בפרק הקודם:
הוא השתיק אותי בכך שמשך אותי דרך מותניי קרוב אליו כל כך."מתנה ממני"
קרץ והניח נשיקה על לחי קרוב לשפתיי.
_______________________________________המשך נקודת מבט של רייצ׳ל
"תהני יפה שלייי"-אמר דילן יוצא מאזור הקופות ורץ אלי בקלילות ומחבק אותי.
"תודה דילן, אין עליך"-אמרתי מחבקת אותו והוא רק חיזק את אחיזתו.***
יצאנו מהחנות, מתקדמים בחניון לכיוון הרכבים, השומרים שחיכו לנו בכניסה הצטרפו אלינו כשיצאנו.
שקט שרר ביננו והרגשתי מוזר. ליאם היה מוזר מהבוקר.התקדמתי לכיוון הרכב שלי פותחת אותו ומתקרבת לדלת האחורית.
הכנסתי את השקית הגדולה לשם וטרקתי את הדלת, סוגרת אותה.
"לי יש עוד כמה עיניינים, תסעי הביתה"-אמר ליאם עומד מאחוריי.
הסתובבתי אליו והוא בדיוק הכניס את הטלפון שלו לכיס הפנימי בג׳קט חליפתו."סבבה"-מילמלתי ובדקתי בטלפון שלי מה השעה.
השעה היתה 12:37, בהחלט העברנו הרבה מאוד זמן אצל דילן.
"הם נוסעים איתך"-אמר מביט בי וסימן עם 2 אצבעותיו לשומריו להיכנס לרכבים."לא חשבתי אחרת"-מילמלתי.
"סמסי שאת מגיעה"-אמר מכניס את ידיו לכיסי מכנסו.הינהנתי בקלילות והתקדמתי לדלת מושב הנהג ברכב בזמן שליאם עומד ולא זז, לא מעביר את מבטו ממני. כנראה מחכה שאסע.
התנעתי את הרכב והמוזיקה אוטומטית נדלקה על פול.
לחצתי על כפתור גג הנפתח ופתחתי אותו עד הסוף.
את משקפי השמש שלי הנחתי על עיניי ולשניה כשהחזקתי את הברקס עם רגליי, העברתי את מבטי לליאם שחייך חיוך קטן.חייכתי אליו וניפנפתי קלות עם ידי, הורדתי את רגלי מהברקס ולחצתי על הגז יוצאת מהחניון כשעוד שני ג׳יפים גדולים, שחורים ומלאי שומרים מאחוריי.
באמצע הנסיעה, צילצול הטלפון שלי הפסיק את השירים ושמה של ג׳ניפר התנוסס על המסך המדיה ברכב.
"כן ג׳ניפר?"
"רייצ׳ל מאמי מה את עושה היום?"
"את יודעת שיש לי אירוע היום"
"ומחר? הגיעו שמעות שקלארק חזר לעיר והוא רוצה קרב איתך"
אחיזתי התאחזה בהגה ונשכתי את השפה שלי.
קלארק זה האקס שלי, הוא מעורב עם כל המאפיות בעיירות הקרובות לניורק.
עושה כסף שחור פה ושם ומאז שניפרדנו אפילו הדרדר לסמים."אין לי למה לנהל איתו את הקרב הזה"
"אני יודעת רייצ׳ל, פשוט מספרת לך לגבי השמועות. בכל מקרה הוא יהיה כאן מחר. תודיעי לי אם תחליטי להגיע"
"סבבה"
עניתי בחריקת שיניים וניתקתי את השיחה מתנשפת.הגעתי לצומת ובמקום להמשיך ישר לכיוון האחוזה, עברתי לנתיב השמאלי והדלקתי ווינקר שמאלה.
אני חייבת לשתות משהו קר, נהייה לי כל כך חם.
YOU ARE READING
Dark Love- אהבה אפלה
Romanceרייצ׳ל מדיסון אישה בת 24 שכל חייה היתה מעורבת עם המאפיות בדרום ניורק. מאז גיל קטן נכנסה לכל העיניין של עבריינים, נשקים, כסף, רצח. כשהיתה בת 12, אביה הסתבך עם הימורים ונאלץ למכור את ביתו היחידה לראש מאפיה הדרומית בתמורה שיוותר על חובו. ראש מאפיה הדרו...