22 | Yancının Işıltılı Partisi: 1.Kitap Finali

15.2K 1.4K 3.2K
                                    

Selam canım Fenna Fatma Aslı Yıldız Karahanlı Atasoy geldi🥂

Yukarıdaki girişimi beni İnstagram'dan aktif olarak takip edenler anlar aramızda bir şaka agahahshahs

Nasılsınız, ben çok kötüyüm. Trabzon'da İstanbul'a döndüm şehir üstüme üstüme geliyor. Oradayken de bu ne ya hiçbir şey yok ağaç, taş, böcek diyordum🙎🏻‍♀️

Gelelim bölümümüze, burası ilk finalimiz. İlk 550 sayfayı falan bu bölümle tamamlıyoruz. Hadi yine iyisiniz. Buraya kadar da bir günde falan okuduysanız da kör olmuşsunuzdur ama tebriks✨

✨Yorumları ve oyları lütfen unutmayalım. Büyüyeceğiz ve desteğiniz bu noktada şart✨

VEYL

BÖLÜM 22

YANCININ IŞILTILI PARTİSİ

Bütün gün eve kapanmamın nedeni şimdi anlaşılmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bütün gün eve kapanmamın nedeni şimdi anlaşılmıştı. Geçtiğimiz bütün sokaklar beyaz ışıklarla donatılmıştı ve etrafta şehri temsil eden renklere dair bütün izler kaldırılmıştı. İnsanlar kırmızı, mavi, siyah, yeşil, gri ya da siyah giymiyorlardı. Bu renklerden tamamen arınmışlardı. Sanki Kunter hepsinin boğazına tek tek bıçak dayayıp bugün için renklerden arınmalarını istemişti.

Yalnızca biz, Öncü ve Yancı olarak Siyah bölgenin rengini üzerimizde taşıyorduk.


Kunter'le meydana kadar yürüdük, korumalar ardımızdaydılar ama bizden biraz uzakta kalıyorlardı. İnsanlar bizi selamlıyorlar, ellerindeki içki dolu kadehleri şerefimize kaldırıyorlardı.

Aralarında beni öldürmek için tutulan suikastcilerin, ölümüm için kurulan oyunun bir parçası olan insanların olduğunu bilmesem belki onlara gülümseyerek karşılık verebilirdim.

Meydana çıktığımızda ışıkların bütün bölgelerde parladığını gördüm. Parti yalnızca meydana ya da Siyah bölgeye özel değildi. Bütün bölgeler parti alanıydı ve meydanda bile bölgelerin girişindeki bayraklar kaldırılmıştı.

Amber'in bunu göreceği anı iple çekiyordum.

Meydandaki kalabalığı görünce kıkırdadım, herkes benim için toplanmıştı ve bu kez işin ucunda ölümüm yoktu.

Yeşil bölgenin önünde Giray ve Sinan karşılıklı içip sohbet ediyorlardı. Mavi bölgenin önünde Mirza ve birkaç kız gülüşüyordu ve buradan bakınca bile bunun flört olduğunu anlayabiliyordum ama hangisiyle flört ediyordu anlayamamıştım.

Kırmızı bölgeye doğru baktığımda kalabalığın arasından çıkan Asil'i gördüm, anında göz göze geldik ve elindeki kadehi bana doğru kaldırdı. Gözlerinde kırgın, gizli bir asabiyet vardı ama sanki bu geceye özel saklamaya çalışıyordu.

VEYL: KÖTÜLERİN ŞEHRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin