בפרק הקודם:
"אתה לא תקבל את מה שאתה רוצה ליאם! אני נשבעת לך"-אמרתי מרגישה את הזעם נבנה בתוכי."אנחנו עוד נראה"-אמר בכעס ועצר את הרכב מול האולם המפואר.
_______________________________________המשך נקודת מבט של רייצ'ל
יצאתי מהרכב בזעם, אך אחד לא היה בסביבה מאחר וכולן בפנים מחכים לנו.התקדמתי לכיוון המדרגות המובילות לכניסה.
"תעצרי"-נשמע קולו כפקודה ולא הייתי עוצרת אם הקול הרועש שלו לא היה גורם לי לצמרמורת."תענדי אותה"-אמר כשהסתובבתי אליו.
הוא הוציא טבעת יפיפייה מכיסו והראה לי אותה.
"למה?"
"אנחנו נשואים רייצ׳ל תתעוררי על החיים שלך"-אמר בקולו העבה והשחיל את הטבעת שכל כך נדלקתי עליה על האצבע שלי."ברור איך אפשר בלי"-אמרתי בציניות.
"טוב בוא בעלי"-אמרתי בלעג תופסת במרפקו ומושכת אותו מעלה במדרגות לכיוון כניסת האולם.
אם משחקים בזוג מאוהב אז עד הסוף, בדרך של רייצ׳ל מדיסון.
הוא לא אמר מילה וזרם איתי.
עלינו מעלה ובפנינו נפתחו דלתות ענקיות.
התקדמנו יחד שאני אוחזת בידי השמאלית בידו בחוזקה מלחץ ובידי הימנית את הקלאצ׳ שלי.
היד השמאלית שלו, היד שאינה החזקתי בה היתה בתוך כיס מכנסו והוא הלך בהליכה מאיימת אך באותה מידה עם נוכחות.
מוזיקה עדינה התנגנה ברקע ומבטם של האורחים הופנה אלינו ולא זז אפילו לא סנטימטר.
התלחששויות רבות נשמעו מהצד כמו "זה ליאם סמית?"
"זו אישתו?" "מתי בדיוק הם התחתנו"
"הוא כזה אלוהי"העברתי את מבטי לאותו בנות והבטתי בהן במבט אטום משדרת להם שאני לא אוהבת שהן מדברות עלי.
מילא מאחורי גבי אבל לא מול פרצופי בעודי שומעת זאת.
הם מיד שתקו והחיוך שלי התפרס לו עוד על פניי."בני"-הגיע ג׳ורדן אביו של ליאם.
ניתקתי את אחיזתי בליאם ובשתי ידיי החזקתי את הקלאצ׳ בעוד שליאם מושיט את ידו ולוחץ את יד אביו.
ג׳ורדן תפח על שכמתו וחייך חיוך גדול בדיוק כמו ליאם.הוא העביר את מבטו אליי וחייכתי "רייצ׳ל את נראת מדהים"-פנה אלי ונשק את שתי לחיי באלגנטיות.
"תודה אדון סמית, גם אתה נראה נהדר"-אמרתי מחזירה בנחמדות.
"זה רק ג׳ורדן"-אמר וצחקנו בקלילות.
YOU ARE READING
Dark Love- אהבה אפלה
Romanceרייצ׳ל מדיסון אישה בת 24 שכל חייה היתה מעורבת עם המאפיות בדרום ניורק. מאז גיל קטן נכנסה לכל העיניין של עבריינים, נשקים, כסף, רצח. כשהיתה בת 12, אביה הסתבך עם הימורים ונאלץ למכור את ביתו היחידה לראש מאפיה הדרומית בתמורה שיוותר על חובו. ראש מאפיה הדרו...