•מה השם שלך ומאיפה את?
ניקול ✌ומבאר שבעעע•בת כמה את?
שריינו תאריך למרתון משגע ביומולדת שלי כמו כל שנה.
ב-19/12 - אני אהיה בת 17•באיזה כיתה את?
י'א קלל•באיזה ימים את מעלה פרקים?
אין ימים מסויימים, בעיקרון שיש לי זמן לכתוב פרק אז אני כותבת וישר מעלה:)•מה האינסטגרם שלך?
Nikol.safanov
מוזמנות לעקוב•תתארי את המראה שלך.
לכו לאינסטגרם.•את לומדת ברשת בתי ספר של אמי"ת?
אכן•היה לך פעם מחסום כתיבה?
ברור, לאיזה כותבת לא?
אני בתהליך יציאה ממנו כפי שאתם רואים.•איך את מתגברת על מחסומי הכתיבה?
לוקחת הפסקה ויוצרת לעצמי מעגל של תמיכה.
כל יום רושמת עוד חלק קטן בפרק עד שארגיש שאני יודעת מה תהיה העלילה באותו הפרק.תכלס אלו גם החברות המעודדות, לפעמים אני נעזרת גם בקורלי coralie_malkaשהיא רושמת לי קטעים או נותנת רעיונות.
•איך התחלת לכתוב את הספרים שלך?
באהבה גדולה, מהספר הראשון עד האחרון תיארתי בגדול דרך הכתיבה את השלב בחיי מאז גיל 13/14.
למדתי הרבה וזו לא בושה ללמוד מאחרות!!הדבר הכי חשוב זה להעריך את עצמך, ללמוד יותר ויותר כדי להשתפר וכמובן לאהוב את הסיפור עצמו.
•מה גורם לרעיונות בסיפור?
כל כך אבל כל כך התמונות שאני מוצאת בשביל הסיפור.•מאיפה הרעיון לסיפור?
מחוסר סיפורים מהסוג הזה וברמה טובה בוואטפד:)•מה נותן לך את האשראה לכתיבה?
א)אתם! אין לכם מושג כמה תגובות טובות וביקורתיות נותנות את הכוח להמשיך לרשום.
גם מהסוג הרע...ב)שוב ושוב התמונות!
•איזה סיפורים את ממליצה לנו לקרוא?
פחות קוראת כרגע בוואטפד.. מרגישה חוסר בספרים על רמה כי קראתי כל כך הרבה...
כרגע קוראת כמה וכמה פעמים את הספרים של קורלי מלכה הם פשוט וואו- מי שעדיין לא קרא אפילו לא אחד לכו מיידcoralie_malka
כשאני רוצה לברוח מהמציאות לשם אני נכנסת- לפרופיל שלה.•איך הגעת לוואטפד?
כמו הרוב מחברות:)•האם ליאם מאוהב ברייצ׳ל?
כנראה... תדעו בפרקים הבאים.•האם יש לרייצ׳ל אחים?
לא•האם הם מתראים/שוכבים עם אחרים?
רייצ׳ל-לא, ליאם- תגלו בהמשך.•איפה ההורים הביולוגים של רייצ׳ל?
לגבי אימה, תגלו בהמשך, אביה- נמצא בקנדה.•האם רייצ׳ל וליאם יהיו ביחד בפרקים הבאים?
איך אפשר שלא, רייצ׳ל פשוט מושלמתתת דייי התאהבתי בדמות הזו כל כך משקפת אותי בהתנהגות:)))•את אוהבת אותי?
אוהבת את כל הקוראים שלי, אין לכם מושג עד כמה אתם מחממים לי את הלב עם כל הצבעה ותגובה.•האם רייצ׳ל מאוהבת בו בנקודה הזו של הסיפור?
בדיוק בפרק הקודם הבינה שכן!•לליאם היו אקסיות?
כן יכול להיות שיופיעו בהמשך...•עם מי תצא ג׳ניפר?
חושבים שצריך לעשות כך שיהיה לה חבר?•למה התחלת לכתוב?
בהתחלה זה היה סתם כתחביב עד שנכנסתי לזה יותר ויותר וגיליתי עולם אחר לגמרי.
זה המקום בריחה שלי, המקום הכי שקט בחיי.•מה הבעיה שלה לאהוב למרות החוזה?
תכלס אם אני מדמיינת אותי במקומה, לא הייתי רוצה להתאהב בו בלי לדעת מה הוא רוצה להקשר הזה ולפי ליאם, הוא אמר שהוא הסכים לזה רק בגלל החלק שרוצה לקבל שליטה עליו .. אז..._______________________________________
אז מיזגתי כמה שאלות.. כך שיצאו 26.
מקווה שחידשתי לכם משהו, שלימדתי אותכם משהו.וכמובן שהסברתי לכם פחות או יותר על הזוג היפה שלנו רייצ׳ל וליאם.
#לכל מי שיש עדיין שאלות מוזמנים לשאול כאן בתגובות ומיד אענה לכם.
#פרק 37 יעלה בהמשך היום.
שיהיה לכולכם שבוע נדיר!!
YOU ARE READING
Dark Love- אהבה אפלה
Romanceרייצ׳ל מדיסון אישה בת 24 שכל חייה היתה מעורבת עם המאפיות בדרום ניורק. מאז גיל קטן נכנסה לכל העיניין של עבריינים, נשקים, כסף, רצח. כשהיתה בת 12, אביה הסתבך עם הימורים ונאלץ למכור את ביתו היחידה לראש מאפיה הדרומית בתמורה שיוותר על חובו. ראש מאפיה הדרו...