בפרק הקודם:
״הסכמתי ללכת איתך לשם?״- הרמתי גבה, לא מפספסת את ההזדמנות לשגע קצת את ליאם.
ליאם עצר את הרכב מול הכניסה, הוריד חגורה ותפס עם ידו בסנטרי.
״אל תשגעי אותי גברת סמית, זה יעלה לך ביוקר״
___________________________
המשך נקודת מבט של רייצ׳ל
״אה כן״ מלמלתי מתקרבת אליו עם פניי, מתגרה בו.
״רייצ׳ל״ ליאם סינן מבין שפתיי, מזהיר אותי.
״ליאם״ החזרתי לו באותו מטבע.גיחוך קטן ברח מבין שפתיו של ליאם. ״מזלך שאני אוהב אותך״ אמר מלטף את הלחי שלי.
״אה כן״ המשכתי, לא אכחיש שנהנתי מעל רגע.
״אין בעיה״ אמר עוזב את פני ויוצא מהרכב, פותח דלת אחורית ומוציא את איימי.יצאתי גם אני מהרכב, פוגשת את מבטו של ליאם שמסמן לי להתקדם לתוך האחוזה.
״ליאם!״ רטנתי בכעס כשלפתע ידו נחתה בחוזקה בישבני ואני לגמרי הייתי מופתעת. הוא רוצה לשחק מלוכלך?״תסתמי״ אמר דוחף אותי מעט עם ידו, כדי שאמשיך להתקדם.
״זה יעלה לך ביוקר״- אמרתי נעצרת ולוקחת בזהירות את איימי מידיו. ״אנחנו עוד נראה הלילה, למי כל זה יעלה ביוקר״ ליאם מיהר להחזיר לי באותו המטבע, נושק קלות לשפתיי ועושה את דרכו מעלה למשרדו.
״בואי יפה של אמא, נחליף לך בגדים״ אמרתי נושקת ללחי הקטנטנה והורידה של איימי בזמן שהיא מנמנמת את שנת הצהריים שלה.
עליתי עם איימי למעלה לחדרנו והחלפתי את בגדיה והנחתי אותה לישון במיטתה.
פשטתי את בגדיי, נשארת רק בהלבשה תחתונה ונכנסת למקלחת. דואגת להשאיר את הדלת פתוחה כדי שאם איימי תתעורר אשמע אותה. וליאם? הוא במשרד, לא יבוא בזמן הקרוב.***
התקלחתי בזריזות, מעדקת סביבי את המגבת ויוצאת מהמקלחת לחדרי, תודה לאיימי הקטנה שהחליטה לפנק את אמא שלה במקלחת של חצי שעה, בלי לרוץ מפה לשם באמצע.
הבטתי באיימי הישנה וליטפתי את ראשה בעדינות.
״מתארגנת?״לפתע ליאם פתח את הדלת של החדר בחוזקה ופגש במבטי הזועם.״אתה אמיתי!?״ בהחלט כעסתי הרגע.
״אמרתי לך, יקח לי זמן להתרגל״ אמר נושק לראשה של איימי הישנה.
״מה את עושה?״ הרים את עיניו אלי, לא מפספס את ההזדמנות לסרוק עם עיני את כל גופי שהיה כרוך במגבת לבנה.״מתארגנת״ עניתי, קורצת וליאם הרים גבה.
הוא בהחלט אוהבת את ההתגרויות האלו. ועוד יותר מדליק אותו שאני עונה לו.״את..״ החל לומר אך קמתי על רגלי, קוטעת אותו.
״משגעת?״
״גורמת לך להשתגע אדון סמית?״
״ומה אתה הולך לעשות?״צעד אחר צעד הלכתי אחורה, מביטה ישירות אל תוך עיניו בחיוך חושף שיניים.
הוא הביט בי, הביט כאילו אני טרף והוא האריה.
המבט החושק הזה שלו, משגע אותי כמו שאני משגעת אותו.״בואי לפה״ לפתע אמר מתרומם במהירות מהמיטה, אני ממהרת להכנס לחדר הארונות ולנעול אחרי.
״זה הסוף שלך״ שמעתי את קולו של ליאם מבעד לדלת. אני בטוחה שאם איימי לא ישנה, הוא היה שובר את הדלת הזו.אני בטוחה שהוא מכריח את עצמו להרגע, וזה נפלא לראות איך הוא השתנה לטובה.
***
הבטתי על השעון שהיה תלוי בחדר ארונות והשעה היתה כבר 19:30 והייתי חייבת למהר ולהתלבש.
הוצאתי קולב עם שמלה שחורה מהממת ומהרצי ללבוש אותה עלי.הבטתי על עצמי דרך המראה, רואה איל השמלה יושבת עלי בול ולא משאירה מקום לדמיון.
המחשוף העמוק ישגע את ליאם.סדרתי את שיערי הרטוב ויצאתי מחדר הארונות במהירות כששמעתי את איימי שהתעוררה.
״אהובה של אמא״
___________________________
איך?
YOU ARE READING
Dark Love- אהבה אפלה
Romanceרייצ׳ל מדיסון אישה בת 24 שכל חייה היתה מעורבת עם המאפיות בדרום ניורק. מאז גיל קטן נכנסה לכל העיניין של עבריינים, נשקים, כסף, רצח. כשהיתה בת 12, אביה הסתבך עם הימורים ונאלץ למכור את ביתו היחידה לראש מאפיה הדרומית בתמורה שיוותר על חובו. ראש מאפיה הדרו...