Bai Zemin birkaç metre ilerideki zombi grubunun hareketini izlerken, bazılarının onları yıkmak için kapılara vurduğunu çabucak fark etti. Ancak bu kapılar tamamen metaldi, bu yüzden bu zombilerin ne kadar uğraşırlarsa uğraşsınlar içeri girmesi kesinlikle imkansızdı.Metal kapıdan gelen patlama sesleri diğer zombileri çekmiş ve elliden fazla kişiden oluşan grubun kısa sürede seksenine ulaşmasına neden olmuştu. Bu, çevrenin uğursuz atmosferiyle birleşince, Bai Zemin'in kurtardığı öğrenci ve öğretmenlerin düzensiz duygularının daha da kötüleşmesine neden oldu.
İçeride insanlar olduğu için olabilir mi? Bai Zemin'in zihninde böyle bir düşünce parladı ve o bunun hakkında ne kadar çok düşünürse bu fikir o kadar sağlamlaştı.
Başka bir gün hayatta kalabilmek için, Bai Zemin sadece kılıcını gelişigüzel bir şekilde ileri geri sallamakla kalmamıştı; ayrıca yaratıkların davranışlarına da mümkün olduğunca dikkat ediyordu. Zombiler geçici olarak en fazla olduğundan, onlar hakkında en çok bildiği düşman türüydü.
Şimdiye kadar zombiler hakkında gözlemlediklerine göre, bu yavaş ama ölümcül yaratıklar, her türden yaşamın varlığını hissedebiliyor ve yaklaşık yirmi metrelik bir mesafeden kan kokusunu fark edebiliyordu ve bu tam olarak öyle olmasa bile. sınır, kesinlikle yeterince doğruydu.
"Orada kesinlikle insanlar var." Bai Zemin nihayet sonuçlandırdı. Bu nedenle değilse, zombilerin neden başka hiçbir yere hareket etmemeye bu kadar hevesli olduklarına dair başka bir şey düşünemiyordu.
Geriye baktı ve kurtardığı insanların ona baktıklarını gördü, bu da başını ağrıttı... Bu insanlar burada olmasaydı, Bai Zemin Büyük Hızlı Peygamber devesini yendikten sonra elde ettiği hazineleri çoktan çıkarmış olacaktı ve , bu hazineler arasında belki de içinde bulunduğu zor durumdan kurtulmasına yardımcı olabilecek bir şey vardı.
Ancak bu insanlara, önlerinde bu tür hazineleri ortaya çıkaracak kadar güvenmiyordu. Tam gücünü ortaya çıkarmak istemediğinden, mümkün olduğunca çabuk durmadan önce peygamber devesini yenmek için bir anlığına Kan Manipülasyonunu kullandı.
Sanki onun düşüncelerini biliyormuş gibi, yanında duran Lilith gülümsedi ve kayıtsızca, "Onları bırakmaya ne dersin? Seni herhangi bir an sırtından bıçaklayabilecek bu yükleri geride bırakırsan, her şey senin için çok daha kolay olacak."
Bai Zemin hiçbir şey söylemeden ona kaşlarını çatarak baktı.
"Bana öyle bakma~ Sadece söylüyorum." Lilith omuzlarını silkti ve başka bir şey söylemedi.
Bai Zemin'in böyle bir şey yapmasının imkansız olduğunu biliyordu. Ne de olsa, bir kılıç kuşanarak hayatı için savaşmaya zorlanmasının üzerinden sadece bir saat geçmişti. Dünyanın zulmünü yaşamadan bu kadar değişmesine imkan yoktu.
Ancak Lilith, yakında uyum sağlayacağından emindi. Aksi takdirde, böyle bir zihniyeti destekleyecek güce sahip olmadığı sürece ölecekti.
Tam Bai Zemin ne yapacağını bilemezken, seksenden fazla zombiden oluşan grup aniden telaşlı hale geldi.
Bir ok uzaktan uçarak bir zombinin alnına isabetli bir şekilde çarptı. Zombiler tepki veremeden, aynı yönden başka bir ok fırladı ve başka bir zombi yere yığıldı.
"Güçlü!" Bai Zemin biraz şaşırmıştı. Görüşünü engelleyen birkaç bina olduğu için saldırganın kim olduğunu bilmiyordu, ancak bu kişinin okçuluk becerisi gerçekten birinci sınıftı.
Ne yazık ki, beş ok sonra saldırı geçici olarak durduruldu. Görünüşe göre saldırgan oldukça yakındı ve zombiler o kişinin etrafını sarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Actie𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...