בפרק הקודם:
"תחשבי פעמיים על הבקשות שלך לפני שאת אומרת אותם, אני לא אוהב לחכות הרבה"-לחש מצמיד את שפתינו שוב ונושך את השפה התחתונה שלי.
_______________________________________נקודת מבט של רייצ'ל
הוא שוב התנתק משפתיי ונכנס לרכב שלו, נותן גז ובמהירות נעלם בשדה ראייתי.עמדתי באותו המקום, עדיין לא זזה.
הרגשות שלי היו מאורפלים, לא ברורים אך נורא חזקים.
ידעתי שאני מתאהבת וידעתי שאני לא אתן לזה לקרות ופה נכשלתי!"גבירתי?"
"גבירתי?"-קולה של נסיה נשמע.
"הא? כן?"-שאלתי מסתובבת לכיוונה והיא ציחקקה מה שגרם לי להרגיש מובכת.
"אנחנו מוכנים"-אמרה והינהנתי.
"כנסי"-אמרתי לנסיה לוקחת מידה את המזוודה שלה.
"מה לא גבירתי אני אקח את זה"-מיהרה לשלול את מעשי ולעשות זאת בעצמה.
"הכל בסדר נסיה, כנסי"-אמרתי לה בחיוך והיא הינהנה.
"הכנסתי את המזוודה שלה לתא מטען וסגרתי אותו בטריקה."גבירתי אנחנו מאחורייך"-נשמע קולו של סטיב.
הבטתי בו וראיתי אותו ואת דונאלד מוכנים, עומדים ליד בג׳יפ שלהם.הינהנתי אליהם ונכנסתי לרכב שלי.
***
"גבירתי? את בסדר?"-קולה של נסיה נשמע ברחבי הרכב, מוציא אותי ממחשבותי על ליאם.
אפילו לא שמתי לב איך שקעתי בהם.
"מה כן"-עניתי לוחצת על הגז בכיכר.
"האחוזה 40 דקות מכאן, תקחי את הזמן לנוח"-אמרתי לנסיה, מגבירה את השירים לעוצמה נמוכה כדי שתוכל לנוח ולי לא יהיה משעמם."כן גבירתי"
***
עצרתי ברמזור המוביל ליציאה מהעיר, המרפק השמאלי נשען על עדן החלון והציפורניים בין שיניי.
לא הפסקתי לחשוב עליו.
לא הפסקתי לגעת בשפתיי שלפני כרבע שעה, הוא נגע בהם.הוא מטריף אותי ואני לא מצליחה להשתלט על עצמי.
"אני מבינה שלבסוף התאהבת, הרי זה לא כך גבירתי?"-אמרה נסיה.
"אני גם חושבת ככה"-מילמלתי מביטה ישר, עוקפת את הרכבים בכביש המהיר."את צריכה להגיד לו"
"מה זאת אומרת, זה חוזה נסיה. לא אמורים להיות בכלל רגשות"-קבעתי עדיין בקול רגוע.
"אני מבינה, אבל חוזה לא עוצר את האהבה להופיע ולעורר את כל הרגשות"היא צודקת, כל כך.
"אני לא יכולה פשוט ליפול עליו עם המשפט 'אני אוהבת אותך' לפי מה שאני רואה זה שהוא רוצה יחסים אבל לא כאלו שאני רוצה, בשבילו עדיין עומד מול העיניים החוזה הזה"-הסברתי לה.
"ולך לא?"
"מה?"-שאלתי.
"ולך החוזה הזה לא עומד מול העיניים?"-הסבירה את עצמה."עד אתמול בערב כן, אמרתי לו שאני לא רוצה להרגיש את כל הרגשות האלו, יש לשנינו מטרה בגלל זה אנחנו יחד"-שפכתי בפניה הכל.
YOU ARE READING
Dark Love- אהבה אפלה
Romanceרייצ׳ל מדיסון אישה בת 24 שכל חייה היתה מעורבת עם המאפיות בדרום ניורק. מאז גיל קטן נכנסה לכל העיניין של עבריינים, נשקים, כסף, רצח. כשהיתה בת 12, אביה הסתבך עם הימורים ונאלץ למכור את ביתו היחידה לראש מאפיה הדרומית בתמורה שיוותר על חובו. ראש מאפיה הדרו...