בפרק הקודם:
"תענה לי ליאם! מה אכפת לך"-המשכתי, לאחר שהבנתי שהוא לא מתכוון לענות לי."כי אני לא רוצה שתעברי הכל עוד הפעם"-צעקתו נשמעה בחוזקה ואני בטוחה שגם השכנים שמעו הכל.
___________________________
המשך נקודת מבט של רייצ׳ל
״אתה לא מבין״- אמרתי מעבירה את ידי בשיערי ומושכת אותו מעט.
״את מחרפנת אותי רייצ'ל, הורגת״- צעקותיו של ליאם נשמעו.
״אני חלק מזה, הכרת אותי שהייתי חלק מזה ליאם״-התחלתי לומר.
״אתה לא יכול לקחת את זה ממני, אין לך יכולת לכלואה אותי, זה לא יקרה״ המשכתי לומר את דברי.
״רייצ׳ל״ מהרתי לקטוע את מילותיו של ליאם ״אתה תצטרך להתמודד עם זה״
ידי עלה אל עבר חזהו החשוף של ליאם.״ליאם, אתה לא תצליח לשנות אותי״ עיניו של ליאם הביטו ישירות אל תוך עיניי. מעיניים אפלות, חשוכות וכועסות, מבטו התרכך.
״את יודעת כמה אני אוהב אותך״
״יודעת מכל דבר אחר בעולם״- מלמלתי מחייכת חיוך קטן.
ידו של ליאם עלתה אל עבר פניי, תופסות בלחי.״מה את עושה רייצ׳ל״ נשמותיו הורגשו על פניי.
״מה אני עושה?״ שאלתי בתמימות.
״שורפת אותי מפנים רייצ׳ל סמית, כל חלק בי בוער מאהבה אליך״
ליבי פעם בחוזקה ופרפרי הבטן מהרו להופיע בבטני.
״אני אוהבת אותך״
שפתיו של ליאם מיהרו להתרסק על שפתיי וסחפו את שנינו לנשיקה סוערת.
״זוג יונים״- לרגע נשמעה צעקתה של ג'ניפר מביתה וגרמה לשנינו להתנתק.
״מה ג׳ני״ צעקתי לה חזרה עוטפת את ליאם עם ידיי ומניחה את ראשי על חזהו.
״נורא מצטערת אבל הבת שלכם פלטה פה על עצמה״ אמרה מחזיקה את איימי שהיתה ללא חולצה.
הבטתי באיימי שצחקה על ידיה של ג׳ניפר וצחוקי מיהר להופיע.
״אני באה״- אמרתי צוחקת, עוזבת את ליאם ומתקדמת לכיוונם.״בואי נסיכה קטנה של אמא״- אמרתי לוקחת את איימי לידי.
״ליאם״- קראתי לו והוא הביט בי בשאלה.
״לא הבאתי לה בגדים, נחזור?״
ליאם הינהן בחיוך קטן והתקדם לכיווננו.
״תודה על האירוח ג'ניפר״ חיבקתי אותה.
״באהבה, תבואו״
״ביי לואי״***
נכנסנו לרכב שלי וליאם התניע אותו, מחטיף לעברי מבט.
״מה?״- שאלתי בחיוך והוא החל לנסוע. ״את יפה״ הרגשתי את לחיי מאדימות. הוא חייב להיות כל כך מושלם??
אני בשוק שליאם שתק ולא אמר כלום, אני מקווה שהוא מסכים עם ההחלטה שלי. אני לא ילדה קטנה, ויש לי ראש על הכתפיים.
אני מאוד מאוד מקווה בשבילו שהוא ילמד להכיל אותי. כזו אני רייצ׳ל מדיסון לייט וכבר כמעט שנתיים מאז שהפכתי גם לסמית, מה שלא כל כך תורם למצבו של ליאם.
כל בדרך שתקנו ולא החלפנו מילה, השעה היתה כבר שעת צהריים ואיימי היתה צריכה כבר ללכת לישון. למרות שאני בספק שהיא תירדם אחרי שישנה עם ליאם לפניכן.
״את זוכרת על האירוע?״שאל ליאם, בדיוק שנכנסנו דרך השער של האחוזה.״אירוע?״ הבטתי בו בשאלה.
״אה נו״ נזכרתי.
״אמא שלי תגיעה לשמור על איימי, ואנחנו נצא״-אמר תופס בכך ידי ומצמיד את שפתיו, מנשק נשיקה רכה.״הסכמתי ללכת איתך לשם?״- הרמתי גבה, לא מפספסת את ההזדמנות לשגע קצת את ליאם.
ליאם עצר את הרכב מול הכניסה, הוריד חגורה ותפס עם ידו בסנטרי.
״אל תשגעי אותי גברת סמית, זה יעלה לך ביוקר״
___________________________
איך?
YOU ARE READING
Dark Love- אהבה אפלה
Romanceרייצ׳ל מדיסון אישה בת 24 שכל חייה היתה מעורבת עם המאפיות בדרום ניורק. מאז גיל קטן נכנסה לכל העיניין של עבריינים, נשקים, כסף, רצח. כשהיתה בת 12, אביה הסתבך עם הימורים ונאלץ למכור את ביתו היחידה לראש מאפיה הדרומית בתמורה שיוותר על חובו. ראש מאפיה הדרו...