarak kesinlikle hastalanırlardı.
Bai Zemin'in yaralanmaları nedeniyle, Shangguan Bing Xue'nin salyangoz hızında ilerlemekten başka seçeneği yoktu ve ikisi spor salonuna döndüklerinde eczaneden ayrılmalarının üzerinden bir saatten biraz fazla zaman geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Azione𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...