Güvenlik nedenleriyle, alevlerin ısısıyla temas ettikten sonra kan buharlaşırken Bai Zemin hemen nefesini tuttu. Bu canavarın kanının, şu anda bulunduğu yere evrimleşmek için farklı organizmaları yedikten sonra bir tür zehirli nitelikler kazanıp kazanmadığını bilmesinin hiçbir yolu yoktu.Her halükarda, mevcut Dayanıklılığı ile herhangi bir sorun yaşamadan birkaç dakika nefes almadan dayanabilirdi.
Vücudunun alt kısmını saran ve yavaş yavaş diğer kısımlarını da etkilemeye başlayan ezici acıya katlanan Bai Zemin, kılıcını kaldırdı ve devasa yaratığın boynunu şiddetle yeniden kesti!
Büyük bir et parçası daha da ikiye bölündü ve canavarın vücudundan öncekinden daha büyük bir kan dalgası çıktı. Acı o kadar büyüktü ki dev fil böceği acı içinde kükreyerek koşmaya başladı.
Boom!
Fil böceğinin devasa, sağlam gövdesi bir binaya çarptı ve bu sırada onu yıktı.
Her boyutta birkaç taş yere uçtu ve Bai Zemin bunlardan birkaçı tarafından vuruldu. Yüzü acıyla daha da kasıldı ve kafasına büyük bir taş çarptı ve başını döndürdü.
Tüm dünyasının döndüğünü hissetti ve birdenbire üzerine çöken uyuşuklukla savaşmak için dudaklarını tüm gücüyle ısırmak zorunda kaldı. Kalın bir kan çizgisi alnından sol gözüne sessizce kayarak görüşünü kısmen kapladı. Yağmur suyu fil böceğinin alevlerini yenemediğinden, sol gözünün üzerindeki kan, sol görüş alanındaki her şey kıpkırmızı olana kadar birikmişti.
Bai Zemin bu kadar yaralandıktan sonra hissettiği acıyı ve nefreti kullanarak saldırılarını durdurmamakla kalmamış; tam tersine, giderek daha vahşice kesmeye başladı! Elindeki Xuanyuan Kılıcı, saniyede büyük et parçalarını kesen bir bıçak kasırgasına dönüşmüştü!
Dev fil böceği çok güçlüydü. Savunması güçlüydü ve boynuzu küçük binaları yıkacak kadar güçlüydü. Ancak, hareketliliği en büyük zayıflığıydı. Bai Zemin üst gövdesindeyken, dev fil böceğinin o bölgeye ulaşmasının hiçbir yolu yoktu, bu yüzden onu sadece onu oradan aşağı inmesi için elinden gelenin en iyisini yapabilirdi.
Kükreme!!!
Mutasyona uğramış böcek, tamamen çılgına dönmüş bir canavar gibi, yakındaki her binaya çarparken vahşice kıvranmaya başladı. Bu binalardan bazıları hemen çöktü, bazıları ise birkaç kez vurulduktan sonra bile sağlam kaldı.
Bai Zemin başının döndüğünü hissetti ve vücudunun ve zihninin hissettiği zayıflık onu sağ gözünün bile çevresini bulanık görmeye başladığı noktaya kadar yavaşça bastırdı. Sol görüşü, kafasından damlayan kan tarafından fiilen bloke edildiğinde ve sağ görüşü yorgunluktan dolayı yetersiz kaldığında, Bai Zemin bir makineye benzer bir şeye dönüşmüştü; Eldivenin çıkıntılı dikeni düşmemek için canavarın etine sıkıca yapışmışken, durmanın yolunun sonu anlamına geldiğini bilerek kılıcıyla acımasızca kesti.
Ölümüne düşmeme düşüncesi onu ayakta tutan tek şeydi!
Her iki canlı da kendi hayatta kalabilmek için birkaç dakika savaştı, daha yüksek bir evrim için diğerini yenmeye çalıştı.
Dev fil böceğinin çılgın saldırısından çöken yirmiden fazla binanın neden olduğu sürekli patlamaların sesi, gürleyen gök gürültüsünü yenmişti. Eczanenin çevresi ölü bir bölge haline gelmişti.
Ezilmiş zombiler, deforme olmuş bedenleri ve sayısız beton bloklarıyla her yere dağılmıştı. Beyinleri sağlam olanlardan bazıları, sesin kaynağına doğru sürünürken tüm güçleriyle mücadele ediyor, bacaklarını vücutlarının geri kalanından koparıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Action𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...