VEYL
KÖTÜLERİN ŞEHRİ
BÖLÜM 50
NEDENİNİ SÖYLEMEDEN ÖLME
"Büyük fanıyım. Onun için her şeyi yaparım." derken gözlerini büyülten ve kendi elleriyle yaptığı pizzanın en büyük, bol mısırlı diliminden koca bir ısırık aldı Kaan. Öyle büyük bir ısırıktı ki, dilimin sadece kenarları kalmıştı. Zar zor çiğnerken bana gözlerini büyültmeye devam ediyor, gerçekten hayran olduğuna ikna etmeye çalışıyordu.
"Senin gibi bıçaklarla aşk yaşayıp fantezi kuran bir katil için Taylor Swift fazla..." Kelime seçimi konusunda hassas olmak ister gibi duraksayıp gözlerimi kıstığımda ağzına tıkıştırdığı koca lokmayı zoraki yutup ben cümlemi tamamlamadan araya girdi. "Cinsiyetçilik yapacak olursan fantezilerime eşlik eden bıçaklarımla bir taraflarını keserim Gri!"
Tatlı tatlı gülümseyip başımı hızlıca iki yana salladım. "Asla."
Uzanıp başta yemeyeceğimi, tek kişilik hazırlayabileceğini söylediğim pizzasından bir dilim kaptım. Elime vurup pizzayı benden kurtarmaya çalıştı ama çoktan kapmış ve bir ısırık almıştım bile. Bana somurtup tabağı kendine doğru, benden en uzak köşeye çekti.
"Devin'in en sevdiği şarkıcı 2WEI!"
"Şarkı dinlerken bile aksiyon yaşamak isteyen bir manyak çünkü!" diye itiraz ettiğinde ona güldüm. Devin onu sürekli gaz getirsin, enerji versin ve bir şekilde savaşçı duygular hissettirsin diye 2WEI dinlerdi. Bazı günler evi inleten Warriors, Survivor, In The End gibi şarkılar yüzünden güne o kadar savaşçı hislerle uyanıyordum ki Devin'i bu hisler yüzünden evde kovaladığım bile oluyordu.
"Yine de hayatının akışına uyan şarkılar."
"Taylor Swift'in şarkıları hayatın ta kendisi Gri!"
Arkamdaki yastığı alıp kafasına fırlattım. "Bana Gri deyip durma."
"Beni sinir etme."
"Lisedeyken Taylor Swift hayranıydım." diyerek kaşlarımı imayla kaldırdım. Bunu sırf gıcık olsun diye söylüyordum. "Birçok liseli kız gibi."
"Liseli kız ha?" Ona attığım yastığı kaptığı gibi suratıma fırlattı. "Bazı şarkıların anıları vardı Gri." Koltuktan kalkıp pizzayı da koltuğun üstüne bıraktı. "Bazı anlar bazı şarkılara eşlik eder ve..." Yüzünü sıvazlarken inledi. "Kunter'e olan aşkından geberdiğin şu bir yıllık süreçte Manga'nın Dursun Zaman şarkısını kaç defa dinledin Gri?"
Binlerce kez.
"Ne alakası var şimdi?"
"O şarkıyı sırf Kunter'le meydanda dans ederken söyledin, onunla bu şarkı hakkında konuştun diye dinlemedin mi binlerce kez?"
"Evet." diye mırıldanarak gözlerimi kaçırdığımda suratıma el hareketi çekti. "Al işte."
Gitmeye kalktığında koltuktan kalkıp başka bir yastığı sırtına fırlattım. "Suratıma el hareketi çekip sebebini söylemeden gidemezsin!"
"Ezgi'yle bir kafede tanıştım."
Bana doğru dönüp ellerini beline yerleştirdi. Ezgi, ölen sevgilisiydi.
"Onunla göz göze geldiğim ilk anda Taylor'ın bir şarkısı çalıyordu. Onunla konuşabilmek için şarkıyı bahane etmiştim ve o da şarkıyı kendisinin seçtiğini söylemişti. Meğer garsonmuş. Ertesi gün onunla daha fazla iletişim kurabilmek için bir gecede bütün Taylor şarkılarını dinleyip hikayelerini araştırmıştım. Bizi bir araya getiren Taylor'dı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEYL: KÖTÜLERİN ŞEHRİ
Novela JuvenilSadece kötülerin var olduğu bir şehirde hayatta kalabilir misin? Yekta kendini bir cesedin başında, elleri kanlı bir halde bulduğunda kötülük onun yakalarına yapışmıştı. Bir katil iyi insanların arasında yaşamını sürdürüp onların hayat kalitesini ma...