41 | Ebe

9.7K 955 2.2K
                                    

Hellö! Nasılsınız?

20.30'DA İNSTAGRAM'DA 17 NUMARA'NIN KAPAĞINI PAYLAŞACAĞIM💖

Her zamanki salı günü rutinimize geri döndüğümü açıklıyorum hemen🎉Rutini kaybedince bana bir şeyler oldu. Saati geri sarıyorum ve her salı buraya gelip sizinle kötülerin şehrinde dans etmeye başlıyorum audhasudhasdh

Ah Kötülerin Şehri... Sen bize neler yaptın??? Bu bölümü okuyunca bunu diceksiniz. Bölüm sonu yazısına bunu yazın da göreyim sdhasdasdhsad

Bölüm uzun, muhtemelen ara vererek okursunuz diye düşünüyorum. Üçüncü kitabın onda biri diyebiliriz bu bölüm için o kadar yani. Tabii size milyonlarca kelimelik bölümlerde yazsam kısa dediğiniz için bilemedim...

Umarım severek okursunuz, iyi okumalar. Okurken satır aralarına düşüncelerinizi bırakmayı ve yıldızı parlatmayı lütfen unutmayın. Desteğiniz için şimdiden teşekkürler💖

VEYL

KÖTÜLERİN ŞEHRİ

BÖLÜM 41

EBE

Öne atıldım, Devin'in omuzlarından yakaladım ve bir hışımla yerlerimizi değiştirerek ona siper oldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öne atıldım, Devin'in omuzlarından yakaladım ve bir hışımla yerlerimizi değiştirerek ona siper oldum.

Kunter'in tetiğine bastığı silahtan çıkan mermi Devin'i hedef aldı ama beni vurdu.

Devin korkuyla titrediğinde elimi sırtına hafif dokundurarak, "Ebe." dedim. Dizlerimin üzerine çökmedim ama çenemi Devin'in omzuna yasladım.

Ölüm değildi bu ama ölümden çok daha fazla yakmıştı canımı. Kunter'in beni öldürmek için bu denli çabalaması beni her geçen gün daha da yıpratırken ona karşı beslediğim amansız hislerden nasıl kurtulacağımı bilmiyordum ama kurtulacaktım. Çünkü dostumu hedef alan silahı tutan adama aşık olmak istemiyordum.

Aşk, iki dudak arasındaki ince çizgiden yükselen kelime demek değildi. Aşk, iki dudağın söyleyemediğini bakışlarınla, duruşunla, davranışınla anlatmak demekti.

Kunter'in bunca zaman bana beslediği aşksa eğer benim bir yıl boyunca çektiğim acı neydi?

İntikam uğruna arkadaşıma silah doğrultan, sırtımı döndüğümde mermiyi saplayan adamın bunca zaman gerçekten bana aşık olduğuna nasıl inanabilirdim?

Bu aşksa eğer, ben böyle aşkı istemiyordum. Ben, canımı yakan bu aşkı kabullenmek istemiyordum.

Sırtımın sol tarafından yayılan acı dolu sıcaklık, kendimi kasmayı bıraktığım ilk anda beni ele geçirdi. Gözlerime bir karartı çöktü ve kulaklarım uğuldamaya başladı. İlk andan sonra etrafımda olup biten çoğu şeye anlam veremedim.

VEYL: KÖTÜLERİN ŞEHRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin