Lilith'in Bai Zemin'in durumuna biraz üzülmesinin nedeni, şu anda kendi sorunları olduğu için ona güvenmeye ve inanmaya karar vermiş olmasıydı.Ancak Lilith'in onu böyle gördüğü için acı çektiği söylenemezdi. Birbirlerini sadece iki ya da üç saattir tanıyorlardı ve aralarındaki etkileşim de fazla değildi... Ayrıca, Lilith yaşamı boyunca bir aileyi kaybetmekten daha kötü şeyler görmüştü; Ona göre, kanlı gözyaşlarının döküldüğü koca bir ırkın düşüşü bile o kadar da tuhaf bir manzara değildi.
Artık ailesinin güvende olduğunu ve herhangi bir kaza yaşamadığını umabilirdi. Aksi halde düşüp bir daha kalkmazsa ölümü an meselesiydi; bu, Lilith'in olmamasını umduğu bir şeydi.
Ne yazık ki, insanların kaderi bazen çok acımasız oldu.
"Ulaşmak istediğiniz numara servis dışı veya pili bitmiş. Lütfen tekrar deneyin-"
Patlama!
Bai Zemin cep telefonunu önündeki duvara çarptığında ve hiçbir kurtuluş yolu olmadan telefonu tamamen yok ettiğinde mesajın bitmesini bile beklemedi.
Bai Zemin telefonunun tüm parçalarının yere düşmesini bile beklemeden oturduğu sandalyeyi yakaladı ve tüm gücüyle yere çarptı. Odun sayısız parçaya ayrıldı ve kıymıklar her yere saçıldı.
Sanki delirmiş gibi, Bai Zemin yakınındaki her şeyi kaptı ve yaptığı gürültünün miktarını ya da tavrının kafeterya dışındaki insanları korkutup korkutamayacağını umursamadan onları yok etti.
Artık üç aile üyesinden hiçbiriyle iletişim kuramadığı için en kötüsünü üstlenmişti. Bu noktada diğer insanların korkularını nasıl umursayabilirdi?
Yirmiden fazla sandalyeyi ve birkaç masayı tahrip ettikten sonra, Bai Zemin'in dayanıklılığı, gücünü yanlış kullanması nedeniyle hızla düşmeye başladı ve onu her zamankinden daha hızlı yordu.Yere yığıldı, sırtını duvara dayadı ve tek eliyle yüzünü kapattı.
Lilith ona sessizce baktı ve hissettiği tüm hayal kırıklığını, üzüntüyü, öfkeyi ve acıyı dışa vurmasını bekledi.
Kafeterya sessizliğe büründü ve duyulabilen tek ses dışarıdan gelen gök gürültüsüydü. Aydınlatma görevi gören zayıf uzak ışık, böylesine kasvetli bir ortamın ortasında pratikte var olmayan kıt bir ısı kaynağı sağlayamazdı.
Bai Zemin ağlamadı. Mantıksız ama gerçekçi bir şekilde konuştuktan sonra, sadece sessiz ve hareketsiz hale geldi.
Geçmişte kalbinin derinliklerinden güvendiği insanlar tarafından ihanete uğramıştı. O zaman, sanki dünyası gözlerinin önünde çökmüş gibi hissetmişti ve artık hiçbir şey yapmak istemiyordu; Her gün odasından çıkmak bile zor geliyordu... Tüm bu üzüntü, acı ve ıssızlığın ortasında ailesi onun yanındaydı; Her zaman olduğu gibi ama o fark etmemişti.
O andan itibaren Bai Zemin büyük ölçüde değişmişti. Arkadaşlarıyla dışarı çıkmayı bıraktı, bir kadınla ilişki kurma konusunda endişelenerek zamanını harcamadı ve tüm zamanını ailesine daha iyi bir yaşam sağlamak için okumaya ve çok çalışmaya adadı.
Ancak, yaklaşık üç saat içinde, yıllardır savaştığı her şey yok olmuştu. Onu rahat hissettiren tek sıcaklık kaynağı olan ailesi muhtemelen ölmüştü.
Ne zaman babasını, annesini ya da evlat edindiği kız kardeşini onlar ölmeden önce ağlayıp yardım istediğini hayal etse, kanı bir yanardağ patlamak üzereymiş gibi şiddetle kaynardı.
Yirmi dakika sonra, Lilith sonunda konuştu, "Bai Zemin, ailen muhtemelen hala hayatta."
Vücudu hafifçe titredi ama cevap vermedi. Bir sonraki sözlerini duymayı bekleyerek sessiz kaldı. Bai Zemin, Lilith'in ne kadar güçlü olduğunu bilmese de, geçmişte olduğundan çok daha güçlü hale geldikten sonra bile, eğer gerçekten istiyorsa, Lilith'in bir parmak şıklatmasının onun varlığını silmek için fazlasıyla yeterli olduğunu hissetti. Bu nedenle, şu anda sözleri onun için çok önemliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Action𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...