Medya | Devin
Hellö, umarım iyisinizdir.
Yıldızı parlatmayı, satır aralarına yorumlarınızı bırakmayı lütfen unutmayın✨
BÖLÜM 12
SİYAH BÖLGENİN ÖNCÜSÜ
KUNTER
Gri Hanım'ın boynuna kolyeyi taktım, ringe çıktım ama bir şey eksik... Gri Hanım'ın gözlerinden gözlerimi alamıyorum. Ringe çıkmıyordu ama gözleriyle bile herkesten iyi savaşıyordu.
Gözlerimi çeken taraf olmak istemedim. Son ana kadar onun için savaşabileceğimi, sadece gözlerime bakarak bile anlamasını istiyordum. Bugün Siyah bölgeye onunla dönecektim.
Mirza'dan sert bir yumruk yiyene kadar her şey mükemmeldi. Arkaya doğru sendeledim ve sırtım halatlara çarptı, ellerim kalın halatları sıkıca kavradı. Gri Hanım'dan gözümü çekmem gereken an, maalesef bu andı.
Mirza, ikinci bir yumruğu suratıma geçireceği anda kafamı geri çektim, öne doğru savrulduğunda karnına yumruğumu geçirdim. Kavga şimdi başlamıştı.
Dakikalar sürdü. Ringin ortasında yüzlerimiz kan içinde kalana dek çarpıştık. Durmaya, buna bir son vermeye niyetim yoktu. Asla pes etmezdim, gerekirse bu ringde can verir can alırdım yine de kaybetmezdim.
Mirza'yı köşeye kıstırdım, bir kez daha. Bu kez yumruklarımı daha sert indiriyordum, buna bir son vermek istiyordum. Ringden yenilgiyle çıkmak istemiyordum ama bunu bitirip Gri Hanım'la birlikte bölgeme dönmek için de can atıyordum.
Mirza'nın bana karşılık vermeye mecalinin kalmadığını anladığım saniyelerde bunun kazancımın ilk ipucu olduğunu anlamıştım. Onun yakasından tutup sersemleyen bedenini ringin diğer ucuna savuracağım sırada dakikalardır kesilen sesler, bir anda kulaklarıma dolmuştu.
"Gri'ye ölüm!"
Gözlerim o kadar hızlı Gri'ye döndü ki, Mirza'nın karnıma geçirdiği yumruktan kaçamadım. Attığı yumrukla birlikte ellerimden kurtuldu ama yine de yere yığıldı. Dikkatim tamamen dağılmıştı, gözlerim Gri Hanım'ı arıyordu.
Halkım ve Mirza'nın halkı çileden çıkmış durumdaydı. Birbirlerine girmişlerdi ve Gri ortada yoktu.
"Gri Hanım..." diye mırıldandım, gözlerim halkın üzerindeydi. Kalabalığın arasından onu seçmeye çalışıyordum ama yoktu. Katil çetesini gördüm, Devin'i de. Bir şeye ulaşmaya çalışıyor gibiydi, haykırışlarına odaklanınca anlayabildim.
Gri'ye ulaşmaya çalışıyordu.
Ringden ineceğim sırada Mirza'nın eli ayağıma dolandı. Gitmemi engellemeye çalışıyordu ama benim onunla kaybedecek vaktim yoktu. Tek hareket, tekmemi suratına geçirdim ve bayılması birkaç saniyeden uzun sürmedi.
Seni kazandım Gri Hanım.
Halatları sıkıca sardım, kendimi aşağı doğru kaydırdım ve ringden atladım. Koşarak Devin'in yanına gittiğimde başka biri beni omzumdan ittirdi.
Asil.
"Senin yüzünden onu öldürecekler. Durdur halkını!"
"Çekil git!" diye bağırarak onu ittirdim ve ardıma döndüm. Ringin hemen yanına bıraktığım eşyalarımı görür görmez eğilip silahımı buldum. Tetiğini çekerek doğruldum ve havaya ateş etmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEYL: KÖTÜLERİN ŞEHRİ
JugendliteraturSadece kötülerin var olduğu bir şehirde hayatta kalabilir misin? Yekta kendini bir cesedin başında, elleri kanlı bir halde bulduğunda kötülük onun yakalarına yapışmıştı. Bir katil iyi insanların arasında yaşamını sürdürüp onların hayat kalitesini ma...