46-

148 14 3
                                    

Ada'nın ateşi nihayet düşmüştü. Eve geldiğimizde saat gecenin ikisine geliyordu.

Umut çocukları  yatırıp  yanıma geldi. Endişeli  gözüküyordu.

" Güzelim,  doktoru  duydun değil mi? Stresten ve üzüntüden  ateşi çıkabilirmiş."

Kafa salladım. Ne yapacağımı  bilmiyordum. Onu çok seviyordum ama çok da üzüyordum.

" Umut , ben aşamıyorum. Ege'yi  doğururken çok korktum biliyorsun. İyi ki yanımdaydın yoksa başaramazdım. Ada'ya  kötü davranmak istemiyorum biliyorsun sen de olanları. Onun o kadını bu kadar sevmesi  zoruma gidiyor. "

Ben ataklar geçirdiğimde  Umut hep yanımdaydı. Yurtdışında tedavi olmuştum iyiydim. İyileştiğimi  düşünüyordum  ama ataklar geri dönmüştü. Umut'un  ataklarımın  döndüğünden  haberi yoktu söylemeyi  de düşünmüyordum.

" Yarın  Kuzey gelecek Ada'yı  görmeye. Lütfen bir sorun çıkarma tamam mı? Ben Ada'yla  konuştum, babasına bir şey anlatmayacak. Ada çok akıllı bir çocuk  Tuğçe. "

**

Kuzey geldiğinde  Ada çok mutlu olmuştu. Ayak üstü  bir kaç dakika konuştuk.

" Tuğçe,  Ada'nın  fıstığa  ve peynire alerjisi var sakın yedirme." dedi. Kafa salladım  tamam dercesine.

Ada babasıyla bir kaç saat vakit geçirip  gelmişti. Eve geldiğinde  çok mutluydu. Onu böyle mutlu görmek  beni de mutlu etmişti. Yanına gittim.

" Anneciğim, babanla neler yaptınız anlat bakalım. "

Ada gülümseyip  anlatmaya başladı.

" Payka  gittik,  sonra Yağmuy  abla geldi. Onu çok öjlemişim." dedi. Sonra bana baktı,  pot kırdığının  farkındaydı. Gülümsedim.

" Merak etme kızmayacağım anneciğim."

Ada yanıma gelip elimi tuttu.

" Ben onları  çok öjlüyorum  anne." dedi. Bana ilk kez anne demişti.

Kalbimdeki  YaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin