Bai Zemin'in böyle bir başarının büyük bir olay olduğunu hissetmemesinin gerçek nedeni, esas olarak, yalnızca bir Sınıflandırılmamış ila Birinci Derece becerisini geliştiriyor olmasıydı; hayal gücünün herhangi bir uzantısıyla özellikle güçlü bir beceri geliştiriyormuş gibi değildi.Ayrıca, Bai Zemin'in Dayanıklılığının dış destek olmaksızın 125 doğal noktaya ulaştığı doğruyken, gerçek şu ki bu puanların neredeyse yarısının Fil Derisi becerisinin kendisinden geldiği... Gerçek başarı, iki günden biraz fazla bir sürede bu kadar çok Dayanıklılık geliştirmesi elde edebilmesiydi.
Lilith, bu kadar hızlı gelişebilen başka bir varlıkla ne tanışmış ne de duymuştu.
Tek bir düşünce ile Fil Derisi becerisi gelişmeye başladı.
Bai Zemin'in ruhunun derinliklerine kazınmış donuk gri rün aydınlandı. İçinde derinlerden sayısız şimşek çaktı ve teninin her milimetresine tuhaf bir gıdıklama benzeri ama o kadar da dayanılmaz olmayan bir duygu yayılırken tüm vücudu ısınmaya başladı.
Birkaç dakika sonra vücudunda parlayan şimşek geri çekildi ve daha önce geldiği rün tarafından emildi. Ancak, bir zamanlar donuk gri rün şimdi derin bir bronz rün haline gelmişti.
[Fil Derisi (Sınıflandırılmamış Pasif Beceri) Seviye 5 → Bronz Deri (Birinci Derece Pasif Beceri) Seviye 1].
[Bronz Deri (Birinci Derece Pasif Beceri) Seviye 1: Cildiniz, Mana'nın uyanmasından önce Dünya'daki herhangi bir canlınınkinden çok daha sert hale gelir. Dayanıklılığı +100 puan artırır].
Bai Zemin toplam 180 Dayanıklılık puanına bakarken kulaktan kulağa sırıtıyordu. Vücudundan neredeyse sınırsız bir enerji hissedebiliyordu ve bir kez daha güçlenme hissi onu yaralarını unutacak kadar heyecanlandırdı.
"Böyle korkunç bir Dayanıklılığa sahip olduğunuza göre şimdi dikkatli olmalısınız." dedi Lilith, Bai Zemin'i hayalinden çekip çıkararak.
"Ne neden?" biraz telaşla ona baktı.
Gerçekten kötü bir şey olabilir miydi? Belki de istatistikleri biraz dengesiz olduğu içindi? Sonuçta, Bai Zemin'in Dayanıklılık statüsü, geniş bir farkla onun mevcut en yüksek fiziksel statüsüydü.
Belki de vücudun bir şekilde kendini dengelemesi gerekiyordu?
Lilith ona ciddi bir ifadeyle baktı ve yavaşça, "Pekala... Şu anki Dayanıklılığın normal bir erkek ve kadınınkinden neredeyse yirmi kat daha yüksek. Bir anda libidonuzu bir kadının üzerine salmaya karar verirseniz ne olacağını hayal edin. "vücudu?Zavallı kız muhtemelen perişan olurdu~".
"..."
Bai Zemin'in yüzü, onun sözlerini duyduğunda çürüdü.
Onun bir s.εメ makinesi ya da onun gibi bir şey olduğunu mu düşündü?
Yüzü kömür kadar siyahken Bai Zemin dişlerini sıktı ve "Yemin ederim bir gün kıçına tekmeyi basacağım..." diye bağırdı.
"Hahaha!"
Onun dişlerini gıcırdattığını ve onu ölümüne ısırmak istiyormuş gibi ona baktığını gören Lilith, o kadar eğlendi ki, yüksek sesle gülmeye başladı.
İlk kez daha düşük bir varlığın bu kadar ilginç olduğunu düşündü!
* * *
Üç gün sonra, Mana'nın altıncı günü Ruh Kaydı tarafından uyandırıldı.
Bu üç gün boyunca, Bai Zemin kafeteryadan ayrılmadı ve kapıyı sıkıca kapattı, kendini diğer insanlardan izole etti. Yeme-içme dışında, Bai Zemin'in tek eğlencesi güzel ve çekici succubus Lilith ile sohbet etmekti... Neyse ki, sürekli gelişimler nedeniyle, sindirim sistemi artık normal bir insanınki kadar problemli değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Action𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...