31- ( Sezon Finali)

364 22 2
                                    

Kerem nihayet uyanmıştı. Çok şükür  bir şeyi   yoktu. Kazayı hafif sıyrıklarla  atlatmıştı. Ona Asu'nun bebeği  aldırmadığını söylediğimizde  hem çok  şaşırmış  hem de çok sevinmişti. Asu'yla uzunca  bir süre konuşup  barışmışlardı.

" Çok heyecanlıyım  yenge! "  Asu'ya sıkıca  sarılıp  sakinleştirmeye çalıştım.

" Çok normal,  evleniyorsun çünkü. Düğünden  sonra  hepimiz tekneyle açılacağız. Kerem'in bize sürpriziymiş. "

**

Asu ve Serkan'ın  da düğünü  olduktan  sonra  Aslan ve İrem'i de alıp  tekneyle açıldık. Tuğçe ve abim gelmemişti. Tuğçe'nin  sancıları  olduğu  için  çok duramamışlardı düğünden  hemen  sonra gitmişlerdi.

" Asu, sen biraz dinlen istersen. Çok yoruldun."

Asu kafa  sallayıp odasına  geçtiğinde ben de İrem'in yanına  geçtim. Biraz üzgün  duruyordu kalabalıkta  konuşamamıştık da.

" Kerem ve Aslan nerede? Neden yalnız  oturuyorsun? " İrem gülümseyip  oturduğu yerde  biraz  kaydı. Yanına  oturdum.

" Serkan, Aslan ve Kerem aşağı  indiler. Erkek erkeğe  içip  sohbet edeceklermiş. Aslan zaten ayrı  cins. " Sonra birden ağlamaya  başladı. Onu kendime doğru  çekip  sarıldım.

" Anlatmak istersen dinlerim. Sen benim en yakın  arkadaşımsın İrem, ne olursa olsun bu  böyle. "

**

"  Bir süredir  Aslan bana soğuk  davranıyor. Nedenini bilmiyorum  ama sanırım  başka  biri var. Üç  aydır  sevgiliyiz  Mila ama iki haftadır bana çok soğuk  davranıyor. Soruyorum  başkası  mı var diye ama hayır  diyor. Bu hayır  cevabı  beni tatmin etmiyor. "

" İrem, Aslan'ı çok  uzun süredir  tanımasam  da tanıyorum. Seni aldatmaz, başka  bir sorunu vardır. Onunla konuşmayı  hiç  denedin mi? "

Gözyaşlarını  silip  anlatmaya devam etti.

" Konuştum  ama dinlemiyor. Üzerime  geleceksen  bitsin dedi bugün. O yüzden  ben de daha bir şey  sormadım. Konuşmaya  çalışsam  da görmezden  geliyor. Önceden her gün  evime gelen adam artık  uğramıyor  bile. Beni sevmiyor artık Mila. "

O sırada  Aslan'ı gördüm. Ne zamandan beri  oradaydı  bilmiyordum ama sanırım  konuştuklarımızı  duymuştu. Bize doğru  yürüdü.

"Sizi yalnız  bırakayım. "

Onları  başbaşa  bırakıp  Kerem'in  yanına  indim. Tek  başına oturmuş rakı içiyordu.

" Çok içmedim merak etme güzelim. "

Normalde çok  içtiği zaman  kızıyordum  ama şuan tatildeydik abartmadığı sürece içmesine izin veriyordum.

" Ben de eşlik  edeceğim sana, beraber içelim. "

**

Sabah uyandığımda odadaydım. Buraya nasıl  geldiğimi  hatırlamıyordum. Yataktan  kalkmaya çalıştım  ama başımın  ağrısından  kalkamıyordum.  " Güzelim,  kıpırdama uyumaya çalışıyorum. "

Kerem yanımda yatıyordu. Ona doğru  dönüp  iyice sarıldım. 

" Güzelim, hadi bir duşa  gir. Kendine gelirsin. "

Gece çok  içmiştim. İçki  bana iyi gelmiyordu. Yataktan zorlukla kalktım. O sırada  Kerem elimi tuttu. 

" Sana bir şey  söylemem  lazım. Biliyorum hemen  çocuk  istemiyorsun ama dün  gece korunmayı unuttum ben. Özür  dilerim."

Kalbimdeki  YaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin