בפרק הקודם:
"אוקיי, נוסעים לאבי"-קבעתי ונכנסתי פנימה לרכב.
התנעתי אותה ונסעתי לכיוון השער ומשם מחוץ לעיר, לכביש המהיר.
_______________________________________המשך נקודת מבט של רייצ'ל
יצאתי לכביש המהיר וחיברתי את הטלפון למסך המדיה שהיה בפאררי.
העפתי מבט קטן לכיוון הטלפון, בוחרת שירים וישר העברתי לכביש כי נסעתי במהירות גבוהה.
לאחר 40 דקות הגעתי לאחוזה של אבי.
"תפתחו את השער גברת סמית כאן"-השומרים מיהרו לפתוח את השער ולאחר כמה שניות נכנסתי פנימה, נוסעת לכיוון הכניסה.
"צהריים טובים גבירתי"-פנתה אלי העוזרת החדשה.
"אבי במשרד?"-שאלתי והיא הנהנה.
התקדמתי לכיוון המדרגות ועליתי למעלה כשסטיב מאחוריי עם המזוודה של הכסף.תיקתקתי בדלת משרדו של אבי ונכנסתי פנימה.
אבי ישב עם גבר שאינני הכרתי והם שוחחו על עינייני העבודה.
"רייצ׳ל"-אמר אבי בחיוך.
"מה קורה?"-התקדמתי לכיוונו והאיש שישב מולו העביר אלי את מבטו ובחיוך בחן את גופי."ג׳ונסון זו ביתי רייצ׳ל"-הציג אותי בפני האיש הזה לאחר שנשק בלחי שלי.
האיש קם על רגליו וסידר את חליפתו.
"נעים מאוד ג׳יימס ג׳ונסון"-הוא הושיט את ידו לכיווני."רייצ׳ל סמית"-אמרתי בחיוך אדיש מניחה את ידי בידו והוא קירב אותה לשפתיו ורצה להניח נשיקה על גב ידי.
לפני ששפתיו נגעו בידיי הזזתי אותה והוא גיחך."אישתו של ליאם סמית?"-שאל.
"בדיוק"-עניתי באדישות."טוב ג׳ונסון, לדעתי סיימנו. אני אצור איתך קשר"-אמר אבי והאיש הזה הינהן.
הם לחצו ידיים והוא מיהר לצאת אך לאחר שקרץ לי."מי זה?"-שאלתי את אבי לאחר שסגר את הדלת.
"איזה מניאק שחושב שאני לא יודע שהוא גנב את הכסף שלי"-אמר אבי מתיישב בכיסאו וגיחוך ברח מפי.
"מה הביא אותך הנה מאמי?"-שאל.
"המשימה בוצעה"-אמרתי בחיוך גאה וסטיב הניח את המזוודה ממול אבי, על השולחן."מצויין רייצ׳ל, הכל כאן?"-שאל מעביר את ידיו בכסף ובוחן אותם.
"כולם, עד שדולר האחרון"-אמרתי והרגשתי שמחה מבפנים שהצלחתי להעניק לאבי גאווה."עכשיו אני יכולה להתעסק במשימה השניה?"-שאלתי כשאבי סגר את המזוודה והניח מתחת לשולחנו.
"לא"
"מה למה?"
"אני בטוחה שיש סערה מסביב לאירוע אתמול, שמעתי על מה שהיה"-אמר אבי וצחק.
והעברתי את ידי בשיערי."את מסוכנת שאת עצבנית"-אבי צחק עלי וגילגלתי את עיניי בציחקוק.
"חוץ מזה, ישנה סערה מסביב להכל, תתני לרוחות להירגע וברגע שלא יחכו לכך תתחילי"-הסביר את עצמו אבי והינהנתי.
YOU ARE READING
Dark Love- אהבה אפלה
Romanceרייצ׳ל מדיסון אישה בת 24 שכל חייה היתה מעורבת עם המאפיות בדרום ניורק. מאז גיל קטן נכנסה לכל העיניין של עבריינים, נשקים, כסף, רצח. כשהיתה בת 12, אביה הסתבך עם הימורים ונאלץ למכור את ביתו היחידה לראש מאפיה הדרומית בתמורה שיוותר על חובו. ראש מאפיה הדרו...