בפרק הקודם:
"חדר 21, תצטרכי לחכות רבע שעה"-אמרה הפקידה בחיוך לחוץ."תודה"-מילמלתי, עושה את דרכי למעלית ומשם לקומה השניה.
_______________________________________המשך נקודת מבט של רייצ'ל
התיישבתי בכיסאות המתנה לבדי. המסדרון היה ריק.
הנחתי רגל על רגל והתעסקתי באצבעותיי מרוב הלחץ.
הייתי נורא לחוצה, לא מצאתי לעצמי מקום"גיברת סמית?"-הדלת שנפתחה ואחות יצאה מהחדר לאחר שחיכיתי דקות ארוכות.
"כן?"
"כנסי בבקשה"-אמרה ולקחתי את תיקי שנח על הכיסא לידי ונכנסתי פנימה."רייצ׳ל, מתוקה. כמה זמן לא ראיתי אותך"-אמרה דוקטור דון.
"איך את קמילה"-חיבקתי אותה.
"ברוך ה', באת לבדיקה שיגרתית?"-שאלה כשהתיישבתי על הכיסא ממול.
"האמת היא שלא, אנחנו יכולות לדבר רק בארבע עיניים?"-שאלתי אותה והיא הינהנה וביקשה מהאחות שהיתה בחדרה, לצאת."ספרי לי מתוקה, מה קרה? אני רואה שהיה לך קרב"
"כן"-מילמלתי והוספתי "התמוטטתי אתמול ואחרי הבדיקה שהיתה לי הבוקר, גילו שאני בהריון"
שיחקתי באצבעותיי מרוב לחץ."זה מצויין"-אמרה וגיחכתי.
"האמת היא שלא, הרופא שבדק אותי אמר שאני בשבועיים הראשונים. אני לא בוטחת באף אחד חוץ ממך. קמילה, אני חייבת שתגידי לי את האמת"
"אני מבינה, בואי נבדוק"-אמרה.***
היא העבירה את מכשיר האולטרסאונד על בטני, בזמן שאני שוכבת.
הבטתי על התקרה וחיכיתי בלחץ שהיא תודיע לי.
אסור שזה יהיה כך, אני לא רוצה את זה."תגידי לי קמילה, אני חייבת לדעת"-אמרתי כששמעתי אותה נאנחת ומורידה את המכשיר מבטני.
היא שתקה והניחה על בטני, נייר.
"תתנקי"-אמרה, מסדרת את המכשיר.
"קמילה"-קראתי לה.
ליבי דפק בחוזקה רבה, עוד שניה וקופץ החוצה.
"את הכן בהריון רייצ׳ל"-אמרה בזמן שאני עדיין בוהה בה.
דמעותיי החלו לרדת מעיניי והרגשתי כאילו קיבלתי חץ בלב.
אני בהריון מאדם שיש לו מישהי אחרת, נהדר רייצ'ל!"הבנתי"-אמרתי מנגבת את דמעותיי ולאחר מכן מעבירה את הנייר על בטני, קמה ומסדרת את החולצה בזמן שקמילה ממשיכה להביט בי.
"רייצ׳ל"-החלה להגיד אך קטעתי אותה.
"תודה קמילה, בבקשה שמרי את זה בסוד במיוחד מבעלי"-ביקשתי ממנה.
"תדברי איתי"
היא תפסה בידי.
קמילה היא הרופאה שלי מגיל שש עשרה והיא רק בת 37.
"את רוצה לעשות הפלה?"-שאלה את השאלה שהכי פחדתי ממנה.
"את יודעת שאני לא בעד הפלות, לא משנה מה"-הסברתי לה.
"אני יודעת, זה נראה שאת לא רוצה את העובר.. מה קרה בינך לבין ליאם?"-שאלה."אנחנו בסדר, פשוט לא מוכנה לכל זה"-המצאתי לה תירוץ שחלקית נכון.
"את בטוחה?"
YOU ARE READING
Dark Love- אהבה אפלה
Romanceרייצ׳ל מדיסון אישה בת 24 שכל חייה היתה מעורבת עם המאפיות בדרום ניורק. מאז גיל קטן נכנסה לכל העיניין של עבריינים, נשקים, כסף, רצח. כשהיתה בת 12, אביה הסתבך עם הימורים ונאלץ למכור את ביתו היחידה לראש מאפיה הדרומית בתמורה שיוותר על חובו. ראש מאפיה הדרו...