9.Bölüm;Hızlı ve korkutucu

386 59 0
                                    


"Özel Kuvvetler Askeri mi?" Bai Zemin'in yeteneğin adını gördüğünde gözleri parladı. Beceri kaydırmasında yer alan belirsiz ama özlü bilgileri gördükten sonra bakışları daha da parlak hale geldi.

Şu anda, Bai Zemin dünya değişmeden önce herhangi bir insandan sayısız kat daha güçlüydü.  Az önce elde ettiği Xuanyuan Kılıcı ve Tam Ceket sayesinde gücü 55 puana ulaşmıştı, çevikliği 69 puana ulaşmıştı ve geri kalan istatistikleri de sıradan bir insanın en az iki katıydı.

Bununla birlikte, şu anda istatistikleri, elde ettiği hazineler ve Kan Manipülasyonu becerisi sayesinde düşmanlarını ezerek onlara hükmedebilmesine rağmen, Bai Zemin, kendisiyle eşit şartlarda ancak gerçek savaş deneyimine sahip bir düşmanla karşı karşıya kalırsa, tek Şanssız olan ve ölümcül bir kaderle karşılaşan kişi muhtemelen o olurdu.

Bai Zemin'in şu anda en çok yoksun olduğu şey dövüş deneyimi, farklı dövüş sanatlarının kontrolü vs. idi. Fakat elindeki beceri parşömeni ile bu problem hemen çözülebilirdi.  Sadece dilemesi gerekiyordu ve yıllarca eğitim ve savaş tecrübesi ile seçkin bir asker olarak hemen deneyimli bir kişi olacaktı.

Ancak Bai Zemin tereddüt etti.

"Sınıflandırılmamış yetenek...?" diye mırıldandı nefesinin altından.

Beceri seviyelerinin ve sıralamalarının nasıl çalıştığını bilmemesine rağmen, "birinci derece beceri" olarak sıralanan bir beceriyi elde eden Bai Zemin, bu yeteneğin Özel Kuvvetler Askerinin uzun vadede o kadar iyi olmadığını hissetti.

Daha fazla düşünemeden güzel ve çekici Lilith tatlı bir gülümsemeyle sözünü kesti, "Endişelenmene gerek yok. Aslında, uzun vadede bu beceri o kadar iyi olmasa da, "pasif bir beceridir".

Onu dinleyen Bai Zemin'in gözleri, "pasif" kelimesinin bu konuda anahtar olduğunu anlayınca parladı.

Bu kadar çok tehlikeyle karşı karşıya kaldıktan sonra bile Bai Zemin, Kan Manipülasyonu becerisini öğrenmeye karar verdiğinde aldığı uyarıyı unutmamıştı. Bu uyarı ona yalnızca dört harici beceri daha öğrenebileceğini hatırlatıyordu.

"Dışsal aktif beceriler, çalışması için mana hareketine ihtiyaç duyan ve hayatınız boyunca kendi başınıza öğrenmediğiniz becerilerdir." Lilith sabırla açıkladı."Önceden, hiçbir eğitimi olmayan normal bir insandın ve yine de, korkunç bir beceriyi sadece birkaç saniyede öğrenebildin."

Bai Zemin hiçbir kelimeyi kaçırmaya cesaret edemedi ve tüm dikkatini ona odakladı.

Lilith devam etti, "Şu anda iyi olsa da, çok fazla dışsal aktif beceri öğrenirseniz, uzun vadede beyniniz birikmiş tüm bilgilerle aşırı yüklenir ve vücudunuz böyle bir stresi kaldıramaz... İşte tam da bu yüzden.  ilk başta sadece beş aktif olanı öğrenebilirsiniz. Acele etmemeyi tercih ettiğim için vaktimiz olduğunda bunu daha fazla açıklayacağım. Ancak endişelenmenize hiç gerek yok.  Beceri kaydırma yoluyla öğrenebileceğiniz pasif beceriler sonsuz!"

Duyması gereken tek şey buydu.

Bai Zemin, Lilith'e ender bir gülümsemeyle baktı ve yavaşça, "Sen gerçekten benim şanslı şeytanımsın, Lilith" dedi.

Bir cevap beklemeden ve tepkisini görmeden gözlerini kapadı ve elindeki parşömenin içeriğini öğrenmek istedi.

Elindeki parşömen, vücuduna akan sayısız ışık parçacığına dönüştü.  Ruhunun derinliklerinde, üzerinde sayısız gravür bulunan bronz renkli bir rün belirdi.

Bai Zemin hemen zihninde acı verici olmak yerine rahatsız edici olan hafif bir karıncalanma hissetti.

Kendini savunma dövüş sanatları, koşullara bağlı olarak mümkün olan en kısa sürede rakibi öldürmek için dövüş becerileri, bıçaklı silahlar üzerinde kontrol, ateşli silahlar ve bu tür silahların doğru çalışma şekli ve bunları kullanmanın en uygun yolu hakkında bilgi.

Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin