Hellö! Nasılsınız?
Görmeyen, duymayan, bilmeyen kalmasın. 17 NUMARA KİTAP OLUYOR YEEEEY!
İşte Veyl de çeyrek milyon oldu falan ahaasgdjasdg
Darısı Veyl'imin başına❣
İkinci kitap finali geldi çattı, ay çok heyecanlıyım. Üçüncü kitabın başını yazdım bile, çok fena bir final kitabı geliyor hazır olun. Üç kitaptan en sevdiğim final kitabı olacak, daha yazmadan bundan eminim. Kaosun dibini sıyıracağız. İkinci kitap bence en sakiniydi, daha çok duygular konuşmuştu. Şimdi hem kaos, hem duygular. Ay ay ay. Hemen bu bölümü okuyun, ben de üçüncü kitabın hazırlıklarına tam gaz devam edeyim.
✨Satır aralarını yorumlarınızla doldurmayı ve yıldızı parlatmayı lütfen unutmayın✨
VEYL
KÖTÜLERİN ŞEHRİ
BÖLÜM 34
YALANCI SURETLER
Hayır, gevşemesin ellerin. Biliyorum kimi seçeceğini ama böyle değil. Önce beni sıkıca tut, sar, sakla ondan sonra bırak.
"Ben kalırım." dedi istemeden sert çıkan sesiyle. "Birinin canını almak istiyorsan benimkini al."
Bu Atakan'ı mutlu etti.
Birilerinin, özellikle insanlar tarafından güçlü olarak tanınan birilerinin onun karşısında boyun eğmesinden büyük bir haz alıyordu.
Kunter kimseye boyun eğmezdi ve bunu bildiği için, aldığı haz dudaklarına yayılan iğrenç gülümsemeden apaçık ortadaydı.
"Ama sen ölürsen senden değer verdiğin birini almamın ne anlamı kalır ki? Her türlü öleceğim, bari ardımda bir yıkım bırakabileyim."
Birini öldürmek değildi en iyi intikam, onu yıkabilmekti. Atakan geri zekalıydı ama maalesef nasıl intikam alacağını biliyordu.
"Ölmeyeceksin." dedi Kunter kendinden emin bir şekilde. "İstersen Siyah bölgenin öncüsü bile olabilirsin. Yeter ki buradan birine ardımı dönüp gitmeme neden olma." Başını kabul edemez gibi iki yana salladı. "Gidemem."
"Gideceksin." Kunter, zayıf düştükçe Atakan daha da zevk aldı. "Birini seçeceksin ve diğerini benim ellerime bırakacaksın çünkü ben biliyorum ki bu saatten sonra sen beni hayatta bıraksan, bir başkası bırakmayacak. Kötülerin şehrinde mimlenmek ne demek biliyor musun sen!"
"Yancı olursun." diyerek bütün seçenekleri sunmayı denedi Kunter. "Korurum seni."
Atakan'ın yüzünde beliren ifadenin altında yatan anlamı çözmek mümkün değildi. Kunter'in attığı yemleri her an yiyebilirdi de, resti de çekebilirdi.
"Ben senin yancın olursam..." Kaşlarını kaldırarak beni gösterdi Atakan. "Bu güzellik ne olacak? Onu öldürmeleri beş saniyelerini bile almaz."
Benden güzellik diye bahsetmesi Kunter'i gözle görülür bir şekilde gerse de, nefesini sesli bir şekilde dışarı bırakarak bunu gizlemeye çalıştı.
"Giray'ın yancısı olur." diye araya girdi Amber, acısını bastırmak için dişlerini sıkıyordu. "Ben hallederim, yeter ki kabul et şu teklifi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEYL: KÖTÜLERİN ŞEHRİ
Ficção AdolescenteSadece kötülerin var olduğu bir şehirde hayatta kalabilir misin? Yekta kendini bir cesedin başında, elleri kanlı bir halde bulduğunda kötülük onun yakalarına yapışmıştı. Bir katil iyi insanların arasında yaşamını sürdürüp onların hayat kalitesini ma...