בפרק הקודם:
"בכבודי ובעצמי"-קולה נשמע בין כל הקריאות של המעודדים."תזהרי שלא ארמוס לך אותו"-אמרתי והפעמון להתחלת הקרב נשמע.
_______________________________________המשך נקודת מבט של רייצ'ל
"עוד נראה"-אמרה עושה את הצעד הראשון ומנסה להטיח בפניי אגרוף.
שוב אני נצמדת לתכניקה שלי ומביאה לה להתעייף."נו מלאני, מה זה פה גנון"-המשכתי להתגרות בה והיא רצה לכיווני באה להתנפל אך אני מספיקה להתכופף לתפוס ברגלייה ולהעביר אותה דרך גבי ולהפיל על הריצפה.
היא גנחה בכאב ואני עמדתי מעליה, מתנשפת.היא מיהרה לתפוס ברגלי ולהפיל אותי על גבי.
היא עלתה מעלי ותפסתי בידייה."לא הפעם מלאני"-אמרתי מנתקת יד אחת מהאחיזה בה ומעיפה לה אגרוף לפנים.
היא עפה לצד וקמתי במהירות.
"יבת זונה"-אמרה בכאב. וקולות עידודים נשמעו.צילצול הפעמון הראשון נשמע, מסמל על סיום הקרב הראשון מתוך שניים.
התקדמתי לפיונה ולקחתי ממנה בקבוק מים, לוגמת ממנו.
"את בסדר?"-שאלה ג׳ניפר והינהנתי.
"מתחרות בבקשה להתכונן"
נשמע ברמקול.
סגרתי את הבקבוק מים ומסרתי לפיונה.
"בהצלחה"-מילמלה ואני התקדמתי לאמצע הזירה.מלאני עמדה מולי, רותחת מעצבים כשדם נוזל מפנייה.
"את מתה רייצ׳ל"-מילמלה מבין שפתייה וגיחכתי.הפעמון צילצל ובלי התראה, מלאני קפצה עליו והטיחה אגרוף בפניי.
"אחח"-גניתי בכאב מנסה לקום מהריצפה.
מלאני מתפסה בחוזקה בקוקו שהיה עדוק על ראשי ומשכה אותו, לא מאפשרת לי להתייצב על רגליי
תפסתי בידייה מנסה להשתחרר.
"זה סופך רייצ׳ל"-אמרה ונשכתי בכאב את שפתיי.
בעטתי ברגלייה גורמת לה למעוד וליפול.
עליתי מעלייה במהירות והטחתי בפנייה אגרוף.
עוד אחד ועוד אחד, רואה אותה ללא הכרה."המנצחת היא רייצ׳ל"-צעקת השופט נשמעה ברמקולים.
קמתי בחוסר כוחות יורקת את הדם מפי, על הריצפה.התקדמתי לפיונה בזמן שעזרו למאלני לקום והושטתי לעברה את ידי והיא הניחה בתוכה בקבוק מים.
"כל הכבוד רייצ׳ל"-אמרה פיונה כשתפסתי בידה וקפצתי מהזירה ונעמדתי לידה.
"את בסדר?"-ג׳ניפר התקדמה אלי והינהנתי לעברה.
"בהחלט הייתי צריכה לפרוק עצבים"
***
"את הביתה?"-שאלתי את ג׳ניפר כשנכנסנו לג׳יפ שלי שעמד בחנייה.
"כן, את אלי?"-שאלה וחגרה את חגורת הבטיחות.
"יש לי עיניין לא סגור בבית"-אמרתי מביטה בשפה הפתוחה שלי דרך המראה.
YOU ARE READING
Dark Love- אהבה אפלה
Romanceרייצ׳ל מדיסון אישה בת 24 שכל חייה היתה מעורבת עם המאפיות בדרום ניורק. מאז גיל קטן נכנסה לכל העיניין של עבריינים, נשקים, כסף, רצח. כשהיתה בת 12, אביה הסתבך עם הימורים ונאלץ למכור את ביתו היחידה לראש מאפיה הדרומית בתמורה שיוותר על חובו. ראש מאפיה הדרו...