Dark Love - part 104 The END

1.8K 91 42
                                    

בפרק הקודם:
סדרתי את שיערי הרטוב ויצאתי מחדר הארונות במהירות כששמעתי את איימי שהתעוררה.
״אהובה של אמא״
___________________________

המשך נקודת מבט של רייצ׳ל
הרמתי את איימי לידי והנקתי אותה.
מצטערת ליאם, תצטרך לחכות.. הבת שלך רעבה.
״קטנטונת של אמא״ מלמלתי מלטפת את פניה ומביטה לעיניה הכחולות, שמביטות בי בחזרה.
מבט כל כך נקי, הלוואי והיא תשאר כל כך נקיה מכל האפלה הזו שיש בחיינו.

***
כשאיימי סיימה לאכול, סדרתי את שמלתי והנחתי אותה לכמה שניות על מיטתנו, על מנת שאוכל לנעול את נעלי העקב שלי.

הרמתי את איימי חזרה לידיי, פתחתי את הדלת וירדתי למטה. ״נסיה״ חיפשתי אותה.

״כן גברתי״ נסיה מהרה להגיע. העברתי את איימי לידיה של נסיה וארנולד הגיע אלי במהרה, והרמתי את מבטי אליו ״גברת סמית, אדון סמית מחכה לך ברכב״ הנהנתי עם ראשי, נשקתי את ראשה של איימי, לוקחת את הטלפון שלי ועשיתי את דרכי מחוץ לאחוזה.

נקודת מבט של ליאם
ישבתי באוטו, מתעסק בנייד שלי והמחשבות רק נדדו לכיוונה של רייצ׳ל. היא מתגרה בי והחשקים שלי בה רק מתחזקים.

הרמתי את מבטי לכניסת האחוזה, רואה אותה יורדת במדרגות ומתקדמת לכיווני.

יצאתי מהרכב מתקדם לכיוונה, עדיין לא מצליח להוריד את מבטי ממנה.

השמלה שלבשה ישבה עליה בול. אבל מה שתפס את מבטי היה המחשוף, בהחלט אהבתי את המראה אבל לא הייתי מוותר על הרעיון, לתפור לה את השמלה ולסוג את המחשוף הזה.
היא התקרבה אלי וידי ישר משכו אותה קרוב קרוב אלי.

נקודת מבט של רייצ׳ל
התקדמתי לכיוון הפרארי האדומה של ליאם, מרגישה את מבטו עלי. הוא בחן אותי מכף רגל ועד ראש.

ואני לא הפסקתי לבחון אותו בחזרה. הוא לבש חליפה שחורה אלגנטית ומכופתרת לבנה.

כשהתקרבתי ידיו תפסו במותניי ומשכו אותי קרוב אליו.
״אתה מהמם״ אמרתי מעבירה את ידי בשיערו.
״ואת החלטת לפתות אותי יותר?!״ הגיחוך שלו נשמע באוזניי והרמתי גבה, מתקרבת לאוזנו.

״מה אתה לא?״

הרגשתי את הצמרמורת שעברה בגופו.
״בואי״ הוא תפס בידי ומשך אותי לרכב.

״בואי״ הוא תפס בידי ומשך אותי לרכב

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Dark Love- אהבה אפלהWhere stories live. Discover now