23.Bölüm;Farklı bakışlar, farklı tavırlar

341 49 0
                                    


Binanın içindeki atmosfer son derece kasvetliydi.

Boğuk hıçkırıkların sesi, korku ve endişe sözcükleri içeren fısıltılar hemen hemen her yerde duyulabiliyordu.

Bazı erkekler güzel kadınları teselli ediyor ve onları canları pahasına korumaya ant içerek, güvenebileceği başka kimsesi olmayan çaresiz kadınların beğenisini kazanıyorlardı.  Ancak eline silah alıp savaşmaya cesaret edemeyen bu adamlar onları nasıl savunabilirdi? Ancak, dünyanın içinde bulunduğu durumda, bazen boş umutlar bile açık kollarla karşılandı.

Bu adamlar arasında Liang Peng de vardı.

Bu grupta sadece savaşma cesaretine sahip olmakla kalmayıp aynı zamanda başkalarını koruma yeteneğine de sahip olan birkaç erkekten biri olarak, doğası gereği şehvetli olan Liang Peng, beş kişilik bir üniversite öğrencisi grubuyla çevriliydi.

Liang Peng'in görünüşü parlak değildi ve aslında yakışıklıdan ziyade biraz çirkindi. Ancak, doğal olarak daha zayıf kadınların ihtiyacı olan şey bu yeni dünyada hayatta kalmaktı;bu, arkadaşlarının sinekler gibi gözlerinin önünde öldüklerine tanık oldukları bir günün ardından fark ettikleri bir şeydi.

Chen He İstese Liang Peng'den bile daha fazla güzelliklerle çevrili olabilir. Ancak Liang Peng'e sıradan bir bakışla bakarken sadece bir köşede durdu.

Patlama!

Aniden kapı büyük bir gürültüyle açıldı ve herkesin bakışları üzerine çekildi.Her biri, daha fazla düşman görünmemesi için Tanrı'ya veya herhangi bir azize dua ediyordu.

İlk başta, Shangguan Bing Xue ve Bai Zemin'i gördüklerinde, bilinçsizce rahat bir nefes aldılar. Ancak, onu desteklediğini ve sendeleyen ayak seslerini gördükten sonra yüzlerindeki ifadeler inanamayarak doldu; özellikle onun tarafından kurtarılan insanlar.

"O... Yaralandı mı?"

"Hangi yaratık, kendi başına hareket etme kapasitesini elinden alacak kadar onu yaralayabilirdi?"

"Bu nasıl mümkün olabilir..."

Hayatta kalan öğrenci ve öğretmenlerden oluşan grup mırıldanmaya başladı ve bakışları korku ve endişeyle doldu.

Dışarıda, bu gruptaki en güçlü insanlardan biri olan ve gerçekten savaşma cesareti ve becerisine sahip birkaç kişiden biri olan Bai Zemin'i, kendisinin bile savaşamayacağı kadar sefil bir durumda bırakmasına neden olabilecek bir varlık olsaydı. kendi başlarına hareket etseler nasıl hayatta kalacaklardı?Gelecekle ilgili korku ve endişeler, zayıf beyinlerini bir kez daha bastırdı.

Liang Peng'in de daha önce gülümseyen ifadesinde hafif bir değişiklik oldu ve bir an için görünüşe göre hayatının en güzel anını yaşadığını unuttu.

Chen He'ye gelince, o farklı nedenlerle sersemletildi. Shangguan Bing Xue'nin Bai Zemin'i desteklediğini gören Chen He, gördüklerine inanamadı ve bir an için gözlerinin düzgün çalışıp çalışmadığından bile şüphe etti.

"Bing Xue sen... İyi misin?"  gözleri faltaşı gibi açık ve inançsızlıkla sordu.

"Ben iyiyim." Shangguan Bing Xue'nin yanıtı her zamanki gibi kısa ve soğuktu.

Bai Zemin'e gelince, Chen He'ye bir aptalmış gibi bakmadan edemedi. Burada düzgün hareket bile edemeyen yaralı kişi kendisiydi, o değil. O zaman kime soruyordu?  Ancak, çok fazla umursamadı ve bir sonraki saniye bunu unuttu.

"Teşekkür etmeyeceğim çünkü şu anda bu kelime geçmişte olduğundan daha az değerli." Bai Zemin, onun yüzünden bir kez daha tamamen sırılsıklam olan yanındaki güzel kadına baktı ve derin bir sesle söyledi. "Bugün beni hayatıma mal olabilecek bir beladan kurtardığınız söylenebilir. Gelecekte, ödeşene kadar kesinlikle iyiliğini sana geri vereceğim."

Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin