-Üniversite kampüsünün kuzeyindeki bir binada, dördüncü kat.Burası daha önce üniversitenin öğretmenleri ve yöneticileri tarafından önemli bir toplantı odası olarak kullanılıyordu, bu nedenle dekorasyonu oldukça şıktı, cam pencereler neredeyse iki metre yüksekliğindeydi; dördüncü kattan dışarıya güzel bir manzara sağladı. Ancak manzara güzel olsa da tehlike de yüksekti çünkü bu yeni dünyada böyle bir korumasız bir yer kesinlikle çok uzun süre kalmak için iyi bir yer değildi.
Yüzü oldukça yakışıklı ve vücudu çok fit olan 21-22 yaşlarında bir delikanlı, bir bardak viski içerken deri bir sandalyede oturuyordu.
Öğrencilerin üniversite sınırları içinde yaşları ne olursa olsun alkollü içki içmelerine izin verilmedi, öğretmenlerin kendi stokları vardı, bu yüzden birkaç şişe bulması kolay olmadı.
Genç adamın kucağında onunla aynı yaşta güzel bir kız öğrenci vardı. Bu genç kadın, genç adam ne zaman bir şey söylese gülümsüyordu ve mümkün olan her şekilde onun gözüne girmeye çalıştığı belliydi.
Bu genç adam Qiao Long'du.
"O küçük köpek Su Min kesinlikle kibirli." Qiao Long, kucağındaki kadının ince beline sımsıkı tutunurken tükürdü. "Öğretmen olduğu için bana emir verebileceğini mi sanıyor? Bakalım şimdi bacaklarını kırdığıma göre bir dahaki sefere daha dikkatli olmayı öğrenecek mi?"
Kucağındaki kız, onun sözleriyle belli belirsiz titredi. Gurur verici bir gülümsemeyle onu öptü ve övdü, "Kral Qiao, neden küçük sineklerle uğraşasınız? Hâlâ hayatta olmamızın tek sebebinin senin gücün olduğunu kim bilmez ki?"
"Hahaha... Benim küçük Xiao Xiao'm hala en iyisi!" Qiao Long, güzelliğe derin bir öpücük vermeden önce onaylayarak güldü.
Başkalarının yaşamına ve ölümüne hükmetme hissini seviyordu. Yattığı kadınlar bile ona 'Kral' demek zorundaydı, yoksa onun öfkesine katlanmak zorunda kalacaklardı.
Kızın adı Xiao Xiao'ydu ve o dördüncü sınıf öğrencisiydi. Kendisini Qiao Long'a kendi özgür iradesiyle vermeye istekli birkaç kadından biriydi; sadece hayatta kalmak ve daha iyi bir hayat sürmek istiyordu. Üstelik, Qiao Long'dan ve onun vahşi davranışlarından korkmasına rağmen, Xiao Xiao, sadece altı günlük kıyametten sonra emir vermeye ve başkalarına kibirle bakmaya alışmıştı.
Patlama!
Ofis kapısı bir patlama ile açıldı ve Qiao Long'un dostlarından biri solgun bir yüzle içeri girdi ve acilen bağırdı, "Kral, bu iki küçük orospu Xu Fen ve He Yuhan geri döndü!"
Qiao Long, bu öğrenciyi mutluluk anını böldüğü için lanetlemek üzereydi, ancak sözlerini duyduğunda gözleri şiddetle parladı.
"Bu iki cılız karınca sonunda açlığa dayanamadı? Ben onları ele geçirene kadar bekle ve tekrar kaçmalarını izlememe izin ver!" Qiao Long, iyi vakit geçirmek üzere olduğu kadını nazikçe itti ve çıkışa doğru yürürken ayağa kalktı.
Öğrenci arkadaş şaşırmış ve aceleyle peşinden koşmuş, "Kral, o iki cılız karınca yalnız değil! Yirmi otuz kişilik bir grup hayatta kalmış ve bunların arasında üniversitemizin 1 numaralı güzeli de var!"
Qiao Long'un ayak sesleri aniden durdu ve öğrenciye kırmızı gözlerle baktı, "Doğru mu?"
Öğrenci doğal olarak bu sorunun arkasındaki anlamı anladı. Qiao Long'un kibirli ve kendinden emin tavrını günlerce gördükten sonra, bu öğrenci onun kalabalıktan korkmadığını biliyordu.
"Gerçekten o.Onu kendi gözlerimle gördüm! Shangguan Bing Xue, o güzel yüzlü Chen He ve tanımadığım iki adamla birlikteydi!"
Qiao Long'un yüzünde kocaman bir gülümseme belirdi ve sayısız erkeğin hayalini kurduğu kibirli kadının vücudundan zevk almanın hayalini kurarken uzun adımlar atarak dışarı çıktı; öğretmenler bile gizlice Shangguan Bing Xue güzelliğine bakıyorlardı.
Chen He ve diğer iki yabancıya gelince, Qiao Long onları tamamen görmezden geldi.
Chen He güçlü bir aileden geliyordu, bu herkesin iyi bildiği bir şeydi ve bu nedenle kimse onun koruyucusu olduğunu düşünerek Shangguan Bing Xue'ye dokunmaya cesaret edemedi. Ancak, çok azı onun kendisinden başka kimsenin korumasına güvenmediğini biliyordu.
Ama şimdi güçlü bir aileye sahip olmanın ne yararı vardı? Hepsi aynı durumda değil miydi? Qiao Long, böceği öldüren o canavarla tanışmadığı sürece, bu üniversitede onu yenebilecek kimsenin olmayacağından emindi!
"Ancak, o adam şu anda ölmüş ya da en azından ciddi şekilde yaralanmış olmalı." Qiao Long, binanın çıkışına yönelirken düşündü.
Üç gün önce o gece, Qiao Long dev fil böceğini gördüğünde çok korkmuştu; bütün varlığı kaçmak ve o yaratığın karşısına çıkmamak için haykırıyordu. Ancak, Qiao Long'u şaşırtan ve dehşete düşüren bir şekilde, bir kişi gerçekten o böcekle yüzleşmeye cesaret etti ve gerçekten galip geldi... Qiao Long, bir gün o kişi karşısına düşmanı olarak çıkarsa ne olacağını düşünmeye bile cesaret edemedi.
Bu nedenle, Qiao Long, fil böceğini yendikten sonra bu kişinin yaralandığı gerçeğini fırsat bilerek, böyle bir kişiyi çevrelemek için çok sayıda zombi çekti. Aslında, Qiao Long o zaman o kadar korkmuştu ki, yüzden fazla enfekte hortlağı çektikten sonra yaklaşmaya bile cesaret edemedi ve ayrıldı.
Ancak Qiao Long, bilinmeyen kişinin hayatta kalacağına inanmıyordu ve kurtulsa bile, fırtınanın ortasındaki şiddetli savaş göz önüne alındığında yaralanmalarının kritik olması gerektiğine inanıyordu.
* * *
Bai Zemin ve hayatta kalanların geri kalanı, He Yuhan'ın rehberliğinde ilerledi.
He Yuhan korkmuş ve mümkünse hayatının geri kalanında Qiao Long'u bir daha görmek istemese de, Shangguan Bing Xue'nin ona verdiği ölümcül bakışın altında hayır demeye cesaret edemedi ve sadece itaatkar bir şekilde yolu gösterebildi.
"Bing Xue, neden biraz sakinleşmiyorsun?" Chen He En iyi arkadaşı ve aynı zamanda sevdiği tek kadının yanında yürüdü, onu yumuşak bir sesle yatıştırmaya çalıştı.
Ne yazık ki, tüm çabaları sefil bir şekilde başarısız oldu.
Shangguan Bing Xue'nin bakışı önündeki yola sabitlendi ve ne zaman bir zombi onun görüşünde görünmeye cüret etse, zombi daha iki kere hırlayamadan sefil bir şekilde katledildi.
Bai Zemin oldukça şaşırmıştı. Geçmişte herkese karşı kayıtsız olmasına ve özellikle hiç kimseye dikkat etmemesine rağmen, gerçek şu ki, bu üniversitenin öğrencisi veya öğretmeni olan birinin Shangguan Bing Xue'yi tanımaması imkansızdı.
Ancak, söylentilere karşı soğuk ve kayıtsız olan ve bir haftadır tanıdığı Shangguan Bing Xue şu anda ortadan kaybolmuş gibiydi. O hala üşürken, o zarif soğukluk kaybolmuş ve yerini kimsenin yaklaşmak istemeyeceği ölümcül soğukluğa bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Action𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...