Kerem sinirle bize yaklaşıp şüpheyle bana baktı. Ellerimi çekip bir adım geri gittim.
" Ural Bey? " Ural arkasını dönüp Kerem'e baktı. Sonra da bana döndü. Bir şey demesine fırsat vermeden konuştum.
" Biz evliliğimize devam etme kararı aldık Ural. " Ural kafasını sallayıp geri çekildi. " Anladım, mutluluklar dilerim."
Ural gittikten sonra Kerem içeri girdi. Hâlâ sinirliydi. Onu sakinleştirmek için koltuğa oturttum. " Onun duygularından haberim vardı ama bu kadar ciddi olduğunu bilmiyordum Kerem, gerçekten. " Kerem bana doğru dönüp gözlerimin içine bakarak konuştu.
" Ona dediğin şey gerçek miydi? Yani evliliğimize devam etme kararı aldık demen? " Gülümseyip kafa salladım. Bana sarıldığında ben de ona karşılık verdim hemen. Ama birazdan ondan istediğim şey onu sinirlendirecekti.
" Hadi, yemekler soğuyacak. " Birlikte yemek masasına oturduk. Sevdiği yemekleri görünce gülümseyip teşekkür etmişti bana.
**
Yemekten sonra ben bulaşıkları hallederken Kerem de türk kahvelerimizi yapmıştı. İçeri geçtiğimde Kerem'in yanına oturup kahvemden bir yudum aldım." Kerem, yarın duruşmamız var. " Kerem bana gülümseyerek baktı. Gözlerindeki sevgiyi görebiliyordum. " Tamam gidip boşanmaktan vazgeçtiğimizi söyleriz. "
Şimdi söyleyeceğim şey onu sinirlendirecekti. " Boşanalım Kerem. " Bir anda ayağa kalkıp masanın üzerindeki boş kahve fincanını yere fırlattı. Fincan halının üzerine düşmüştü. Hemen kalkıp Kerem'in elini tuttum.
" Sakin ol. Her şeyi anlatacağım."
Kerem'i koltuğa oturtup ben de yanına oturdum. " Biliyorsun , evliliğimiz zoraki olmuştu. Yanımda sevdiğim hiç kimse yoktu ve abim benimle konuşmuyordu. Ama şimdi abim de İrem de benim yanımda olacak. " Kerem kafa salladı. Elimi tutup gözlerime baktı.
" Boşanayım diye oyun oynamıyorsun benimle değil mi? " Bunu ciddi ciddi sormuştu.
**
" İstediğin oldu, boşandık Mila. Ama benden kurtulamazsın. Bizimkiler tekrar evleneceğimizi bilmiyor, söylemedim. Hatta inanmayacaksın belki ama annem boşanacağız diye çok üzüldü. Büyü mü yaptın kadına doğru söyle? "
" Hatasını anladı diyelim Kerem. Ben kafeye geçiyorum akşam da size gelirim."
Bu akşam Kerem'in ailesi ve ben yemek yiyecektik. Kerem'in halası Aysima Hanım bir hafta önce yurtdışına taşınmıştı daha doğrusu Ekrem Bey göndermişti. Ekrem Bey en yakın arkadaşıyla kız kardeşinin seneler önce ilişki yaşadığını ve bunun sonucunda kardeşinin hamile kalıp çocuk aldırdığını öğrenmişti. Kerem'in yanından ayrılıp kafeye geçtiğimde burada beni bir sürpriz bekliyordu.
Serkan, Asu'ya evlenme teklif ediyordu. Onlar da ilişkilerinde epey yol katetmişlerdi. Asu'nun evet cevabını verdiğini duyan Serkan, Asu'yu kucağına alıp çevresinde döndürdü.
" Tebrik ederim gençler, umarım çok mutlu olursunuz. " Onlara yaklaşıp ikisine de sarıldım. Asu üzüntüyle bana bakıyordu.
" Boşandınız mı? "
Kafa salladım. " Evet, artık Argun soyadını taşımıyorum ve çok mutluyum. Sen de üzülme lütfen Asu. " Asu'ya abisiyle tekrar evleneceğimi söylememiştim. Bu akşam yemekte öğrenecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki Yara
Teen FictionGüzeller güzeli Mila, çapkın playboy Kerem'i değiştirebilecek mi? " Sen sadece benim kağıt üzerinde karımsın, bu kadar. Benden bir beklentin olmasın. "