בפרק הקודם:
התרחקתי ממנו כמה צעדים וכיוונתי את אקדחי לרגלו השניה ויריתי בה.
"לאאא"-צעקותיו נשמעו.
הסתובבתי והתקדמתי לכיוון היציאה.
_______________________________________המשך נקודת מבט של רייצ'ל
נכנסתי בשער האחוזה, השעה היתה כבר אמצע הלילה.סחרחורות תקפו את ראשי וראייתי השתבשה.
חניתי את הרכב ממול הכניסה ויצאתי ממנו, ביד אחת מחזיקה בראשי ובשניה בג׳יפ, נעזרת בו."גבירתי"-אחת העוזרות תפסה בי, עוזרת לי ללכת.
"מה קרה?"-קולו הזועם של ליאם נשמע, אך אני ראיתי הכל מטושטש.
"אני לא יודעת אדוני"
"רייצ׳ל"-ידיו של ליאם תפסו בי.
"רייצ׳ל תדברי איתי"-ביקש אך ראשי התפוצץ.
"תיקח אותי למעלה, ליאם. אני כל כך עייפה"-מילותיי היו חלשות.
הרגשתי חולשה מטורפת.
ליאם הרים אותי בין ידיו בזמן שאני ליפפתי את ידיי סביב צווארו והוא לקח אותי מעלה.
הוא הניח אותי על המיטה בזהירות רבה ונעלם לכמה רגעים.
עצמתי את עיניי וראשי כאב יותר ויותר.
"בואי"-אמר ליאם, פקחתי את עיני והוא עזר לי להתיישב.
הוא חלק את נעליי ואז הוריד ממני את הג׳קט ואז את החולצה והמכנס ולא התנגדתי.
אהבתי את מגעו על עורי וכאב לי מהידיעה שהוא לא שלי.
נשארתי מולו בהלבנה תחתונה אך הוא מיהר להלביש אותי באחת מהחולצות שלו שכמובן היו כה ארוכות עלי.
"מה עובר עליך רייצ׳ל, התרחקת ואני לא יודע מה איתך. זה משגע אותי"-אמר כשהשכיב אותי על הכרית וכיסה בשמיכה.
"אתה אשם בכך ליאם, הרסת הכל"-אמרתי בקול חלש ושקעתי לשינה.
***
בוקר
רוח קרירה הורגשה בכפות רגליי שלא היו מכוסות וגרמו לצמרמורת לעבור בגופי ולהעיר אותי משנתי.פקחתי את עיניי באיטיות, מתרגלת לאור.
התרוממתי טיפה, רואה את ליאם יושב במרפסת של החדר בעוד שהחלון ההזזה פתוח.עכשיו אני לא מופתעת שקמתי מהקור של הבוקר.
"תסגור את המרפסת"-רטנתי בכעס, מתיישבת על המיטה.
הוא לא הביט בי ורק עישן סיגרייה ותהיתי לעצמי ממתי הוא מעשן ואיך לא שמתי לב?
נשפתי בעצבנות כי הוא התעלם ממני וקמתי בעצבים וסגרתי בחוזקה את חלון הזזה של המרפסת ואז הולכת לשירותים כדי לשטוף פנים.
לאחר כמה דקות ששטפתי את פניי, יצאתי מהשירותים עדיין לבושה בחולצתו של ליאם ועשיתי גולגול בשיער.
YOU ARE READING
Dark Love- אהבה אפלה
Romanceרייצ׳ל מדיסון אישה בת 24 שכל חייה היתה מעורבת עם המאפיות בדרום ניורק. מאז גיל קטן נכנסה לכל העיניין של עבריינים, נשקים, כסף, רצח. כשהיתה בת 12, אביה הסתבך עם הימורים ונאלץ למכור את ביתו היחידה לראש מאפיה הדרומית בתמורה שיוותר על חובו. ראש מאפיה הדרו...