בפרק הקודם:
הרגשות שהרגשתי בתוכי היו כה מעורבבים.
"היית צריכה לומר לי!"
"ואז מה?"
"תגיד לי מה?"-המשכתי לומר.
_______________________________________המשך נקודת מבט של רייצ'ל
"הייתי עושה משהו"-אמר מעביר את ידו בשיערו.
"לעזאזל אני לא יודע"-אמר בצעקה מושך בשיערו.
"זה גם הילד שלי"-אמר מביט ישירות לעיניי.
"אני יודעת"-מילמלתי.
"אז למה לעזאזל עברת את כל זה לבד?"-צעק.
"מה רצית שאני אעשה? אגרום לך לעזוב את ליאן? אגיד לך ואז מה? מה היית עושה תגיד לי?"-הבטתי בו בעיניים אדומות מבכי.
"אתה יודע כמה זה היה קשה לי לקבל את זה? אתה בחיים לא היית לידי! היית עסוק איתה מה רצית שאני אעשה? אני לא כזו שהורסת לאחרים"-הסברתי לו.
הסברתי לו את כל מה שיושב על ליבי.
ליאם שתק והוריד את עיניו לכיוון בטני.
"אני רוצה את זה לידי"-אמר מרים את עיניו אלי.
"אני רוצה את שניכם לידי"-אמר תופס בכתפיי
"אני לא נשארת איתך"-הודעתי לו מעיפה את ידיו ממני.
"אתה מוזמן לראות אותו לאחר שיוולד, אבל אני לא אתן לך להיות מעורב בחיי"-הסברתי לו.
"רייצ׳ל"-החל לומר אך קטעתי אותו.
"אתה רוצה להיות מעורב בחיו? אין לי בעיה. אבל אל תתערב בשלי! בוא נגמור עם זה כמו שני אנשים בוגרים"-אמרתי לו מעלה את ידי ללחי שלו.
"תכבד את הבקשה שלי ליאם"-לחשתי מביטה ישירות אל עיניו.
"אני לא רוצה שתעלמי שוב"-אמר תופס בידי ומצמיד לשפתיו.
הוא עצם את עיניו ונשק לגב כף ידי.
הבטתי בו בעיניים דומעות בזמן שהרוח נושבת עלי ומעיפה את שיערי על פניי."זה לא נתון לדיון ליאם. אני מצטערת אבל אני גמרתי עם כל העיניין הזה"-אמרתי משתחררת מאחיזתו, מסתובבת ומתחילה להתרחק.
עוזבת אותו מאחוריי ועושה את דרכי הרחק הרחק.***
התהלכתי על המדרכה, עוברת בין המוני האנשים בניורק.
יבבות הבכי שלי נשמעו מכל עבר. הכאב בחזי היה בלתי מוסבר ולא יכולתי לעצור את דמעותיי.
אני אוהבת אותו, אוהבת כל כך אבל לא מגיע לו שאהיה איתו.הוצאתי את הנייד שלי וחייגתי לסטיב וביקשתי שיאסוף אותי מהמסעדה שלידה עמדתי.
לאחר מספר דקות הג׳יפ עם שומריי הגיע ודונאלד יצא ממנו, פותח לי את הדלת האחורית.נכנסתי לתוך הרכב וביקשתי מהם לקחת אותי לבוטיק של דילן.
אמרתי לו שתוך שעה אגיע אבל עבר כבר יותר מדי זמן.
YOU ARE READING
Dark Love- אהבה אפלה
Romanceרייצ׳ל מדיסון אישה בת 24 שכל חייה היתה מעורבת עם המאפיות בדרום ניורק. מאז גיל קטן נכנסה לכל העיניין של עבריינים, נשקים, כסף, רצח. כשהיתה בת 12, אביה הסתבך עם הימורים ונאלץ למכור את ביתו היחידה לראש מאפיה הדרומית בתמורה שיוותר על חובו. ראש מאפיה הדרו...