בפרק הקודם:
עברתי את השער משאירה את השומרים של השער מבוהלים ולוקחת ימינה לכיוון הכביש והג׳יפים עם השומרים עדיין מאחוריי."תודיעו לבוס"
_______________________________________המשך נקודת מבט של רייצ'ל
יצאתי לכביש מחוץ לעיר כשהאור בחוץ חשוך מכך שהשעה כמעט ו8 וחצי בערב.
החטפתי מבטים קצרים לעבר הטלפון בעודי מדליקה שירים.הדלקתי את הוינקר ועברתי לנתיב השמאלי, מגבירה את המהירות.
השירים נשמעו ברקע ואני העלתי את הרגל השמאלית על המושב, מניחה את מרפקי עליה בזמן שהימנית לוחצת על הגז ואני נוהגת עם יד ימין.העברתי את ידי בשיערי ולאחר כמה רגעים הנייד שלי התחיל לצלצל קוטע את השירים.
/בעלי/
הבטתי לכיוון המסך שהכינוי של ליאם רשום עליו.
דחיתי את שיחתו, בלי לחשוב פעמיים אך זה לא עזר מכיוון שכמה שניות אחרי זה הוא החל שוב להתקשר."מה?"-החלטתי לענות לשיחתו ועניתי בקול אדיש ורגוע לעומת קולו
"מה לעזאזל את עושה רייצ'ל"-צעקתו נשמעה בכל הרכב ומיהרתי להנמיך.
"לעזאזל, תחזרי אל תשחקי איתי משחקים"
"אני לא חוזרת ליאם, אל תתערב"-עניתי מגבירה את המהירות שעברה את ה-120 קמ"ש.
"רייצ׳ל"-קולו נשמע חד.
"בעוד 300 מטר תעצרי, יהיה לך בצד ימין מקום עצירה לפני הכניסה לכביש המהיר.
אני מציע לך לעצור""להגיד את זה שוב? תשחרר ממני. תן לי לעשות את העבודה שלי. אתה רק בעלי בחוזה, לי יש את העסקים שלי בעוד שלך יש את שלך. כמו שאתה לא משתף אותי בשלך אז אל תדחף לשלי"-צעקתי נשמעה בכל הרכב.
ניתקתי את השיחה, לא נותנת לו להמשיך לדבר, הגברתי את השירים, עושה את דרכי ליעד.
לאחר כמה רגעים מה שתפס את מבטי דרך המראה זו הפאררי האדומה של ליאם.
"האדם הזה איבד את זה לגמריי"-התעצבנתי.נכנסנו לכביש המהיר והטלפון שלי שוב צילצל.
"מה"-עניתי יותר רגועה מחזיקה עם ידי הנשענת על החלון, את ראשי מעייפות.
"נרגעת?"-קולו נשמע אדיש.
"ליאם"-התחלתי להגיד אך הוא מיהר לקטוע אותי.
"תורידי את המהירות, את כבר 10 דקות על 120 קמ"ש, את רוצה למות או מה"-הוא נשמע כועס וגיחוך נפלט מפי."אתה דואג לי ליאם?"-התגרתי בו.
"אל תתגרי בי רייצ׳ל ותעשי מה שאומרים לך"
"אל תגיד לי מה לעשות, אין לך את הזכות להכתיב לי"-קולי נשמע בחדות
"את אישתי"-אמר בצעקה.
"בחוזה ליאם, ח-ו-ז-ה"-אמרתי מנסה להעביר לו את המסר."אחרי זה את תצטערי על מילותייך, אז תסתמי את הפה שלך ותורידי מהירות"
הפעם היה תורו לנתק.
הורדתי את המהירות בהדרגה ל105 קמ"ש, מביטה במראה האחורית ורואה אותי מדליק וינקר ועובר לנתיב הימני."מה הוא עושה?"-מילמלתי בעצבים, רואה אותו נוסע במקביל אלי בנתיב הימני.
גילגלתי את עיניי, מביטה לכביש ומחטיפה על הדרך מבטים לכיוון הוויז בטלפון.
נשארו לי עוד דקות בודדות של נסיעה.הגעתי לשכונה נטושה, נוסעת בין כל הסימטאות עד שמגיע למרכז שכריסטופר הארלו רכש.
כאן נמצא הקזינו שלו.
עצרתי את הרכב במרחק גדול מהמרכז וליאם עקף אותי ובחריקת גלגלים עצר את רכבו.
גילגלתי את עיניי ושמתי על עצמי את המעיל, פתחתי את תא הכפפות והוצאתי את האקדח שלי.
יצאתי מהג׳יפ מכניסה את האקדח למאחור של המכנס ואת הטלפון מחזיקה בידי.טרקתי את דלת הג׳יפ רואה את ליאם מתקדם אלי.
הוא היה לבוש במכנס שחור וחולצה אפורה כשהשעון זהב שלו על ידו השמאלית והליכתו עדיין אלגנטית למרות שמשדרת פחד.
כל כך החמיא לו המראה הזה."מה את עושה לעזאזל"
הוא תפס את ידי מקרב אותי אליו בכוח."מה לא הבנת שלא להתערב"-הבטתי ישירות אל תוך עיניו.
"אני לא שואל אותך, כשאני אומר לך משהו רייצ'ל, את עושה. זין שלי החוזה, את שלי ואם את לא מבינה את זה אני אוכיח לך"-עינייו שידרו להט וורידי ידו כעס.
"תשחרר אותי ליאם, נמאסו עלי המשחקים שלך"-אמרתי מנסה להשתחרר אך הוא רק מחזק את אחיזתו ומרסק את שפתיו על שלי.
פתחתי מעט את שפתיי, מנשקת אותו בחזרה.
שרירי הרפו וידיי תפסו במותניו בעוד שרק ידו השמאלית עולה במורד גופי ואז מחזיקה בלחי שלי.
הוא קירב אותי אליו יותר, ממשיך לנשק בלהט.
ידיי תפסו בחולצתו ברגע שהוא נשך את שפתיי התחתונה ואנחה קטנה ברחה מפי."ליאם"-מילמלתי בין הנשיקות.
"תסתמי רייצ׳ל"
זה כל מה שיצא מפיו ואז הוא שוב ריסק את שפתיו בשלי."בוס"-קולו של השומר לפתע הופיע מה שגרם לי במהירות להתנתק מליאם ולנקות עם ידי את שפתיי.
"מה דחוף לך אוסטין"
מבטו של ליאם עדיין היה ממוקד בי, בזמן שעמד עם גבו לכיוון השומר ואני שעמדתי נבוכה לגמרי."המשימה, כריסטופר הארלו נכנס לקזינו ברגע זה"
"הבנתי"-קולו של ליאם נשמע אדיש.
הוא הפנה את גבו אלי והלקח את אקדחו מהשומר שלו."איפה שלך?"-לפתע ליאם פנה אלי ואיבדתי ריכוז.
"מה?"
"האקדח"-אמר בגיחוך.
"במקום"-קרצתי לעברו ועקפתי אותו מתקדמת לכיוון מתחם הקזינו כשליאם מאחוריי והשומרים שלנו מאחור._______________________________________
איך?
YOU ARE READING
Dark Love- אהבה אפלה
Romanceרייצ׳ל מדיסון אישה בת 24 שכל חייה היתה מעורבת עם המאפיות בדרום ניורק. מאז גיל קטן נכנסה לכל העיניין של עבריינים, נשקים, כסף, רצח. כשהיתה בת 12, אביה הסתבך עם הימורים ונאלץ למכור את ביתו היחידה לראש מאפיה הדרומית בתמורה שיוותר על חובו. ראש מאפיה הדרו...